Se oli kauhia leffa... mä nukun pari viikkoa valot päällä :(
Emily Rosen riivaaja
2
415
Vastaukset
Tämän leffan aikana oikeastaan muista syistä tai pikemmin ahdistuin sitä katsoessani. Leffan juonihan on nivottu oikeudenkäyntiin ja kaikki tietävät alusta lähtien, miten tulee käymään. Sillä tavalla osa kauhusta ja jännityksestä on nätisti pelattu pois pelistä, ellei jopa vesitetty. Voipi olla, että jos kaikki olisi jätetty alusta lähtien auki siihen hetkeen, kun Emily kuolee, niin olisin juossut salista huutaen...
- juppiduppi
Tää leffahan siis oikeesti perustuu tositapahtumiin (ainakin osittain..) googlettakaa vaikka nii löydätte Anneliese Michelin tarinan, joka siis oli esikuvana tälle leffalle. Älkää siis please haukkuko leffaa naurettavaks ja epäuskottavaks, koska sitä se ei TODELLAKAAN ole!! (ja btw, en meinannu itekään uskaltaa nukkuu johonkin viikkoon leffassa käymisen jälkeen.. mua pelotti se kohta mis se Emilyn riivaaja huutaa "...but deliver us from evil!" :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi811960En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k201674- 321507
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2061396Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt331267- 871029
- 26943
- 22828
Aivottomat
Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie23817Oho! Jari Isometsä lataa suorat sanat Farmi Suomesta - Kovaa kritiikkiä: "Ei oikein enää nappaa..."
Jari Isometsä antaa kovaa kritiikkiä Farmi Suomi -realityn nykymenosta. Oletko samaa mieltä hiihtäjälegendan kanssa? L19812