Robert Plant!

lui

Siis mikä mies! Jos pääsis aikakoneella matkustamaan niin haluaisin etsitä tämän miehen käsiini, todellinen Golden God!

5

912

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • overdose

Olihan se loistava rock-laulaja ja ennenkaikkea Blues-laulaja!

• Nähnyt livenä

Ja on edelleenkin.....!

• overdose
        Nähnyt livenä kirjoitti:

Ja on edelleenkin.....!

Mitä Plantin soolouran levyä suosittelisit, sinä joka olet nähnyt Plantin livenä soolourallaan?

Mikä Plantin levy on siis paras? Tai millä olisi parasta aloittaa kuuntelu?

• Vanhus
        overdose kirjoitti:

Mitä Plantin soolouran levyä suosittelisit, sinä joka olet nähnyt Plantin livenä soolourallaan?

Mikä Plantin levy on siis paras? Tai millä olisi parasta aloittaa kuuntelu?

On tuo kyseinen herra tullut nähtyä Suomessa 3 kertaa, Tukholmassa Jimmyn kanssa kertaalleen ja Lontoossa -90 kertaalleen.

Vaikea suositella, kun ei tiedä minkä tyylistä haet.

Jos haluat Zep jatkoa, osta Now and Zen tai Manic Nirvana.

Jos haluat kunnon 60-luvun retroa, osta Mighty Rearranger tai Dreamland eli viimeiset levyt.

Fate Of Nations, joka on julkaistu 1993 on hieman nykyaikaisempi levy.

Shaken ´N` Stirred, joka on julkaistu 1985 on sen ajan syntikoihin perustuvaa ajankuvaa.

Tietysti Sixty Six To Timbuktu on kokoelma, jossa on "Best of" ja harvinaisuuksia, mutta se on ehkä liian yksioikoinen 1. puoleltaan ja harvinaisuudet taas on joko vanhoja tai B-puolia, joten siitä ei ehkä kannata aloittaa.

Koska mulla on Plantin kaikki levyt, ja tykkään MYÖS Shakenistä, on suositteleminen vaikeaa.

• "rock nainen"

Mielestäni Robert Plant'in paras esitys dvd:llä on ehdottomasti Rock And Roll..:)))

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      78
      5236
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      118
      3608
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      40
      3466
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      51
      3064
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2778
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2309
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      24
      2101
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      199
      2000
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      419
      1638
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1578
    Aihe