Hei. Olisiko kellään kertoa vinkkiä homeopaattisesta aineesta , joka saattaisi tehota krooniseen silmätulehdukseen?
Euphrasia D6 on kokeiltu ja auttaa tilapäisesti, mutta tulehdus tulee aina uudestaan, tätä on jatkunut jo melkein vuoden.
krooninen silmätulehdus
3
3496
Vastaukset
- elina
Siis oletko kaynyt silmälääkärissä? Sielta vahvin saamani antibiotti oli Ofta quix se tehosi samanlailla minulla kuin mainitsemasi laake, en itse tunne kokeilemaasi laaketta, eli siis oirilu silmassani jatkui. Kortisoonitipan pitaisi ilmeisesti auttaa, mutta sita ei suositella kaytettavaksi, koska silla voi olla haittavaikutuksia. Kortisoonitippaa maaraavat vain silmalaakarit. Itse en saanut kortisoonitippaa suomalaiselta laakarilta, mutta esp. laakarilta sain silmatippan jossa on ilm. kortisoonia ja antibiottia eika pitaisi olla niin "vaarallista". Se tehosi ja paasin eroon kuukausia kestaneesta silmien oireilusta. Olethan varmistanut ettei silmaoireet ole herpesta tai klamydiaa? Tai allergiakin voi olla vaihtoehto.. Mutta jos olet jo kokeillut kortisoonia en tieda mika auttaisi. Eli ei minulla oikeastaan ole vastausta alkuperaiseen kysymykseesi homeopaattisesta laakkeesta.
- unknownbit
Itsellä sama ollu jo monta vuotta!
Vasemman silmän luomi on lievästi turvonnut, että selliaset kivat eripari silmät!
Kävin silmälääkärissä, ja sanoi että on ollut jonkun neljä vuotta ainakin lievä silmätulehdus!
Antoi silmätippoja, eipäoikeen auttanut, ja sitten antoi silmägeeliä.
Eikäsekään auttanut. En tiedä pitäisikö tässä mennä jonnekkin silmäklinikalle ihan kun ei silmälääkäri sitten osannut auttaa. vai pitäisikö vain uudestaan mennä?
mutta tosiaan, apu olis tarpeen!! - asdu
Olisko syytä käydä homeopaatin vastaanotolla tämmösen takia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624312Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551813Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141523Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381287Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 78904
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168833Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791