huolettaa!!!

...

Raskauteni on aivan alussa (rv 7 2) ja viikon päästä olisi vasta ensimmäinen neuvola. Nyt tänään tuli veristä vuotoa ja pelkään keskenmenoa. Lapsi olisi ensimmäinen ja täysillä toivottu!!! Huoli on todella suuri :(

5

1029

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poppo

toivotaan että kaikki menisi hyvin..verinen vuoto on jossain määrin normaalia jos se ei ole sellaista niinkuin kuukautisvuoto..jos se on nihkeetä nii ok..oisko sulla messengerii niin vois jutella nimittäin itsekkin olen 6viikolla?

• sipsi

millaista vuotosi on? kuulemma jos sattuu kovasti ja vuoto on kirkasta verta, saattaa jokin olla vialla, muuten suht normaalia, mutta ota silti yhteys lääkäriisi!

• Minä ainakin soittaisin heti neuvolaan/lääkäriin!Mutta toivotaan, että kaikki on hyvin!

• Tatjana 84

Minullakin oli alussa sama homma. Saatto tulla verta jonakin päivänä ja sitten se loppu, on aivan normaalia! Mutta jos vuoto on runsasta ja jatkuu monta päivää peräikkäin, niin ota heti yhteys lääkäriin. Raskaus on aika yllätyksiä täynnä ja koskaan ei pidä jättää kertomatta neuvolassa asioistaan joita on tapahtunu.

• ...

Niin siinä sitten kävi, että neuvolassa todettiin tuulimunaraskaus eli neuvolantädin sanoin: "menetit raskauden, et lasta". Ei kaikki vaan ole niin itsestään selvää, kun onnistuu vihdoin ja viimein tulemaan raskaaksi. Ainahan raskaudessa on riskejä, niitä ei vaan osaa omalle kohdalle odottaa. Mutta elämänhän on pakko jatkua, vaikka se välillä tuntuukin tosi raskaalta ja epäreilulta. Nyt jo pelkään seuraavaa raskautta. Ajattelen, että jos seuraavalla kerrallakin käy samalla lailla kuin nyt. En osaa varmastikaan nauttia seuraavan raskauden alkuajoista ilman pelkoa. Kyllä tämmöinen on vaan henkisesti raskasta, kun kaikki toiveet ja odotukset lyödään suurella lekalla lyttyyn :(. Täytynee tieten palauttaa kirjastoon noi raskausajan iloista kertovat kirjat...

Mä väistyn nyt sivuvasemmalle tästä odotuskeskustelusta takaisin tonne vauvakuumeosastolle. Toivottavasti pääsen pian taas takaisin tänne.....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe