Einin parhaat

Santtu

Mitkä on muuten teidän mielestä Einin parhaat biisit? Tai paras levy?

Minä tykkään kovasti levyistä Jossakin, jos haluat ja Eini (1985). Ehdottomasti biisien aatelia ovat Kerro mulle, HALOO HELA FINLAND, Kun kosket mua, Kesä ja yö, Kiitävän hetken hurma, Tahdon rakastaa ja listaa vois jatkaa vaikka loputtomiin!!! Avaruuslaiva 109, OLEN NEITSYT ja tietty YES SIR ja XANADU. Ekana mainitut kuiten kaikista parhaita

15

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Santtu
    • Laitoin jo tonne:

      http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=124&conference=1500000000000064&posting=22000000011898457

      Ja tietty "Minä haluan laulaa" - erittäin koskettava biisi kaikin puolin. :) Kertoo Einistä tosi paljon.

      paljon on ,muitakin...
      Ota kii jos saat - ihanan "ärsyttävä" biisi (lyriikoiltaan)!
      Moscow night
      Tyydytys - ihan kybä - tykkään kun Eini laulaa tätä...
      Hyväile, hyväile vain ja Kylmät huulet - aika loistavaa ... ja tietty "Sua liikaa rakastan"
      Aina sun luonas - liian loistava biisi Suomen euroviisubiisiksi?

      En meinaa saada loppumaan, rakastan liikaa Einiä!!!

      Laivalla olisi ollut kiva jos olisi laulanut:
      "Haloo hela Europa"..."nimen tunnen, mutta kasvoja en..." - laivaversio Silja Europaa varten

    • Vekkuli

      Ihan ehdottomasti paras se Einin uusin! En oo kuullu kui pari kertaa radiosta, mutta tosi tarttuva biisi. Oliskohan nimi ollu Kerro mulle?!

      • Mahjonging

        Niin.. Tuosta Einistä, kauniista ja todella hyvästä laulajasta...

        Hänen uusin single-julkaisunsa on todella nimeltään "Kerro Mulle".

        Olen itse sen myös kuullut pari kertaa radiosta ja ihan mielettömän hyvältä kuulostaa!!

        Eini on ottanut uuden raikkaan linjan musiikissaan! Joka on tietty hyvä asia! Keikoilla olen käynyt muutaman kerran ja kyllä Einillä meno on aikamoista!! Ja yleisö villiintyy!!

        Hienoja suorituksia Ykkösartistilta, Einiltä!! UPEAAAAA EINI !!!


      • Teija
        Mahjonging kirjoitti:

        Niin.. Tuosta Einistä, kauniista ja todella hyvästä laulajasta...

        Hänen uusin single-julkaisunsa on todella nimeltään "Kerro Mulle".

        Olen itse sen myös kuullut pari kertaa radiosta ja ihan mielettömän hyvältä kuulostaa!!

        Eini on ottanut uuden raikkaan linjan musiikissaan! Joka on tietty hyvä asia! Keikoilla olen käynyt muutaman kerran ja kyllä Einillä meno on aikamoista!! Ja yleisö villiintyy!!

        Hienoja suorituksia Ykkösartistilta, Einiltä!! UPEAAAAA EINI !!!

        niin hieno asia, että Eini on löytänyt todella tyylinsä ja uudistuu trendien mukana. Suomi todella kaipaakin Einiä, kun niin monet on niin samanlaisia. Eini erottuu edukseen!


      • Annica
        Teija kirjoitti:

        niin hieno asia, että Eini on löytänyt todella tyylinsä ja uudistuu trendien mukana. Suomi todella kaipaakin Einiä, kun niin monet on niin samanlaisia. Eini erottuu edukseen!

        Kyllä aivan totta puhutte! Energinen ja valovoimainen laulaja Eini todella ansaitsee paikkansa musiikkimaailmassa!
        Ei mikään "tasamaantallaaja" kuten muut!
        Eini vetää rohkeasti ja todella tyylillä omaa linjaansa!
        Se on hatunnoston arvoinen paikka!
        Todella rautainen mimmi ja tyylikäs kaikin puolin ja vielä tuo todella mahtavan kuuloinen ääni!

        Einissä on virtaa!!


    • Kake

      Eini on taas nousussa. Hyvä.
      Ollut turhan paljon pimennossa viime vuosina.
      Menestystä keikkarintamalle.

      • Simpauttaja

        oli vaikeat ajat joitakin vuosia sitten.
        Muistaakseni hänen esikoisensa kuoli.


      • Simpauttaja kirjoitti:

        oli vaikeat ajat joitakin vuosia sitten.
        Muistaakseni hänen esikoisensa kuoli.

        Mistä tommoista oot kuullut/lukenut????


      • tupu
        Simpauttaja kirjoitti:

        oli vaikeat ajat joitakin vuosia sitten.
        Muistaakseni hänen esikoisensa kuoli.

        kaksi keskenmenoa Einillä 1990 luvulla, ei ole esikoinen kuollut.


      • Hessuli
        Simpauttaja kirjoitti:

        oli vaikeat ajat joitakin vuosia sitten.
        Muistaakseni hänen esikoisensa kuoli.

        Esikoinen on elossa, muistelit varmaan Einin äitiä, joka kuoli samana päivänä kun toinen lapsi syntyi. Siitä oli aikanaan juttua lehdessä.


      • Simpauttaja
        Hessuli kirjoitti:

        Esikoinen on elossa, muistelit varmaan Einin äitiä, joka kuoli samana päivänä kun toinen lapsi syntyi. Siitä oli aikanaan juttua lehdessä.

        saatan muistaa väärin? Ehkä ne olikin noita keskenmenoja.


    • Saapas

      Einiin törmää - tai paremminkin hänet tapaa joskus kakkosartistina keikoilla, joissa olen ollut. Hyvä laulaja!

      • Pekka_43

    • Lasse1973

      1. Kerro Mulle
      2. Kun Kosket Mua
      3. Huone 105
      4. Kesä ja Yö
      5. Olen Neitsyt

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. Mitä muistoja teillä on kaivatusta?

      😇
      Ikävä
      50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe