Auttakaa tyhmää.. Mitä eroa on mallien 940 ja 740 välillä? Kumpiko lienee isompi koriltaan ja sisätiloiltaan? Entäpä malli 960..(Kyse olisi farmari malleista).
Ja jos jollain olisi myytävänä ko. malleja vm.-91 eteenpäin olisin kiinnostunut ostamaan.
740 - 940
10
5500
Vastaukset
- Kepu
740 vs. 940, toisessa on takalasi pysty, toisessa ei, muuta eroa autoilla ei käytännössä ole
- mä
940 on tiloiltaan vähän väljempi, tai noin ainakin sedaneissa, että luultavasti myös farkuissa. Melko samanlaiset autot tosiaan kyseessä, 940 vähän pyöristetymmät kulmat etenkin sedan perästä. 960 on koriltaan sama kuin 940, mutta nimensä mukaisesti siinä on 6-pyttyinen kone.
- alkup.
molemmille vastaajille.
- volvopower
900-sarja perustuu-700 sarjaan, eli ei ole kovin paljoa eroavaisuuksia sisätilojen suhteen. 900 sedanissa takakontti on suurempi perän muotojen takia. Suurimmat erot taitavat löytyä ulkonäöstä ja alustasta. Sisustassaki tietysti on eroja, kojelauta yms. mutta ei suuria muutoksia verrattuna 700-sarjaan.
- Alkup.
Nyt vaan täytyisi vielä löytää asiallinen peli 9 tai 700 sarjasta...Minkähän verran ajettua kannattaisi edes harkita? (budjetti rajallinen..10-11 000 €)Vai malttaisikohan odottaa maagista veropäätöstä...
- Volvo 740
Alkup. kirjoitti:
Nyt vaan täytyisi vielä löytää asiallinen peli 9 tai 700 sarjasta...Minkähän verran ajettua kannattaisi edes harkita? (budjetti rajallinen..10-11 000 €)Vai malttaisikohan odottaa maagista veropäätöstä...
Yhdyn edellisiin puhujiin. 900-sarja on hyvin samankaltainen kuin 700-sarja. mm aikanaan 760 kokeiltiin kehitteillä olevan 900-sarjan keulaa. se pyöristi kummasti laatikkomaista 700-sarjaa. Itellä vm-86 740 ja ei oo muuta voinut todeta kun että loistopeli on ollut..toivottavasti ysisatanenkin on yhtä hyvä..onnea autokauppoihin.
- volvopower
Alkup. kirjoitti:
Kyllä tohon hintaan saa jo erittäin hyvän 740 farkun ja jos ei viimesintä vuosimallia olevan, niin ainakin melkein. Tosin hyvät varsinkin 740 farkut ovat kiven alla kovan kysynnän vuoksi. Eli jos kohdalle sattuu hyvä yksilö, niin kannattaa tarttua tilaisuuteen.
- Joutilas
Kiinnostaisko tuollainen? Ajettu reilut 300 th , joista itse 100 th. Edellinen omistaja koulutaksina 200 th / 3 v.
Perhettä mahtuu mukaan, sillä takana 2 lisäpaikkaa alle 40 kg lapsille. Hintapyyntö mahtuisi varmaan budjettiisi... - volvo 740
Hyviä molemmat mutta unohda nuo 960 sarjan autot.
Ei missään tapauksessa v6 koneella. ps. eikä automaatilla!- Iippo
Ne on kylläkin suoria kutoskoneita ja täysin toimivia myös automaatilla. Vaihtaa hienosti ja vääntökin riittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743