ootteko nähny ton leffan???
Siin on Dani filth pääosissa siis se laulaja..
Siin oli hyvät äänitehosteet xD ja aika raaka oli...!!!
Cradle of fear
10
3090
Vastaukset 10
- Nahka Naama
Valitettavasti olen nähnyt kyseisen rainan ja otsikko kertoo mitä mieltä siitä olen
- Nina
Ooon nähnyt siitä pätkiä ja aika raaka oli!!.. :/ hui.. Dani on muuten ihan sairaan hyvän näköinen!! ;) ((ilman meikkii))
- Daniac_
Mitä raakaa voi olla siinä? :D vähän ketsuppia siellä täällä.
- XDD
olihan semmonen komedia pläjäys että huh huh : DD. huumorimiehiä tuo filthin poika
- Daniac_
Tuskin tosissaan tehty. mutta mitä odottaa britilläiseltä "kauhu" elokuvalta ja vielä mini budjetilla. hauska oli. ja aika vähän Daniakin näytettiin. Leffa hyllyssä. mutta ei sitä tule enää katottua. Liikaa tissejä..
- metalstorm
olen katsonu ja täytyy sanoo et paskasti tehty :D
- Mechanic God Creation
No itse sanoisin, että idea on ihan hyvä mutta toteutus ihan perseestä. Huomaa, että on tehty halvalla.
- filthy little secret
taytyy kyllä sanoa että mielestäni leffa oli ihan..jaa-a.. mitenköhän sen nätisti kuvailisi... no aika arsesta!! totaalinen pettymys! olihan siinä iki ihQ dani joka saa jokaisen pikkugootin kiljumaan mutta en suosittele!!
- lauruskah
..On se ihkuraa Dani siinä pääosassa. Ikävä kyllä tämäkin kiva on pilattu :/
En nyt sanoisi, että raaka, mutta aika hyvä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192619On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398