jimmy page

ja 13 vuotias malli

televisiossa oli dokumentti led zeppelinistä ja sen amerikan kiertueesta. no dokumentin mukaan jimmy page ihastui 13 vuotiaaseen malli tyttöön.

eikö tuo 13 vuotias ollut vähän liian nuori seurustelemaan jimmy pagen kanssa joka taisi olla parikymppinen tuohon aikaan.

vai hyväksyttiinkö tuommoinen käytös rocktähdiltä tuohon aikaan.

8

1522

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rokkari......

se hyväksytään nykyäänkin!!!!!Bussin perällä pikkuritsat imee joka reikään rokkareilta ja vanhemmat siunaa koko homman.Mutta jos naapurin tyyppi panee ni kytille mennään ja välittömästi.

• kesseli87

Myös esimerkiksi Jerry Lee Lewiksellä oli 13-vuotias VAIMO, ja häntä paheksuttiin lähinnä siitä, ettei purkanut avioliittoa edellisen vaimonsa kanssa seurustellessaan sen kanssa. Kyllä Jimmyäkin paheksuttiin, mutta ei voinut mitään, kun se oli sallittua.

• nukkumaan

-älkää ny viittikö,te ette tiedä yhtään mitään asioista....menkää takas päiväunille...

• srh

ja kaiken lisäksi tämä vaimo oli hänen oma serkkunsa!

• srh

tarkoitat tässä ilmeisesti lori maddaoxia, joka oli 14-vuotias kun page alkoi häntä ns.jahtaamaan. kyllä (ainkain hammer of gods:in mukaan) page jahtasi loria muutaman päivän koska lori ei ensin ollut kovin iloinen tästä uudesta suhteesta. loppujen lopuksi he oliva melko kauan "yhdessä". mutta page muutenkin mieltyy enemmän nuorempiin naispuolen edustajiin. mitä siitä miettimään, toiset pitää nuoremmista, toiset vanhemmista, mutta se on kyllä totta että nykyään eräissä piireissä tapahtuu vaikka mitä mutta ei siihen huomiota kiinnitetä

• KNM

Jimmy ja Lori ovat edelleen hyvissä väleissä, joten turha sitä enää on vatvoa. Lori on nykyään aikuinen, yli nelikymppinen nainen eikä kadu vieläkään silloista suhdettaan Jimmyyn.

• epr

minun laskujeni mukaan lori maddox on nykyään 47 vuotias ja ilmeisesti ei aikaa Jimmyn kans muistele kovinkaan pahalla, ja jimmy vähän päälle 60 et jos nykyään hengailisivat tuskin siitä kovin paksuja otsikoita sais

• Wanhuss

ihastuminen on eri asia kuin hyväksikäyttö. Ja rakastuminen on sitten vielä asia erikseen. Ei siinä mistään imemisestä tai rei`istä puhuta. Ihastui ja rakastuin Elviskin 14-vuotiaaseen. Mutta sitä mieltä olen, että hieman liian nuoria ovat tytöt siinä iässä mihinkään suhteeseen. Jää oma nuoruus elämättä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1622
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1468
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      849
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      829
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      746
    6. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      35
      730
    7. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      708
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      700
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      689
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      653
    Aihe