ootteko nähny ton leffan???
Siin on Dani filth pääosissa siis se laulaja..
Siin oli hyvät äänitehosteet xD ja aika raaka oli...!!!
Cradle of fear
10
2885
Vastaukset
- Nahka Naama
Valitettavasti olen nähnyt kyseisen rainan ja otsikko kertoo mitä mieltä siitä olen
- Nina
Ooon nähnyt siitä pätkiä ja aika raaka oli!!.. :/ hui.. Dani on muuten ihan sairaan hyvän näköinen!! ;) ((ilman meikkii))
- Daniac_
Mitä raakaa voi olla siinä? :D vähän ketsuppia siellä täällä.
- XDD
olihan semmonen komedia pläjäys että huh huh : DD. huumorimiehiä tuo filthin poika
- Daniac_
Tuskin tosissaan tehty. mutta mitä odottaa britilläiseltä "kauhu" elokuvalta ja vielä mini budjetilla. hauska oli. ja aika vähän Daniakin näytettiin. Leffa hyllyssä. mutta ei sitä tule enää katottua. Liikaa tissejä..
- metalstorm
olen katsonu ja täytyy sanoo et paskasti tehty :D
- Mechanic God Creation
No itse sanoisin, että idea on ihan hyvä mutta toteutus ihan perseestä. Huomaa, että on tehty halvalla.
- filthy little secret
taytyy kyllä sanoa että mielestäni leffa oli ihan..jaa-a.. mitenköhän sen nätisti kuvailisi... no aika arsesta!! totaalinen pettymys! olihan siinä iki ihQ dani joka saa jokaisen pikkugootin kiljumaan mutta en suosittele!!
- lauruskah
..On se ihkuraa Dani siinä pääosassa. Ikävä kyllä tämäkin kiva on pilattu :/
En nyt sanoisi, että raaka, mutta aika hyvä kuitenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin304327Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee302217Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1141750Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71628- 831456
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1401323- 641096
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I101004Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä
Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa220984Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70971