mä en tahdo mennä yksin nukkumaan, kun tiedän että tuskin unta saan... ?????
minkä niminen Yön biisi alkaa:
8
1430
Vastaukset
- Silmarwen
Heippis!
Viestisi osui silmään ja koska olen yön fani, otin asiakseni vastata tähän viestiin kun muistan kaikki kappaleet ulkoa...
Eli kappaleen nimi on Kiertolainen ja se löytyy levyltä Kymmenes kevät.
Toivottavasti tiedosta oli apua!- pom pom pom
siis uudelleen: kiitos!
- Jenni
Niin, tai sitten se oli Rakkauden Vahvistama, levyltä Kuolematon.
Toi Kiertolainen alkaa sanoilla "et viereeni voi tulla vaikka tahtoisin mä niin..." :) - auringonkukkanen84
Et voi kaikkia kappaleita ulkoa muistaa... Niitä on niin paljon! Mahtavia lähes kaikki! :)
Fanitetaan molemmat loistavaa bändiä!
- auringonkukkanen84
Molemmat mahtavia kappaleita, mutta tossa on kysessä juurikin se Rakkauden vahvistama!
- Silmarwen
Olenkin todella pahoillani tuosta pienestä (eikä niin pienestäkään) kömmähdyksestä. Ei oikein vaikuta siltä että osaan sanat ja biisit ulkoa?? Juu, mutta tosiaan, virheitä sattuu ja niistä opitaan?? Tajusinb virheeni vasta vähän jälkeenpäin kun mielessäni aloin kelaamaan tuota kapaletta ja tajusin että ei se ollutkaan niin... hups, älkää tuomitko...
- jenni
Silmarwen kirjoitti:
Olenkin todella pahoillani tuosta pienestä (eikä niin pienestäkään) kömmähdyksestä. Ei oikein vaikuta siltä että osaan sanat ja biisit ulkoa?? Juu, mutta tosiaan, virheitä sattuu ja niistä opitaan?? Tajusinb virheeni vasta vähän jälkeenpäin kun mielessäni aloin kelaamaan tuota kapaletta ja tajusin että ei se ollutkaan niin... hups, älkää tuomitko...
Ei ehkä oo ihan niin vakavaa... :)
- tarutar
..löydät tuolta Yö-foorumista eli osoite sinne www.yo.terhox.net
:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minja Koskela: Ei se väärin ole jos ei halua tehdä töitä
kyllä tukien varassa saa elää vaikka koko ikänsä. Tää on tätä äärivasemmistolaista ajattelua.1165113HS - SDP valmistatuu MILJARDILEIKKAUKSIIN seuraavalla vaalikaudella!
"Sdp:n uusi talousääni lupaa miljardien edestä leikkauksia HS-haastattelu|Kansanedustaja Joona Räsänen on Sdp:n puheen2134681Persu ei ole koskaan päässyt Valkoiseen Taloon
Eikä pääse. Jopa demareita siellä on käynyt, vaikka jenkkien vasemmistolaisin suuri puolue vastaa lähinnä Suomen kokoomu653880Sovitteko ulkonäöllisesti
Oletteko kaivattunne kanssa sopivan näköinen pari? Semmoinen, suurinpiirtein yhtä hyvän näköisiä? Samanlainen olemus, ty833250- 471785
Anteeksi mies
Mun vaan pakko sanoa että en pääse ajatuksesta koskettaa sinua🙈tää on niin noloo. Olet vaan niin namu. En voi edes kert291654- 141358
Mulle tuli tunne
Että sun tunteet mua kohtaan alkaa hellittämään, olenko oikeassa ja alatko päästä eteenpäin?221282- 161238
- 421155