Cradle of fear

Dani Filth

ootteko nähny ton leffan???
Siin on Dani filth pääosissa siis se laulaja..
Siin oli hyvät äänitehosteet xD ja aika raaka oli...!!!

10

2878

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nahka Naama

Valitettavasti olen nähnyt kyseisen rainan ja otsikko kertoo mitä mieltä siitä olen

• Nina

Ooon nähnyt siitä pätkiä ja aika raaka oli!!.. :/ hui.. Dani on muuten ihan sairaan hyvän näköinen!! ;) ((ilman meikkii))

• Daniac_

Mitä raakaa voi olla siinä? :D vähän ketsuppia siellä täällä.

• XDD

olihan semmonen komedia pläjäys että huh huh : DD. huumorimiehiä tuo filthin poika

• Daniac_

Tuskin tosissaan tehty. mutta mitä odottaa britilläiseltä "kauhu" elokuvalta ja vielä mini budjetilla. hauska oli. ja aika vähän Daniakin näytettiin. Leffa hyllyssä. mutta ei sitä tule enää katottua. Liikaa tissejä..

• metalstorm

olen katsonu ja täytyy sanoo et paskasti tehty :D

• Mechanic God Creation

No itse sanoisin, että idea on ihan hyvä mutta toteutus ihan perseestä. Huomaa, että on tehty halvalla.

• filthy little secret

taytyy kyllä sanoa että mielestäni leffa oli ihan..jaa-a.. mitenköhän sen nätisti kuvailisi... no aika arsesta!! totaalinen pettymys! olihan siinä iki ihQ dani joka saa jokaisen pikkugootin kiljumaan mutta en suosittele!!

• lauruskah

..On se ihkuraa Dani siinä pääosassa. Ikävä kyllä tämäkin kiva on pilattu :/

• En nyt sanoisi, että raaka, mutta aika hyvä kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      180
      10430
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      52
      3575
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      54
      3331
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      64
      2885
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      211
      2255
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      116
      2213
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      2043
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      67
      1648
    9. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      22
      1466
    10. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1386
    Aihe