Ruokapöydän vaatima tila

123456

Kuinka paljon ruokapöytä vaatii tilaa ympärilleen? Ts. ruokailutilan koko..

7

10222

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ....

Pöydän leveys tuolille 80 cm...sanoi keittiökauppias...

• mää

VÄHINTÄÄN 250 suuntaansa, mieluiten 260-

• harri s
        mää kirjoitti:

VÄHINTÄÄN 250 suuntaansa, mieluiten 260-

on 240x240 kolo, joka on juuri sen parikyt senttiä liian ahdas. Nytkin kävin esittelyssä, jossa keittiössä oli täysin turha 210x210 aukko. Mitäs tolla oikein voi tehdä - järjenköyhyyttä!

on 240x240 kolo, joka on juuri sen parikyt senttiä liian ahdas. Nytkin kävin esittelyssä, jossa keittiössä oli täysin turha 210x210 aukko. Mitäs tolla oikein voi tehdä - järjenköyhyyttä!

Moni kaipaa pienen pöydän keittiöön, jossa sitten ruokitaan puklaileva lapsi, syödään aamupala ja iltapala. Pöytä voi hyvin olla joku pieni 75*100 tmv

Olohuoneen puolella on sitten kunnon pöytä, johon mahtuu vähintään kuusi, välillä jopa 8h.

Itse suosittelisin yli 80cm molemmille puolille pöytää. Siten perinteisellä 6h pöydällä olisi hyvä olla tilaa se 260cm leveydessä ja pituudessa 350cm.

Mutta todella järjettömiä ovat asunnot, joihin ei mahdu kunnon pöytää keittiöön ja samalla myös olohuone on liian pieni 6 hengen pöydälle. Kai ne prioriteetit on sitten vähän erilaisia :)

• Sami_

Sanoisin että tuo on minimi ja jos mlemmilla puolilla on seinää, niin tuokin on aika vähän. Sanoisin että pöytä metri molemmille puolille antaa riittävän tilan (1000 1100 1000=3100), enemmänkään ei ole pahitteeksi. Pituus riippuu tietysi pöydän pituudesta ja siitä että haluaako tuolien mahtuvan myös päihin.

• reilu

Meillä on 3x4m, eikä ole yhtään liian iso. Tila on avoin olohuoneen suuntaan ja keittiöön päin on baaritiskin tyyppinen kaapiston pätkä. Jos tilassa olisi neljä seinää ympärillä, niin tuokin olisi pieni. Nyt mahtuu 2x3m matto, jonka päällä mahtuu olemaan kaikki tuolit, kun niissä istutaan ja tuolien takaa mahtuu liikkumaan ilman, että istujat joutuu väistelemään.

• sami who

mutta vähän vaikea valmiiseen on isompaa tehdä, pakko pelailla pöydän koolla...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe