SAATANANPALVONTAA

Hilda88

Minusta on hyvä, että on taas yksi saatananpalvojabädi vähemmän. Se on kauheaa katsella kun nuorisomme turmeltuu kun kuuntelevat moista metalli musiikkia. Median pitäisi vaan antaa olla ekä kirjoitella kyseisestä bändistä enää niin eivät nouret saisi moisesta tietääkkään

Terveisin,
Hilda

13

1273

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ole voimassa

      sanan- ja uskonnonvapaus?

      • vapaa uskovainen

        jos et ole virallisen kristittillisen suunnan edustaja ei sinulla ole sanan eikä uskonnonvapautta.


      • Tiuhti

        Saatananpalvoja ei ole sielultaan vapaa, vaan hän on pahan kahleissa. Uskova ihminen on vapaa.


      • kenny
        Tiuhti kirjoitti:

        Saatananpalvoja ei ole sielultaan vapaa, vaan hän on pahan kahleissa. Uskova ihminen on vapaa.

        agnostikko on vapaa. Ateisti uskoo että jumalaa eiole, hihhuli on hihhuli, uskonsa sokaisema. Agnostikkoa ei jaksa moinen kotkotus oikkepal kiinnostaa.


    • vähemmän?

      Eihän Nightwish oo lopettanu...

    • kanttura-kidi

      ei se nightwish mihinkään lopeta... ne ettii vaan uuden naissolistin... ei kannata kirjottaa aiheesta josta ei tiiä... jos nightwish on saatanan palvontaa nii sitteln on kyllä kaikki muukin heavy...taidat olla Antti peräruisku fani...

    • Tiuhti

      Minä en pidä Nightwishiä saatananpalvojabändinä. Olen kristillismielinen ihminen ja Nightwish kuuluu suosikkeihini, koska se on upeaa ja kaunista musiikkia. Joissakin piisuissa on Taru sormusten herrasta -teema, ja siinä kirjassahan on kristillisiä vaikutteita. No toi on kyl aika kaukaa haettua, mut kuitenkin.. Fantasianomaista oopperaheviä, siinä yksi määritelmä.

      Muuten, nimimerkkisi perusteella olet 17-vuotias (?)

      • Hippimönkkis

        ..on ihan yhtä paljon saatananpalvojabändi kuin mitä JRR Tolkien oli saatananpalvojakirjailija.

        Ja Tolkienhan oli tällainen:

        "Hän oli kiintynyt äitinsä erittäin paljon ja hän piti itseään enemmän äidin sukuun kuuluvana Suffieldina, koska hänen isänsä oli jo kuollut hänen ollessaan niin pieni ja äidin liityttyä katoliseen kirkkoon Tolkien suku hyljeksi heitä jonkin aikaa. Mabel Tolkien(Ronaldin äiti) opetti lapsiaan etevästi ja oli heille erittäin omistautunut. Katolinen kasvatus vaikutti Ronaldissa suuresti. Vaikkakin ollaan ihmetelty ettei hänen teoksissaan ole jumala niin läsnä niin hän oli mitä nykyihmiset kutsuisivat erittäin uskovainen uskontoansa kohtaan. Hän kävi säännöllisesti kirkossa."

        http://personal.inet.fi/koti/kim.westerberg/portfolio/tolkien.html


    • eddie

      ja huono sellanen...

      • ei sitä oikeaa saatananpalvonta musiikkia kuule missään kissillä,suomipopilla yms kanavilla soitetta!
        Nw ei satanisteihin kuulu se on hyvää ja hienoa musiikkia!


      • nauhamies
        Leena kirjoitti:

        ei sitä oikeaa saatananpalvonta musiikkia kuule missään kissillä,suomipopilla yms kanavilla soitetta!
        Nw ei satanisteihin kuulu se on hyvää ja hienoa musiikkia!

        Kun kuuntelee NWssiä väärin päin niin tulee saatanallisia viestejä....


      • meli
        nauhamies kirjoitti:

        Kun kuuntelee NWssiä väärin päin niin tulee saatanallisia viestejä....

        Tsiis WAU!!! kerro heti mitä niis sanotaan??? heh... Vitsit..Mä olenkin aina ollut sitä mieltä et Angels fall firstin Carpenter- meininki on vain HUIJAUSTA!!! :D rimembör thö föörst däns vii sheer ja sillee


    • Sarvekas

      Hilda, pimeyden voimat tulevat vainoamaan sinua!!! Pööööööö!!!

      t. Dark Lord

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      77
      2261
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      135
      1455
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      150
      1156
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      993
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      371
      919
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe