Vuoden Auto!

Me II

Taas Renaultille tunnustus: Uusi Clio on "Vuoden Auto"

11

2500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 vuotta

      vai miten se menikään

    • Meganekin

      Niinhän se oli tuo uusi meganekin vuoden auto mutta jos vain saisivat sen vielä kestämäänkin niin silloin olisi auto ihan ok!!

      • kantasi

        Uuden ADAC-tilaston mukaan uusi II-megane on pärjänny suhteellisen hyvin! Joten tarkastappa kantasi...


      • omaan kokemukseen ei tilast...
        kantasi kirjoitti:

        Uuden ADAC-tilaston mukaan uusi II-megane on pärjänny suhteellisen hyvin! Joten tarkastappa kantasi...

        Tuo kirjoitukseni perustuu omaan kokemukseen eikä tilastoihin. Uskaltauduin ostamaan Megane II breakin siitä huolimatta että Megane I keikkui noiden tilastojen hännillä! Valitettavasti Megane II oli minulle pettymys juuri noiden vikojensa takia!! Auto oli kyllä tilava, hyvä ajaa, hiljainen ja myöskin moottori oli hyvä mutta autossa oli yksi huono puoli, eli siinä oli liikaa vikoja!!!!


      • paljonajava
        omaan kokemukseen ei tilast... kirjoitti:

        Tuo kirjoitukseni perustuu omaan kokemukseen eikä tilastoihin. Uskaltauduin ostamaan Megane II breakin siitä huolimatta että Megane I keikkui noiden tilastojen hännillä! Valitettavasti Megane II oli minulle pettymys juuri noiden vikojensa takia!! Auto oli kyllä tilava, hyvä ajaa, hiljainen ja myöskin moottori oli hyvä mutta autossa oli yksi huono puoli, eli siinä oli liikaa vikoja!!!!

        Miten niin paljon vikoja? Minulla on nyt Megane ll rullannut 100000 km ilman mitään vikaa. Olen tosin kuullut että ne jarrujen vitinät olisivat jonkun mielestä vikoja mutta jarrut sinänsä ovat A1 luokkaa. Ajovalopolttimoita meni aluksi 2x mutta nyt on kestänyt todella hyvin nekin. Tosiasiassa olen huomannut että muiden merkkien omistajat / myyjät suorittavat tarkoitushakuista Meganen mustamaalausta. Puhuisivat vais siitä mistä todella tietävät.


      • Sulo

        Jos ostit auton mallisarjan tullessa markkinoille, sait tuta uusille autoille tyypilliset lastentaudit. Meganenkin tilanne on nykyisin ihan toinen, vikoja on todella vähän. "Tyytyväinen Meganen omistaja"


      • 21000 kilometriä
        paljonajava kirjoitti:

        Miten niin paljon vikoja? Minulla on nyt Megane ll rullannut 100000 km ilman mitään vikaa. Olen tosin kuullut että ne jarrujen vitinät olisivat jonkun mielestä vikoja mutta jarrut sinänsä ovat A1 luokkaa. Ajovalopolttimoita meni aluksi 2x mutta nyt on kestänyt todella hyvin nekin. Tosiasiassa olen huomannut että muiden merkkien omistajat / myyjät suorittavat tarkoitushakuista Meganen mustamaalausta. Puhuisivat vais siitä mistä todella tietävät.

        Mulle riitti 21000 km ko. autolla. Vikalista: Penkin päällyset rispaantuivat helposti, 5-vaihde hyppi päältä pois, 2 palanutta sytytyspuolaa, vinkuvat ja liian ärhäkät jarrut,jotka myös jumittuivat talvella helposti, etupäässä joustintuen kääntölaakerit vaihdettu kahdesti!! Mielestäni vuoden sisään riittävästi harmeja!! Nykyisellä autolla ajettu 13450 km eikä ole edes polttimoa vaihdettu!!


      • tammikuussa 2004
        Sulo kirjoitti:

        Jos ostit auton mallisarjan tullessa markkinoille, sait tuta uusille autoille tyypilliset lastentaudit. Meganenkin tilanne on nykyisin ihan toinen, vikoja on todella vähän. "Tyytyväinen Meganen omistaja"

        Auto tilattiin silloin Tammikuussa 2004, eli aika alkuvaiheessa. Oli ne sitten niitä lastentauteja tai ei, niin varmaan ymmärrät että kun tuollainen vikalista osuu omalle kohdalle niin vähän harmittaa!!


      • Sulo
        tammikuussa 2004 kirjoitti:

        Auto tilattiin silloin Tammikuussa 2004, eli aika alkuvaiheessa. Oli ne sitten niitä lastentauteja tai ei, niin varmaan ymmärrät että kun tuollainen vikalista osuu omalle kohdalle niin vähän harmittaa!!

        Autonostajan sääntö: odota uutuuden tultua markkinoille esim. yksi vuosi. Silloin mallissa havaitut lastentaudit on korjattu ja osat vaihdettu parempiin.


      • Pertsa
        Sulo kirjoitti:

        Autonostajan sääntö: odota uutuuden tultua markkinoille esim. yksi vuosi. Silloin mallissa havaitut lastentaudit on korjattu ja osat vaihdettu parempiin.

        Mulla -03 käyttöönotettu II-break, bilian esittelyauto, ajettu nyt 70t. Ei ole ollu ongelmia....


      • megane 05
        Pertsa kirjoitti:

        Mulla -03 käyttöönotettu II-break, bilian esittelyauto, ajettu nyt 70t. Ei ole ollu ongelmia....

        05 Break 1.5dci 30t ajettu ja 1. huolto takana eikä ongelmia, auto on ollut positiivinen yllätys


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1837
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1534
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1223
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1156
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe