Hellou! Loppui toi moottoripyöräkausi ja piti saada joku moottorihärveli jalkojen väliin. Törmäsin tuollaiseen Polleen. Nyt kiinnostaisi saada teiltä kokeneimmilta kelkkailijoilta tietoja ja kokemuksia ko. Polaris Xc 700 vm. 1997 kelkasta. Hevoset, kulut, kiihtyvyydet, heikkoudet / vahvuudet kaikki kiinnostaa. Kiitoksia jo etukäteen jos joku näkee vaivaa ja vastaa kirjoitukseen. Nyt saa sataa lunta ja pian ;)
Polaris XC 700 vm. 1997
9
7215
Vastaukset
- Olavi69
paska alusta, joustoja vähän. kulkee ihan kivasti
- KAlle
Muuten yhdyn edellisen kirjoittajan vastaukseen, mutta ei ne kulkupuoletkaan enään nykypäivän mittapuussa niin häävejä ole. Alkaa 500ccm nestekelkat jo pistämään tiukille moisen. Suosittelen, jos vain mitenkään voit, niin osta tuoreempi 500 ccm kelkka näin aluksi.
- Kelkkakuume iski...
Terve taas! Kiitoksia, kun olette antaneet kommentteja ja lisää saa laittaa, niin hyviä kuin huonoja. Parhaimmat kokemuksethan ja tiedot saadaan niiltä joilla ko. kelkka on ollut tai on yhä edelleen. Satulan päällinen pitäisi uusia, on mennyt rikki. Uudet taitaa olla aika hinnakkaita? Verhoojilta olen kysellyt, mutta tuntuu olevan aika kiirettä heillä. Kyllähän se Singeri taitaisi totella minuakin, mutta vaimo ei kuulemma anna hajoittaa ompelukonettaan. Eihän kellään vaan sattuis olemaan ehjää satulaa ko. Polleen? Sain muuten hyvän vinkin halpaan kelkan siirtelytelineeseen tallissa. Laita Googleen hakusanaksi kelkkarenki ja valitse ylhäältä kuvat. Tee se itse miehelle- sopiva iltapuhdehomma.
- POLARIS
Kelkkakuume iski... kirjoitti:
Terve taas! Kiitoksia, kun olette antaneet kommentteja ja lisää saa laittaa, niin hyviä kuin huonoja. Parhaimmat kokemuksethan ja tiedot saadaan niiltä joilla ko. kelkka on ollut tai on yhä edelleen. Satulan päällinen pitäisi uusia, on mennyt rikki. Uudet taitaa olla aika hinnakkaita? Verhoojilta olen kysellyt, mutta tuntuu olevan aika kiirettä heillä. Kyllähän se Singeri taitaisi totella minuakin, mutta vaimo ei kuulemma anna hajoittaa ompelukonettaan. Eihän kellään vaan sattuis olemaan ehjää satulaa ko. Polleen? Sain muuten hyvän vinkin halpaan kelkan siirtelytelineeseen tallissa. Laita Googleen hakusanaksi kelkkarenki ja valitse ylhäältä kuvat. Tee se itse miehelle- sopiva iltapuhdehomma.
se taitaa olla joku sukuvika noissa polariksissa että penkin päällinen ei kestä..:)
- Loncin
Luja peli, mutta eip tosiaankaan enää tämän päivän mallia. jäälle sopiva, ei reiteille.
- endurokuski
hyvä peli. siinä on Polariksen M-10 alusta , mitä käytettiin vielä viimäsissä xc:ssäki vaiha Öhlinssit kulmiin ja menoks . ainoo että pitää miettiä kanntsiiko vaihtaa (sarja maksaa about 600 euroa) muta jos sen itelles rakentelet niin siitä vaan...
- XTRA-10
voi pöljää. kyseessä on XTRA-10 alusta. M-10 on jotain aivan muuta.
Ps.xtra-10 on täys paska, verrattuna esim. EDGEN-alustaan
- POLARIS
meillä sattuu oleen tollanen 700 XC mut se on vm-98. hepoja siin on semmonen 120. 0-100km/h 4,3 sek. se vie semmosen 25-30 litraa sataselle riippuen ajosta. mä oon ite tykänny hirveesti!! jos on sopu hintanen nii kannattaa ostaa!!
- Kelkkakuume
Hellou taas!
No nyt polle on kasassa. Nipat rasvattuna, paikat säädettynä ja satula uudelleen päällystettynä. Teki muuten verhoilija tosi hyvää jälkeä! Pääsin ottamaan eka tyypit ja hyvin pelittää ja kiva on ottaa pieniä luisuja kovalla alustalla. Ei ole kelkoista niin paljon vertailukokemuksia, mutta minusta aloittelukelkaksi ihan kiva! Prätkäpuolella on sitten tykitetty vähän enemmän... Kiitoksia vastanneille ja mukavaa joulua kaikille ja onnellista uuttavuotta 2006! Ja taivaalta sataa lisää lunta, yes!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18511391
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402365
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131841Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441785Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271443Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349