ootteko nähny ton leffan???
Siin on Dani filth pääosissa siis se laulaja..
Siin oli hyvät äänitehosteet xD ja aika raaka oli...!!!
Cradle of fear
10
3090
Vastaukset
- Nahka Naama
Valitettavasti olen nähnyt kyseisen rainan ja otsikko kertoo mitä mieltä siitä olen
- Nina
Ooon nähnyt siitä pätkiä ja aika raaka oli!!.. :/ hui.. Dani on muuten ihan sairaan hyvän näköinen!! ;) ((ilman meikkii))
- Daniac_
Mitä raakaa voi olla siinä? :D vähän ketsuppia siellä täällä.
- XDD
olihan semmonen komedia pläjäys että huh huh : DD. huumorimiehiä tuo filthin poika
- Daniac_
Tuskin tosissaan tehty. mutta mitä odottaa britilläiseltä "kauhu" elokuvalta ja vielä mini budjetilla. hauska oli. ja aika vähän Daniakin näytettiin. Leffa hyllyssä. mutta ei sitä tule enää katottua. Liikaa tissejä..
- metalstorm
olen katsonu ja täytyy sanoo et paskasti tehty :D
- Mechanic God Creation
No itse sanoisin, että idea on ihan hyvä mutta toteutus ihan perseestä. Huomaa, että on tehty halvalla.
- filthy little secret
taytyy kyllä sanoa että mielestäni leffa oli ihan..jaa-a.. mitenköhän sen nätisti kuvailisi... no aika arsesta!! totaalinen pettymys! olihan siinä iki ihQ dani joka saa jokaisen pikkugootin kiljumaan mutta en suosittele!!
- lauruskah
..On se ihkuraa Dani siinä pääosassa. Ikävä kyllä tämäkin kiva on pilattu :/
En nyt sanoisi, että raaka, mutta aika hyvä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381329
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä39926Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad36671- 14600
Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46597Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26588- 25565
Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30557Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver17553Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .17533