Hei. Olisiko kellään kertoa vinkkiä homeopaattisesta aineesta , joka saattaisi tehota krooniseen silmätulehdukseen?
Euphrasia D6 on kokeiltu ja auttaa tilapäisesti, mutta tulehdus tulee aina uudestaan, tätä on jatkunut jo melkein vuoden.
krooninen silmätulehdus
3
3480
Vastaukset
- elina
Siis oletko kaynyt silmälääkärissä? Sielta vahvin saamani antibiotti oli Ofta quix se tehosi samanlailla minulla kuin mainitsemasi laake, en itse tunne kokeilemaasi laaketta, eli siis oirilu silmassani jatkui. Kortisoonitipan pitaisi ilmeisesti auttaa, mutta sita ei suositella kaytettavaksi, koska silla voi olla haittavaikutuksia. Kortisoonitippaa maaraavat vain silmalaakarit. Itse en saanut kortisoonitippaa suomalaiselta laakarilta, mutta esp. laakarilta sain silmatippan jossa on ilm. kortisoonia ja antibiottia eika pitaisi olla niin "vaarallista". Se tehosi ja paasin eroon kuukausia kestaneesta silmien oireilusta. Olethan varmistanut ettei silmaoireet ole herpesta tai klamydiaa? Tai allergiakin voi olla vaihtoehto.. Mutta jos olet jo kokeillut kortisoonia en tieda mika auttaisi. Eli ei minulla oikeastaan ole vastausta alkuperaiseen kysymykseesi homeopaattisesta laakkeesta.
- unknownbit
Itsellä sama ollu jo monta vuotta!
Vasemman silmän luomi on lievästi turvonnut, että selliaset kivat eripari silmät!
Kävin silmälääkärissä, ja sanoi että on ollut jonkun neljä vuotta ainakin lievä silmätulehdus!
Antoi silmätippoja, eipäoikeen auttanut, ja sitten antoi silmägeeliä.
Eikäsekään auttanut. En tiedä pitäisikö tässä mennä jonnekkin silmäklinikalle ihan kun ei silmälääkäri sitten osannut auttaa. vai pitäisikö vain uudestaan mennä?
mutta tosiaan, apu olis tarpeen!! - asdu
Olisko syytä käydä homeopaatin vastaanotolla tämmösen takia?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk913849Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921999Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871803- 1441682
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1021503- 1631503
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651478Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671442Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001354- 861297