apinan luonne

vesimies,n

voiko joku kertoa minkälainen luonne on apinalla :)

11

2316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se on..

      kiero kuin korkkiruuvi. Oikeasti.. kyllä tuli se asia selväksi, kun lähes vuosikymmenen apinan kanssa samassa häkissä asuin. Mielistelee joka suuntaan ja pelaa omia pelejään, ei vaan osaa elää ilman kieroilua. Kauhee flirttaileen kaikille ja haluaa olla kaikkien kaveri. Kaksnaamaisuuden huippu. Ihan kiva kaverina, pieninä annoksina, mutta parisuhdetta en suosittele kenellekkään.. ellei sitten ehdointahdoin halua itselleen laiskaa passattavaa loista.

      Voin kirjoittaa tarkemman luonnekuvauksen vaikka illalla tai huomenna, jos tahdot, kun nyt en ehdi.. Mulla on tossa hyllyssä pari vanhaa kirjasta, joista löytyy useamman sivun kuvaukset ja yhteensopivuusarviot.

    • sama..

      silti apinan pitäisi olla mulle ihannekumppani :)

    • oma kokemus

      On vaikee ihminen. Kaksinaismoralisti joka syyttelee muita kaikesta ja esittää jotai madonnaa, mut ite on kiero ku mikä. Olevinaan kauheen älykäs jollain "universaalilla" tavalla. Lähtee ihan älyttömiin juttuihi miettimättä lainkaa ja sit taas lopettaa kaiken kesken. Ei saa mitää valmiiks ja syyttää muita siitä. Täysin vastuuton tuuliviiri. Tosiaa kova arvostelemaa muita ja syyttää muita omista virheistään. Kova hyväkskäyttäjä. Ollaa hyvää ystävää nii kauan ku se palvelee apinan etuja mut sit ku "ystävyydestä" ei oo hyötyy nii kadotaa. Otetaa taas sit yhteyttä ku hommat o metäs.

      • ja..

        lakaisee ongelmat maton alle tai ei muka edes näe ongelmaa.. Lupaa vaikka kuun taivaalta, kun ei käsitä, mitä lupaus tarkoittaa. Joojoo-mies tai -nainen. Erittäin ruskeakielinen, vaihtaa mielipidettä sen mukaan, mikä vastapuolen mielipide on. Todennäköisesti ei kykene rakastamaan aidosti muita kuin itseään, laiskottelua ja rahaa. Kova uhkapeluri muuten.
        On olevinaan hyvä ystävä kaikille, mutta selän takana puhuu kaikista pahaa. Punoo juonia koko ajan, eikä kykene olemaan rehellinen missään asiassa.

        Kaikilla apinoilla varmaan tulee tästä hyvä mieli, mutta tuollainen on minun tuntemani apina. Kaikki nuo muutkin kuvaukset tuossa yllä toisissa vastauksissa sopivat täydellisesti.


      • rupesi
        ja.. kirjoitti:

        lakaisee ongelmat maton alle tai ei muka edes näe ongelmaa.. Lupaa vaikka kuun taivaalta, kun ei käsitä, mitä lupaus tarkoittaa. Joojoo-mies tai -nainen. Erittäin ruskeakielinen, vaihtaa mielipidettä sen mukaan, mikä vastapuolen mielipide on. Todennäköisesti ei kykene rakastamaan aidosti muita kuin itseään, laiskottelua ja rahaa. Kova uhkapeluri muuten.
        On olevinaan hyvä ystävä kaikille, mutta selän takana puhuu kaikista pahaa. Punoo juonia koko ajan, eikä kykene olemaan rehellinen missään asiassa.

        Kaikilla apinoilla varmaan tulee tästä hyvä mieli, mutta tuollainen on minun tuntemani apina. Kaikki nuo muutkin kuvaukset tuossa yllä toisissa vastauksissa sopivat täydellisesti.

        pelottamaan =) kun olen suhteen alkuvaiheessa apinan kanssa ja tuntuu että tuohon suuntaan voisi mies pikkuhiljaa kallistua.. ouno!
        Eikö mitään hyvää löydy ;)


      • miettii..
        rupesi kirjoitti:

        pelottamaan =) kun olen suhteen alkuvaiheessa apinan kanssa ja tuntuu että tuohon suuntaan voisi mies pikkuhiljaa kallistua.. ouno!
        Eikö mitään hyvää löydy ;)

        niin seksi on ihan jees, vaikka ei kyllä salamat sinkoile ja taivas jyrise. Jos hankitte lapsia, niin jaksaa kyllä leikkiä niiden kanssa, mutta minkäänlaista vastuuta kasvattajana, roolimallina tai auktoriteettina ei kykene ottamaan. Voihan sen laskea hyväksi piirteeksi, ainakin kavereidensa kannalta, että ei koskaan sano heille ei, varsinkaan, jos kaljottelusta tai lätkämatsista on kyse. Onhan mielikuvitusrikkauskin hyvä asia..

