Minä olen tuntenut vetoa vanhempiin miehiin. En kuvailisi tunnetta julkisuuden haluksi enkä paksun lompakon viehätykseksi. Mahdollisuus turvalliseen keimailuun viehättää. Jotakin on varmasti jäänyt vajaaksi, myönnän sen. Lähinnä kysymys voisi olla isäkompleksista, mutta se tuntuu sanana hiukan vieraalta, koska minulla on ollut erittäin hyvä isäsuhde. Suhde äitiin sen sijaan oli ongelmallinen. Onko kyseessä siis äitikompleksi?
Miksi naiset pitävät vanhemmista miehistä?
14
1631
Vastaukset
- Setä
Olet itse ajatusmaailmaltasi kypsä ja kaipaat keskustelutoveria joka on samalla tasolla kanssasi
- täällä.
Ei muuten uskoisi, miten kauan miehillä säilyy
kiinnostus naisiin.. Naiset taas jotenkin vanhenevat totaalisemmin.- rasittaa
tuo miesten elinikäinen "kiinnostus" nai... öh naisiin
joskus tuntuu, että vaikka olis hiekkasäkki jota taputella ( yksi anatominen aukko) niin se käy...
ei semmmosta reissua tee edes esson baariin, etteikö miesten kourat olis kuin liaanit..
Ei kai se auta kuin alkaa haarniska hommaamaan! rasittaa kirjoitti:
tuo miesten elinikäinen "kiinnostus" nai... öh naisiin
joskus tuntuu, että vaikka olis hiekkasäkki jota taputella ( yksi anatominen aukko) niin se käy...
ei semmmosta reissua tee edes esson baariin, etteikö miesten kourat olis kuin liaanit..
Ei kai se auta kuin alkaa haarniska hommaamaan!pahimpia...ja varsinki pienellä paikkakunnalla ku menet jotain ostamaan,niin ovella jo pelkät katseet melkeen riisuu..tuntuu sillon,ettei ne ole ikinä nähny naista..:)
- ollikolli-63
mii-su kirjoitti:
pahimpia...ja varsinki pienellä paikkakunnalla ku menet jotain ostamaan,niin ovella jo pelkät katseet melkeen riisuu..tuntuu sillon,ettei ne ole ikinä nähny naista..:)
Ei kuulu kyllä aiheeseen mut kaivan silti muistojen arkistoa..
Kauan sitten reissullani menin pienen kylän huoltsikalle kahville ja sisään astuessani yleinen pulina katkesi kuin veitsellä leikaten. Hiljaisuus oli syvä ja painostavan oloinen. Sit kun huvittuneena olin pois lähdössä niin pulina alkoi uudelleen..että näin..:)) ollikolli-63 kirjoitti:
Kauan sitten reissullani menin pienen kylän huoltsikalle kahville ja sisään astuessani yleinen pulina katkesi kuin veitsellä leikaten. Hiljaisuus oli syvä ja painostavan oloinen. Sit kun huvittuneena olin pois lähdössä niin pulina alkoi uudelleen..että näin..:))vähän ku länkkäreissä...:)) paitsi että kukaan ei ole pyssyy kaivelemassa esiin...;)
- ollikolli-63
mii-su kirjoitti:
vähän ku länkkäreissä...:)) paitsi että kukaan ei ole pyssyy kaivelemassa esiin...;)
Joo joo sun pyssyjes kanssa..
Rasvattu tuppi pyssylle olis hyvä piilo..:))
Kolmesti vai kuudesti laukeevaako tarkoitit??, pienten kylien baareissa on paaljon suutareita lauantaisin pulisemassa.. ollikolli-63 kirjoitti:
Joo joo sun pyssyjes kanssa..
Rasvattu tuppi pyssylle olis hyvä piilo..:))
Kolmesti vai kuudesti laukeevaako tarkoitit??, pienten kylien baareissa on paaljon suutareita lauantaisin pulisemassa..rasvattu tuppi..:¤ mulle kyllä tuli mieleen tuosta puukontuppi ja sekään ei kyllä ole rasvattu..:))))hehee..taas oon ihan uunona ;)
nii,kyl se pitää olla se kuudesti laukeava...jos ainaski yks niistä osuis..;))...sinne jonnekki..;)ollikolli-63 kirjoitti:
Kauan sitten reissullani menin pienen kylän huoltsikalle kahville ja sisään astuessani yleinen pulina katkesi kuin veitsellä leikaten. Hiljaisuus oli syvä ja painostavan oloinen. Sit kun huvittuneena olin pois lähdössä niin pulina alkoi uudelleen..että näin..:))Jos olisit itse tervehtinyt ystävällisesti hymyillen jo heti sisäänastuessasi, tilanne olisi luultavasti muuttunut ihan toiseksi. Luultavasti joku joukosta olisi saattanut tulla haastattelemaan sinua tai kuka ties olisitte voineet viettää hauskan jutusteluhetken vaikka koko joukon kanssa.
Ainakin omalla kohdallani on usein käynyt niin. Voisin kertoa monia hauskoja muistoja tilanteista, joissa olen ensin tuntenut oloni todella epämukavaksi. Äreältä näyttävä ukkojoukko on muuttunut avuliaaksi ja ystävälliseksi, kun olen poikennut esim. tietä kysymään. Useimmiten he ovat kai terveesti uteliaita muukalaisen suhteen ja todella innokkaita saamaan päiväänsä ylimääräistä viihdykettä.
Ainoastaan joissain islamilaisissa maissa olen kokenut katseet epämiellyttäviksi. Toisaalta jossain olen kohdannut myös tosimukavia ihmisiä, kun olen kulkenut kaftaanissa ja hiukset suojattuna.
Yritetään unohtaa omat ennakkoluulot ja iloitaan erilaisista ihmisten kohtaamisista. Ainakin itse olen nauttinut sellaisista ja kokenut elämäni rikastuneen hetkellisissä mielenkiintoisissa kohtaamisissa.;))- ollikolli-63
optimisti-orvokki kirjoitti:
Jos olisit itse tervehtinyt ystävällisesti hymyillen jo heti sisäänastuessasi, tilanne olisi luultavasti muuttunut ihan toiseksi. Luultavasti joku joukosta olisi saattanut tulla haastattelemaan sinua tai kuka ties olisitte voineet viettää hauskan jutusteluhetken vaikka koko joukon kanssa.
Ainakin omalla kohdallani on usein käynyt niin. Voisin kertoa monia hauskoja muistoja tilanteista, joissa olen ensin tuntenut oloni todella epämukavaksi. Äreältä näyttävä ukkojoukko on muuttunut avuliaaksi ja ystävälliseksi, kun olen poikennut esim. tietä kysymään. Useimmiten he ovat kai terveesti uteliaita muukalaisen suhteen ja todella innokkaita saamaan päiväänsä ylimääräistä viihdykettä.
Ainoastaan joissain islamilaisissa maissa olen kokenut katseet epämiellyttäviksi. Toisaalta jossain olen kohdannut myös tosimukavia ihmisiä, kun olen kulkenut kaftaanissa ja hiukset suojattuna.
Yritetään unohtaa omat ennakkoluulot ja iloitaan erilaisista ihmisten kohtaamisista. Ainakin itse olen nauttinut sellaisista ja kokenut elämäni rikastuneen hetkellisissä mielenkiintoisissa kohtaamisissa.;))Kumminkin kyseessä oli umpijunttikylä ja ukot siellä oli ns. omalla reviirillään.
Saattoi olla sekin syynä kun tiskin takana olleelle ruusulle hymyilin jutellen niitänäitä..
Paljon kiertäneenä sanon kumminkin etten vastaavaa muualla ole nähnyt eli ainoa laatuaan oli tämä paikka. - m-54
mii-su kirjoitti:
pahimpia...ja varsinki pienellä paikkakunnalla ku menet jotain ostamaan,niin ovella jo pelkät katseet melkeen riisuu..tuntuu sillon,ettei ne ole ikinä nähny naista..:)
Ainakin tämä menninkäinen tekisi samoin heti kun sinut näkisin Aamurusko.
ps.olen minä muutaman nähnyt. m-54 kirjoitti:
Ainakin tämä menninkäinen tekisi samoin heti kun sinut näkisin Aamurusko.
ps.olen minä muutaman nähnyt.myönnä vaa,että yhen oot nähny? ;)ja senkin pimeessä..:)))
Et taida kuulua itse tähän 50 -ikäluokkaan, vai erehdyinkö?
- Sanoi ettei
yleensä pidä vanhemmista,olen se poikkeus ;DD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961605- 541083
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4151017- 166952
- 57782
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126752- 51688
- 78675
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38655- 57651