Olisko kenelläkään vinkkejä miten saisin todella ison miekkakasvin kestämään hiekkapuhallushiekassa!? Vaikka hiekkaa onkin kasvin juurella jotain 10cm:n kerros niin kasvi tahtoo vaan nousta pintaan! Ärsyttää...
Vastaukset 5
- Vaari-o
... kivillä se kasvi, muutama murikka ympärille pitäis ajaa asian.
- ???
kun mulla ei oikeen ole sellasia kivoja kiviä joita haluisin näkyviin laittaa. Entäs olisko siitä juuristolle haittaa jos jollain langalla köyttäisin kasvin litteään kiveen ja hautaisin se kiven sinne hiekan alle piiloon!?
- harakka
??? kirjoitti:
kun mulla ei oikeen ole sellasia kivoja kiviä joita haluisin näkyviin laittaa. Entäs olisko siitä juuristolle haittaa jos jollain langalla köyttäisin kasvin litteään kiveen ja hautaisin se kiven sinne hiekan alle piiloon!?
Jos pidät niitä kiviä vain niin kauan että on kasvattanut juurta niin että pysyy itsekseenkin?
Yksi kivi takapuolelle ei liiemmin näy.
Tai kaivat kuopan, kasvi siihen, kivi juurten päälle ja hiekkaa päälle.. eikait siinä mitään siimoja tarvita. - ???
harakka kirjoitti:
Jos pidät niitä kiviä vain niin kauan että on kasvattanut juurta niin että pysyy itsekseenkin?
Yksi kivi takapuolelle ei liiemmin näy.
Tai kaivat kuopan, kasvi siihen, kivi juurten päälle ja hiekkaa päälle.. eikait siinä mitään siimoja tarvita.Pitää kokeilla niin, että laitan kiviä juurelle, peittelen niitä sitten vaikka hiekalla. Kiitokset vastauksista!
- lyijypaino
kokeile lyijypainoja. Minkähän kokoisia kasveja saa pysymään pohjassa lyijypainosuikuilla olen nähnyt niitä joskus liikkeissä.Maksoivat n.1.40€ 4-5kpl
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1661451
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203558- 48516
- 37506
- 115491
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480- 25473
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus47470