Antti Reini

Lost angel

Haluaisin kysellä että mitä mieltä olette näyttelijä antti reinistä? Oma mielipiteeni on että hän on ehdottomasti suomen seksikkäin ja karismaattisin miesnäyttelijä!! Löytyisiköhän täältä ketään "hengenheimolaista" joka olisi kanssani asiasta samaa mieltä? jakakaa mielipiteitänne kyseisestä ihmisestä.

43

24085

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minu

      Täällä ois yks hengenheimolainen!:D Kuola valuu jopa sitä voimainosta katsoessa:) Siis ihan uskomattoman seksikäs ääni eikä ulkonäössäkään mitään valittamista! Siihen kun lisää vielä hyvät näyttelijänlahjat niin paketti on valmis!:) Nam!

    • Lost Angel

      totta! :) onko sulla meseä tai sähköpostia?? ois kiva vaihtaa näkemyksiä:)

    • Kylmäverisesti Antin

      Aivan ihana mies. Irinan uudella Hiljaisuus-videolla Antti katselee Irinaa niin hämmentyneen kysyvän ihanasti kun vaan suomalainen mies voi, että mua alkoi ihan itkettää lauantaina kun sen lista ohjelmassa näin...



      Mistähän sen videon sais ikiomaks? Tai itse sen Antin?:)

      • Kylmäverisesti Antin

      • Nimmu

        Olkaa kateita! Mun oma mies on paljon Reinin näköinen, tummempi vain tummine hiuksineen ja silmineen! Ja se video on ihana! Myös mun mies osaa katsoa tosi ihanasti!


      • Daunen

        Se video on aivan ihana! Olisi ihanaa olla Irinan asemassa siinä. Antin kun näkis livenä niin sitä ei helposti unohtais. Suomen näyttelijöistä ehdottomasti komein ja karismaattisin!


    • armi

      Täysin Antin lumoissa myöskin.Ootteko löytäny Antista muilta sivuilta mitään?ois kiva katella..

    • tiinuliini

      ANTTI REINI ON AIVAN VARMASTI SEKSIKKÄIN MIESNÄYTTELIJÄ,SE ON TAIVAHAN TOSI.KYLMÄVERISESTI SINUN ON LAATUSARJA.
      SIIS KATTOKAA KUN ANTTI HYMYILEE,TAI NAURAA,VAUUU!!!
      OOTAN KUIN KUUTA NOUSEVAA ETTÄ TULIS TAAS TIISTAIEHTOO JA ANTTI REINI IHANANA TT MIKKOSENA.

      • Yavanna

        ... Ot, mut sulla on jääny capslocki päälle näköjään...

        *Katoaa pois häirimästä*


      • blackmagictiger
        Yavanna kirjoitti:

        ... Ot, mut sulla on jääny capslocki päälle näköjään...

        *Katoaa pois häirimästä*

        jeps ei huono näyttelijä Kuuluu mun suosikkeihini..
        jos musta tehtäs elokuva joskus pääosa rooleihin olisi kolme kovaa nimeä ehdolla 1.antti reini.2.kari väänänen ja 3.tapio liinoja


    • Santtu

      Hei, Lost Angel! Olen näyttelijänä ollut samoissa kuvauksissa Antin kanssa ja voin sanoa, että mielettömän mukava ja vaatimaton jätkä, ei mitään diivailua. Hommat hoidetaan ja that´s it! mielestäni Suomen paras näyttelijä!

      • Lost Angel

        Moi,Santtu!
        Mä kyllä voin uskoa että se on mukava,haluaisin kovasti tavata antin!ja todellakin on suomen paras näyttelijÄ! ootko sä näyttelijä? onko sulla sähköpostia? voitas vaihella ajtuksia,jos luet tän ni mailaa [email protected]


    • reini

      katsoikohan kukaan muu kun ehkä vuosi sitten tuli ylen kanavalta Ruusunen -niminen pien-sarja??
      katsoin ihan kaikki jaksot! voi että huhhuh, kuinka reini oli niin komea! harmitti kun en ottanut sarjaa videolle.. :(

      • Réini

        tässä sarjassa kuuluisa kirjailija, joka ihastui
        nuoreen lukiolaiseen ja päinvastoin.Jos se oli tämä, niin voin kertoa,että minulle teki pikku kiireen ehtiä sählyhrkoista kotisohvalle töllöttämään sarjaa; Antti oli tässä karismaattisimmillaan,jos kylmäverisesti olisi käsikirjoitettu paremmin esim.Antti huumeriippuvaisena rahattomana pelurina, joka vetää omaa linjaansa mutisevan Villen ohi tuplautuisi Antin ihailijakerho kertaheitolla.


