ootteko nähny ton leffan???
Siin on Dani filth pääosissa siis se laulaja..
Siin oli hyvät äänitehosteet xD ja aika raaka oli...!!!
Cradle of fear
10
3090
Vastaukset 10
- Nahka Naama
Valitettavasti olen nähnyt kyseisen rainan ja otsikko kertoo mitä mieltä siitä olen
- Nina
Ooon nähnyt siitä pätkiä ja aika raaka oli!!.. :/ hui.. Dani on muuten ihan sairaan hyvän näköinen!! ;) ((ilman meikkii))
- Daniac_
Mitä raakaa voi olla siinä? :D vähän ketsuppia siellä täällä.
- XDD
olihan semmonen komedia pläjäys että huh huh : DD. huumorimiehiä tuo filthin poika
- Daniac_
Tuskin tosissaan tehty. mutta mitä odottaa britilläiseltä "kauhu" elokuvalta ja vielä mini budjetilla. hauska oli. ja aika vähän Daniakin näytettiin. Leffa hyllyssä. mutta ei sitä tule enää katottua. Liikaa tissejä..
- metalstorm
olen katsonu ja täytyy sanoo et paskasti tehty :D
- Mechanic God Creation
No itse sanoisin, että idea on ihan hyvä mutta toteutus ihan perseestä. Huomaa, että on tehty halvalla.
- filthy little secret
taytyy kyllä sanoa että mielestäni leffa oli ihan..jaa-a.. mitenköhän sen nätisti kuvailisi... no aika arsesta!! totaalinen pettymys! olihan siinä iki ihQ dani joka saa jokaisen pikkugootin kiljumaan mutta en suosittele!!
- lauruskah
..On se ihkuraa Dani siinä pääosassa. Ikävä kyllä tämäkin kiva on pilattu :/
En nyt sanoisi, että raaka, mutta aika hyvä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oot upea nainen, älä vähättele ittees
Ja tietojeni mukaan 2 muuta on susta kiinnostuneit mun lisäks. 👀641124- 861026
KP-Sesongilla ongelmia?
Tarvitsen luotettavaa katonpuhdistajaa ja kuulin, että KP-Sesonki Oy tekee hommat edullisesti ja asiakkaan tarpeet huomi19976Jämsän Paras Ravintola
Särkijärven kioskiin on avattu uusi upea Maucas ravintola joka on jämsän paras. Loistava palvelu ja herkullinen ruoka. R61919Huh huh...
Törmäsin toisaalla tekstiin, mitä ajattelet masturboidessasi? Yksi kommentti, avaruusolioita! Täh?! Helvettiläinen oik209741- 63616
- 38589
- 43556
Ihmettelet nainen, miten vielä sinua rakastan
No jos en enää sinua ajattelisi, niin ei se mitään rakkautta olisi alunperinkään. En tarvi sinusta nähdä merkkiäkään, ni39545Kiellettyjä ajatuksia
Istutaan sylikkäin, katson sun silmiin, vastaat kstseeseen ja kiedon kädet sun ympärille. Huulet koskettaa sun huulia,39518