on mikä ja kuka sen esittää---
Tämän syksyn tylsin biisi
13
1069
Vastaukset
- minusta
on se kipale,,annella parempaakin musaa,,,
- Tiilikainen
Aika karseen kyllä löysitkin... hankala enää huonompaa löytää :D
- Inge
Tiilikainen kirjoitti:
Aika karseen kyllä löysitkin... hankala enää huonompaa löytää :D
Paalupaikallain,ällöt sanat ja tylsä muutenkin.Esittäjää en tiedä.
Jos Mattilan Annen musaa olisi häissäni, niin ottaisin varmaan eron samantien. "Perutaan häät" kyllä kuuluu niihin kamalimpiin räävityksiin mitä olen kuullut. Entä Sillanpään "Tunteeton"??? Aivan kamala!!!
- rita
Voi se huono olla mut ei mitenkään tylsä.Vilkas keskustelu biisin puolesta ja vastaan on siitä todiste.
- rita
UnOpened82 kirjoitti:
Jos Mattilan Annen musaa olisi häissäni, niin ottaisin varmaan eron samantien. "Perutaan häät" kyllä kuuluu niihin kamalimpiin räävityksiin mitä olen kuullut. Entä Sillanpään "Tunteeton"??? Aivan kamala!!!
Mikä"Tunteeton"? Ei se mennyt niin... :DDDDD
Pese korvasi. - >>>>>>...
UnOpened82 kirjoitti:
laulaa uudella kokoelma cd:llä Tuntematon -biisin EI TUNTEETON.
>>>>>>... kirjoitti:
laulaa uudella kokoelma cd:llä Tuntematon -biisin EI TUNTEETON.
mutta biisin nimeksi sopisi tunnelman mukaan nimeksi "Tunteeton". "Tuntematon" ei Sillanpää missään tapauksessa ole, ainakaan Suomessa.
Eli jos et ymmärtänyt se oli piikki. :Drita kirjoitti:
Mikä"Tunteeton"? Ei se mennyt niin... :DDDDD
Pese korvasi.on tunnettu: se on tuntematon mutta biisi itse on tunteeton (tunnelmaltaan).
- Jusku 3
AM;N kyllä
- Icie
Mattilan Perutaan häät ja Yölinnun Mä putoan
- Bea
;,,,,,,,,
- siltsukka ..hmm..
Siis Sillanpään biisit alkaa oleen kyllä aika nuutunutta kamaa!! Ei jaksa mitään "tuntematon" ja "tahdoin taikka en"...
Mutta nehän soi.. tahdoin taikka en...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854910- 1902298
- 402181
- 791966
- 1331899
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231708- 1781530
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161431Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3451214- 351136