Olen aina pitänyt tummaa miestä seksikkäämpänä kuin valkoista. En ole ikinä itse toimiin päässyt, mutta ostin alan liikkeestä mustan dildon joka on todellakin osittautunut valkoista tehokkaammaksi...Siinäpä valkoisille valkonaamoille nieleskeltävää.
musta dildo
8
1438
Vastaukset
- kivakunkerroit
Kerro lisää, syö paskaa, kun se musta on niin kiva.
- Nimppa.
Ei millään pahalla, mutta myös minusta musta hiihottaa enemmän. Suomalaiset miehet eivät ole riittävän eksoottisia :-/
- jäminä 87
Aivan totta!Minustakin musta kiihottaa paljon enemmän
kuin valkoinen suomalainen.Esim.musta joulu on aivan ylivertaisen kiihoittava ja eksoottinen kuin valkoinen tavallinen keskiverto suomalainen lyhytmunainen joulu.- sonja 82
suosin mustaa,aina voittaa valkoperseen .. ja ne kalut nam nam : )
- Punamuna
Joka palstalla riittää näitä kyrvästä osattomia suomalaislehmiä katkerine vuodatuksineen.
- kranttuakka
No, eivät tietenkään saa suomipojilta. Joku taso niilläkin on.
Itselleni ei tule kuuloonkaan muut kuin suomalaiset. Nam. - ,,,,,,,,
kranttuakka kirjoitti:
No, eivät tietenkään saa suomipojilta. Joku taso niilläkin on.
Itselleni ei tule kuuloonkaan muut kuin suomalaiset. Nam.kuule pidä vaan itelläs suomi pojat ..
- kekkuli123
,,,,,,,, kirjoitti:
kuule pidä vaan itelläs suomi pojat ..
eihän näitä suomilehmiä kukaan jaksa vahdata.. venäläinen nainen on kaunis...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997893- 1075627
- 2754891
- 494863
- 763637
- 512869
- 632615
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222478Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292412- 412294