Lapset olen huoltanut ja tukenut alusta alkaen suurimman osan yksin.
Lahjaksi sain kokopäivän arvostelua ja moittimista kuinka huono olen ollut ja en ole äidille "hankkinut" hänen toiveitansa.
Lapset eivät muistaneet koska he tekevät sen joka päivä koska on isän päivä aina heidän mielestä.
saikohan jokin
muuta lahjaksi
3
915
Vastaukset 3
- isä jolla ei ole mitään
Minulla ei ole muuta kuin lapseni, joka ei vielä ymmärrä hankkia "turhanpäiväistä" tavaraa. Onnekseni ei ollut äiti motkottamassa. Minulle kyllä riitti se touhuilu lapsen kanssa, en kaivannut mitään muuta, yleensä meillä on joka päivä isänpäivä. Ja lapsenpäivä.
- Motkottava äiti.
Hyvä isä olet.
- tuli
lahjaksi. koko päivän ja vielä tänäänkin. Taas syyttä. Kyllä on vittumaista kun on saanut luojalta liian tasaisen luonteen. On helppo mollata kun en osaa laittaa vastaan tai puolustautua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1511251Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1191048Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset215798En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.59771- 64742
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä26729- 136705
- 45641
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57622Joko kaupungin johtaja saa iskeä kuokkansa kunttaan
Särkiperällä tapahtuu 25.8 2026 klo.10.00 Fingrid Oy:n ja kahden maanomistajan kanssa maan lohkominen.Mahdollisesti täss58564