        Niin, elämänkumppaniksi en apinaa ottaisi, enkä suosittele

        http://www.wlp.fi/free_time/kiinal_horoskooppi/apina.htm


      • omaa kokemusta :)
        rupesi kirjoitti:

        pelottamaan =) kun olen suhteen alkuvaiheessa apinan kanssa ja tuntuu että tuohon suuntaan voisi mies pikkuhiljaa kallistua.. ouno!
        Eikö mitään hyvää löydy ;)

        itselläni on apinasta kokemusta eikä se nyt niin kamala ole ollut, riippuen tosin siitä mistä kulmasta asiaa katsoo. vaikka kuvauksista suurin osa onkin totta niin kyllä sitä vikaa on siinä toisessakin.ei kannata ruveta aliarvioimaan apinoita epäonnistuneiden suhteiden pohjalta,sillä onhan niitä miljoonia onnistuneitakin vaikka tänne nyt on niin paljon kaikkea negatiivista palautetta on ilmestynytkin.onnea suhteellenne!


    • 1111apina.....

      olen itse kiinalaisessa horoskoopissa apina.
      ja vaikka sanotaankin että apina on kiero kuin korkkiruuvi.
      niin itselläni ei kyllä sitä taipumusta ole.
      vilkas mielikuvitus kyllä, ja frittailen toki paljon... mutta en usko että se johtuu kiinalaisesta horoskoopistani... vaan eiköhän nuo ole ihan luonteestaki kiinni.
      enkä käytä ketään hyväkseni enempikin autan toisiani parhaani mukaan.
      ja apinana minulla on lapsiakin, mutta kyllä niistä vastuuni kannan aivan täysin 100 %.

      että ei jokainen kiinalaisessa horoskoopissa oleva apina ole kiero tai hyväks käyttäjä.

      ihmisen luonteesta kaikki on kiinni ei tuo horoskoopin luonne kuvaus kyllä siihen mitenkään vaikuta tai tee apina ihmisestä huonompaa seurustelu kumppania, ystävää, lapsen isää/äitiä....

      on niitä kieroja ihmisiä ja tunnenkin, mutta ei niiden kiinalainen horoskooppi ole apina... eli ei voi kiinalaisen horoskoopin perusteella ketään hylkiä.

      se mitä me kaikki ollaan on meillä itsellä siellä korvien välissä.
      ja siihen ei horoskooppien luonne kuvaukset niin paljoa vaikuta.

      joten jos ei kuitenkaan yleistetä että apina olisi huono kumppani tai ystävä ja jne.

      itse apinana pian 5 vuotta naimisissa toisen rotan kanssa... ja eikä meidän horoskooppi / kiinalaisen ole mitenkään vaikuttanut meidän suhteeseen.

    • oinas-apina

      Ei todellakaan..kyllähän kaikkea kivaa löytyy kun analysoidaan kirjan kanssa. itse olen eronnut ja kantanut huolet ja vastuut lapsista ja siinä apinana oleminen onkin ollut "hyödyksi". Vahvalla itsetunnolla on päivästä toiseen pyristelty eteenpäin. Kannattaa miettiä ketä hyväksikäyttäjäksi luonnehtii....Hmmm jos en ihan väärin käsittänyt, niin useimmat "miespuoliset-apinat" olivat jotenkin mustalla listalla...ettei vaan ihan "taviksetkin" olis noita laiskottelijoita.........

      • gapina

        hihii, enpäs ole näin hauskoja ja "mairittelevia" luonnekuvauksia itsestäni vielä mistään löytänytkään!!

        -ei ne apinat nyt todellisuudessa aivan noin hurjia ole... apinoillakin on aivot, kai! :))


      • vain nopeimmat jäävät henkiin
        gapina kirjoitti:

        hihii, enpäs ole näin hauskoja ja "mairittelevia" luonnekuvauksia itsestäni vielä mistään löytänytkään!!

        -ei ne apinat nyt todellisuudessa aivan noin hurjia ole... apinoillakin on aivot, kai! :))

        käyttää työkaluja ;)...olen tuli-apina ja kaikki edellä lueteltu ei pidä alkuunkaan paikkaansa!
        olen myös Kalat,,olen mitä parhain kumppani, hellä rakastava uhrautuva,,sensuelli,,uskollinen,,paras..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 113
      2353
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2197
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1991
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1707
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1628
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1432
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1374
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1373
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1282
    Aihe