Outoja Zelda asioita.

Olen aika hullu kaikenlaisiin Zelda mysteereihin, niin haluaisin, että tähän keskusteluun laitettaisiin kaikki teidän oudoimmat Zelda mysteerit, mitä olette nähneet.

Laitan tähän aluksi vaikka linkin videosta, missä Arwing (Starfoxista) lentelee Kokiri Forestissa. Se on tehty Gamesharkilla eli se ei ole mahdollsita saada ilman sitä.

http://vgx.khakain.com/ArwingOOT.wmv

Siis kertokaa teidän oudoimpia asioita Zelda-peleistä. Tuo Arwing oli yksi esimerkki.

15

2031

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Tässä on yksi...ei nyt niin hirveän outo varmaan mutta ainoa tuollanen, jonka löysin itse: Link's Awakeningissa siinä vaiheessa kun pitää taluttaa Bow-Wow:ta ympäriinsä, voi sen kanssa pudottautua Mysterious (???) metsässä johonkin kuoppaan --> tippuukin bugiseen versioon muistaakseni ensimmäisestä luolasta ja poispääsyä ei ole.

• Joo

Ocarina Of Timen Forest Templen sisäänkäynnin kohdalla Link voi upota maahan, kun on hypännyt sieltä oksalta jonne pääsee sillä ketjuaseella. Itselleni kävi kerran niin.

• landon2

Link to the pastissa kun sieltä yhestä talosta ruukun alta tulee kana, jos sen päälle laittaa mystery pulveria se muuttuu akaks!

Toinen kun yhden vartan päälle laittaa mystery pulveria sen ase muuttu kanaks! se oli buki kylläkin.

Jos chuchujen päälle laittaa samaista ainetta ne muuttuu ruskeiks rillipäisiks ja sanoo jotain cacarambasta!

seasonissaa ja agesissa, kun laittaa mysterysiidsejä kanoille ne muuttuu tipuks! arvaa pelästyinkö ensi kerralla.

• Big-Goron

^ Hyvin tehty... Mut en tiiä et miten se tehään gamesharkilla....
      Tietääkö joku??

• zelda-ja-pikmin-fani

no tämä ei ehkä ole niin outoa mutta huvittava juttu:the legend of zelda okarina of time master guestissa,lord jabu jabun sisällä on lehmiä jotka vastavat niitä patteja joita piti ampua ritsalla

yhdellä niistä ei ollut häntää ja toisella oli häntä joka tuli sen selästä

• scepi

kun kerää kaikki 136 figuuria minish capissä niin saa jonkun amuletin

• Kapteeni Perse-Harlock

... Jonka avulla pääsee taloon jossa on music test.

• mario
        Kapteeni Perse-Harlock kirjoitti:

... Jonka avulla pääsee taloon jossa on music test.

Noniin! Nyt sekin selvisi, miten sinne taloon pääsee! Pitääpä mennä heti ostaan figuureja sinne...

• squirrel
        mario kirjoitti:

Noniin! Nyt sekin selvisi, miten sinne taloon pääsee! Pitääpä mennä heti ostaan figuureja sinne...

Minä laitoin "koko suvun" ostamaan 1 kuori panostuksella ne kaikki(laskin tilastomatematiikkaa apuna käyttäen,että tulee halvimmaksi sillä lailla.)

Hermo ei pidä jos yksin olisi pakko :)

• Dichiko98

Oot:pelissä on kanoja vai mitä!
      kerron 2 juttuu niistä.jos oot lon lon ranchissa ja lyöt jotakuta kanaa,niin mee heti eponan selkään kanat yrittää hyökkää suhun niin ei tipu mintenkään etkä satutta itseäs!.toinen et jos heitä kanan veteen se saattaa lentää pois (katso zoras riveristä
      ja gerudo valleysta.) loppujen lopuksi tää liittyyy maloniin.jos link on iso,niin menkää kattoo malonia.se laulaa,mutta se ei näytä laulavan.katsokaa myös sen kaulaa.siin Bowseria muistuttava merkki (katso myös talon ja ingo)siinä se!

• Donald Duck

Kerran minulle kävi niin (Orancle of Seasons.)Että kun maku treen räkäpalloa lähellemä menin niin räkäpallon sisälle mä menin ja kun maku veti rään takas niin mä maku treen päähän jouduin mä siellä kauan makasin niin ja näin kunnes lattia petti alta päin suoraa mä johonkin tuleen tipuin ja hengi lähti salmasti kun linkistä tuli käriste makkaraa...Tadaaa!!!

• landon2
        Donald Duck kirjoitti:

Kerran minulle kävi niin (Orancle of Seasons.)Että kun maku treen räkäpalloa lähellemä menin niin räkäpallon sisälle mä menin ja kun maku veti rään takas niin mä maku treen päähän jouduin mä siellä kauan makasin niin ja näin kunnes lattia petti alta päin suoraa mä johonkin tuleen tipuin ja hengi lähti salmasti kun linkistä tuli käriste makkaraa...Tadaaa!!!

onko tolla jotulla perää?

• Donald Duck
        landon2 kirjoitti:

onko tolla jotulla perää?

ON NIIN KÄVI!

• outooo
        Donald Duck kirjoitti:

ON NIIN KÄVI!

ocarina of timessä pikku zeldan luona ku kattoo ikkunasta siellä on mario ja luigin kuvat!!;)

• glich
        outooo kirjoitti:

ocarina of timessä pikku zeldan luona ku kattoo ikkunasta siellä on mario ja luigin kuvat!!;)

wind wakerissa kun käyttää eliksiirin samaan aikaan kun painaa starttia ja laittaa sen napin tilalle jonkun juoman tai keijun missä eliksiiri oli niin se juo sen juoman ja siihen tilalle ilmestyy puoli pullollista eliksiiriä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      61
      2079
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      166
      1708
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1418
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      243
      1389
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      237
      1337
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      342
      1195
    7. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      81
      1166
    8. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    9. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      351
      1109
    10. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      326
      1100
    Aihe