Kysyn ny täältäkin, jos joku osaa jotain järkevää sanoa. Maha kahdeksatta päivää vesiripulilla, mikään kiinteä ruoka ei pysy sisällä, nesteet sen sijaan pysyy. Kokeiltu on Imodium ja hiilitabletit, ei auta. Maitohappobakteereita syön. Pahoinvointia ja oksentelua ei oo. Edes utuisia vihjeitä, mistä hitosta on kyse?
vesiripuli
3
1397
Vastaukset
- olisi
- Mikroskooppinen koliitti
- Sappihapporipuli
Itse juoksin etenkin aamupäivisin vessassa kymmenenkin kertaa... ja aina lensi :(
Eli lääkäriin vaan, jos jatkuu. Mulla selviteltiin tässä järjestyksessä: keliakin, parasiitit (vieraat pöpöt), kolonoskopia, ylävatsan ultra. No tosin minä olin kärsinyt tuosta jatkuvasta ripulista jo pari kuukautta ennenkuin apua lähdin hakemaan ja painokin laskenut selvästi (vaikkei tarvetta olisi ollut) - del *.*
se nyt on lääkäriin lähtö.
Jos imodium ja hiilet ei auta niin on jotain vinossa.
Toivottavasti on ainoastaan vatsaflunssa.
Imodium on erittäin jyrkkä lääke, ja tunnen sen siksi koska..... hmmm. käytin opiaatteja. Kaikki jotka on käyttäneet opeja, taitavat tietää mitä tarkoitan....
Varsinkin viekkareissa...
Mutta mee lääkäriin ja äkkiä. - ikuinen ripulipotilas
olla vaikka mistä. Toivotaan että ei mitään vakavaa sulla ole. Mulla jatkuu 5 kk ripuli..että pahempaakin voi olla! nopeasti lääkäriin vaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645592Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204207Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172896- 1522170
- 171896
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1241718- 951367
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77968