      • sarjasta
        Réini kirjoitti:

        tässä sarjassa kuuluisa kirjailija, joka ihastui
        nuoreen lukiolaiseen ja päinvastoin.Jos se oli tämä, niin voin kertoa,että minulle teki pikku kiireen ehtiä sählyhrkoista kotisohvalle töllöttämään sarjaa; Antti oli tässä karismaattisimmillaan,jos kylmäverisesti olisi käsikirjoitettu paremmin esim.Antti huumeriippuvaisena rahattomana pelurina, joka vetää omaa linjaansa mutisevan Villen ohi tuplautuisi Antin ihailijakerho kertaheitolla.

        oli kyse :)
        seuraava kylmäverisesti sinun jakso on viimeinen :(
        olisikohan mahdollisesti mitään tietoa milloin anttia saa ihailla seuraavan kerran telkkarissa..?


      • tiinuliini
        sarjasta kirjoitti:

        oli kyse :)
        seuraava kylmäverisesti sinun jakso on viimeinen :(
        olisikohan mahdollisesti mitään tietoa milloin anttia saa ihailla seuraavan kerran telkkarissa..?

        siis,kuulin että kylmäverisesti sinun loppuu.eikä,mä en halua,tiistaiillat on tylsiä taas.kunpa sarja alkais aivan alusta,siinäpä taas syötäis silmillämme anttia. mä ainakin.


      • ansi_mansikka

        Mä katoin. ja lainasin kirjastosta sen.. Katoin eilen ja siit asti oon ollu ihan lumoutunu. Antti vaan on niin ihana ja komee


    • funny girl

      onkos kukaan ollut koskaan yhteydessä reiniin? ja jos, niin missä mielessä? ihan vaan kiinnostaa... itsekin haluaisin kohdata ihmisen joskus mutta luinpa juorulehdestä että taitaa miehellä olla ihanan ihana avovaimo. kortokaa heti, jos on ollu jotain settiä. olis kiva tietää?

      • Lost Angel

        en ole valitettavasti itsekään tavannut anttia... mutta sähköposti yhteydessä olen kyllä ollut..


      • hienoa!!
        Lost Angel kirjoitti:

        en ole valitettavasti itsekään tavannut anttia... mutta sähköposti yhteydessä olen kyllä ollut..

        mistä olette kirjoitelleet toisillenne, haluaisitko kertoa mitä hän on kirjoittanut sinulle takaisin?


      • Fanny girl
        Lost Angel kirjoitti:

        en ole valitettavasti itsekään tavannut anttia... mutta sähköposti yhteydessä olen kyllä ollut..

        Niin,Oletteko Ikinä puhuneet mahdollisuudesta tavata? olis aika siistii varmaan kohdata mies? Mitä olette jutelleet? Kerrot,jos haluat:)


      • Lost Angel
        Fanny girl kirjoitti:

        Niin,Oletteko Ikinä puhuneet mahdollisuudesta tavata? olis aika siistii varmaan kohdata mies? Mitä olette jutelleet? Kerrot,jos haluat:)

        Ei olla puhuttu tapaamisesta valitettavasti :( ollaan lähinnä siitä kirjasta parisuhde päiväkirja minkä se kirjoitti jukka lyytisen kanssa keväällä..ja tulevista leffoista,se ei vielä paljoa kertonut.. semmosta ihan tavallista fanin ja idolin välistä keskustelua =)


      • fanny girl
        Lost Angel kirjoitti:

        Ei olla puhuttu tapaamisesta valitettavasti :( ollaan lähinnä siitä kirjasta parisuhde päiväkirja minkä se kirjoitti jukka lyytisen kanssa keväällä..ja tulevista leffoista,se ei vielä paljoa kertonut.. semmosta ihan tavallista fanin ja idolin välistä keskustelua =)

        hieno homma! miten kauan olette meilanneet? saanko kysyä että mistä olet saanut meili osoitteen? voitko jakaa sen kanssani?


      • Lost Angel

      • reini
        Fanny girl kirjoitti:

        Niin,Oletteko Ikinä puhuneet mahdollisuudesta tavata? olis aika siistii varmaan kohdata mies? Mitä olette jutelleet? Kerrot,jos haluat:)

        Antti reini käy meillä aina silloin tällöin, kun oon sen sukulainen. (Iskän serkku)


    • Tyttö Tuollainen

      onks teil jotain tietoja mitä jakaa? Miten vanha kyseinen herra on? Onko tulossa jotain uusii leffoi tms..? Kiitollisena odotan. Reini on ehkä kuumin ikinä

      • fanny girl

        MOI

        olen lukenut jostain ,että kyseinen henkilö olisi noin 41-43, en täysin mista sitä, mut sitä luokkaa se on.. Antti Reini on ihan mielettömän seksikäs mies mä meen ihan sekaisin ku se on televisiossa.IHANA!!! SELLAISEN KU SAIS EDES YHDEKSI PÄIVÄKSI IHAN OMAAN KÄYTTÖÖN... NIIN OKSAT POIS..VAI MITÄ NAISET??????


      • Taina

        Antti on 41, täyttää syksyllä 42.
        On vähän lähempääkin kokemusta miehestä, taitaa olla aikamoinen naisten mies.. taitaa olla yhteyksissä useamman naisen kanssa yhtäaikaa.

        Nythän sille on kai lapsi tulossa jonkun lehden mukaan! Onnea Antille sen johdosta.


      • Mimmu
        Taina kirjoitti:

        Antti on 41, täyttää syksyllä 42.
        On vähän lähempääkin kokemusta miehestä, taitaa olla aikamoinen naisten mies.. taitaa olla yhteyksissä useamman naisen kanssa yhtäaikaa.

        Nythän sille on kai lapsi tulossa jonkun lehden mukaan! Onnea Antille sen johdosta.

        Olet siis tavannut hänet...Millainen oli tapaamisenne, jos saa kysyä? Olen kuullut että Antti on aika boheemi, pitääkö paikkansa? Itse olen nähnyt vain ratikassa ohimennen, juu...komea on, enkä ihmettele jos naisia riittää.


    • ansi_mansikka

      Joo mä tykkään kans :) se on niin ihana

    • emppu84

      aivan uskomattoman ihana mies.. ihana ääni ja ulkönäkö. oli pakko aina nähdä kylmäverisesti sinun antin takia, vaikka on se virtasen villekin aika sulonen!

      • KitZon

        Arvaa minkä takia se on niin ihana?????
        Ja miks mun ukko on niin ihana?????
        Aaaaarrrghhhh....
        Molemmilla tukka siistimättä ja parta ajamatta!!!
        Oon ehkä vähä vanhempi fani... siis 70-lukulainen.
        Kais oot nähny Il Capitanon? Antti nuorena!
        Lampaan kokoisia vaahtopalloja pöksyistä löytyy kun meidän Antti näyttäytyy!!!!!


    • reini

      Se on mun iskän serkku,ja käy meillä aina silloin tällöin, ja Orlando Bloom on seksikkäämpi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Tii

      Oletteko muuten lukeneet Antin kirjaa? Parisuhdekirja taisi olla nimeltään..

      • sarita

        En oo, olis kiva tietää millainen se on. Nyt ei oo muuten Antti telkkarissa näkynyt vähään aikaan. Harmi!!


      • Nimetön
        sarita kirjoitti:

        En oo, olis kiva tietää millainen se on. Nyt ei oo muuten Antti telkkarissa näkynyt vähään aikaan. Harmi!!

        Moi, Sarita! Antti näyttelee tällä hetkellä Göteborgin teatterissa Woyzeckin roolissa puolisen vuotta.


      • YX vaan
        Nimetön kirjoitti:

        Moi, Sarita! Antti näyttelee tällä hetkellä Göteborgin teatterissa Woyzeckin roolissa puolisen vuotta.

        Joopa joo Antti on Göteborgissa helmikuun loppuun asti, nyt lomalla Suomessa. Viestit kulkee puolin ja toisin. Ihan tavallinen mies, ei ole noussut nuppiin julkisuus


      • Nimetön
        YX vaan kirjoitti:

        Joopa joo Antti on Göteborgissa helmikuun loppuun asti, nyt lomalla Suomessa. Viestit kulkee puolin ja toisin. Ihan tavallinen mies, ei ole noussut nuppiin julkisuus

        Tunnen sen verran Antin, että olen samaa mieltä kanssasi, hieno, vaatimaton mies. T: sama nimetön, jonka viestiin vastasit.


      • REINI-88
        Nimetön kirjoitti:

        Moi, Sarita! Antti näyttelee tällä hetkellä Göteborgin teatterissa Woyzeckin roolissa puolisen vuotta.

        Hän tuli jo helmikuun lopulla takas suomeen.. :)


    • anreini

      moi!antti on kyllä paras näytteliä ja se on mun isän veli ja nään sitä usein:)

      • ànreini

        katoitteko sitä sarjaa nimeltään kaiken tämän takana


    • Zorro Kuukuusta.

      Braaavo.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4813
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      96
      4583
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4194
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3167
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2701
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      222
      2172
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      31
      1797
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1512
    Aihe