on mikä ja kuka sen esittää---
Tämän syksyn tylsin biisi
13
1094
Vastaukset
- minusta
on se kipale,,annella parempaakin musaa,,,
- Tiilikainen
Aika karseen kyllä löysitkin... hankala enää huonompaa löytää :D
- Inge
Tiilikainen kirjoitti:
Aika karseen kyllä löysitkin... hankala enää huonompaa löytää :D
Paalupaikallain,ällöt sanat ja tylsä muutenkin.Esittäjää en tiedä.
Jos Mattilan Annen musaa olisi häissäni, niin ottaisin varmaan eron samantien. "Perutaan häät" kyllä kuuluu niihin kamalimpiin räävityksiin mitä olen kuullut. Entä Sillanpään "Tunteeton"??? Aivan kamala!!!
- rita
Voi se huono olla mut ei mitenkään tylsä.Vilkas keskustelu biisin puolesta ja vastaan on siitä todiste.
- rita
UnOpened82 kirjoitti:
Jos Mattilan Annen musaa olisi häissäni, niin ottaisin varmaan eron samantien. "Perutaan häät" kyllä kuuluu niihin kamalimpiin räävityksiin mitä olen kuullut. Entä Sillanpään "Tunteeton"??? Aivan kamala!!!
Mikä"Tunteeton"? Ei se mennyt niin... :DDDDD
Pese korvasi. - >>>>>>...
UnOpened82 kirjoitti:
Jos Mattilan Annen musaa olisi häissäni, niin ottaisin varmaan eron samantien. "Perutaan häät" kyllä kuuluu niihin kamalimpiin räävityksiin mitä olen kuullut. Entä Sillanpään "Tunteeton"??? Aivan kamala!!!
laulaa uudella kokoelma cd:llä Tuntematon -biisin EI TUNTEETON.
>>>>>>... kirjoitti:
laulaa uudella kokoelma cd:llä Tuntematon -biisin EI TUNTEETON.
mutta biisin nimeksi sopisi tunnelman mukaan nimeksi "Tunteeton". "Tuntematon" ei Sillanpää missään tapauksessa ole, ainakaan Suomessa.
Eli jos et ymmärtänyt se oli piikki. :Drita kirjoitti:
Mikä"Tunteeton"? Ei se mennyt niin... :DDDDD
Pese korvasi.on tunnettu: se on tuntematon mutta biisi itse on tunteeton (tunnelmaltaan).
- Jusku 3
AM;N kyllä
- Icie
Mattilan Perutaan häät ja Yölinnun Mä putoan
- Bea
;,,,,,,,,
- siltsukka ..hmm..
Siis Sillanpään biisit alkaa oleen kyllä aika nuutunutta kamaa!! Ei jaksa mitään "tuntematon" ja "tahdoin taikka en"...
Mutta nehän soi.. tahdoin taikka en...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581