Vuoden Auto!

Me II

Taas Renaultille tunnustus: Uusi Clio on "Vuoden Auto"

11

2560

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2 vuotta

vai miten se menikään

• Meganekin

Niinhän se oli tuo uusi meganekin vuoden auto mutta jos vain saisivat sen vielä kestämäänkin niin silloin olisi auto ihan ok!!

• kantasi

Uuden ADAC-tilaston mukaan uusi II-megane on pärjänny suhteellisen hyvin! Joten tarkastappa kantasi...

• omaan kokemukseen ei tilast...
        kantasi kirjoitti:

Uuden ADAC-tilaston mukaan uusi II-megane on pärjänny suhteellisen hyvin! Joten tarkastappa kantasi...

Tuo kirjoitukseni perustuu omaan kokemukseen eikä tilastoihin. Uskaltauduin ostamaan Megane II breakin siitä huolimatta että Megane I keikkui noiden tilastojen hännillä! Valitettavasti Megane II oli minulle pettymys juuri noiden vikojensa takia!! Auto oli kyllä tilava, hyvä ajaa, hiljainen ja myöskin moottori oli hyvä mutta autossa oli yksi huono puoli, eli siinä oli liikaa vikoja!!!!

• paljonajava
        omaan kokemukseen ei tilast... kirjoitti:

Tuo kirjoitukseni perustuu omaan kokemukseen eikä tilastoihin. Uskaltauduin ostamaan Megane II breakin siitä huolimatta että Megane I keikkui noiden tilastojen hännillä! Valitettavasti Megane II oli minulle pettymys juuri noiden vikojensa takia!! Auto oli kyllä tilava, hyvä ajaa, hiljainen ja myöskin moottori oli hyvä mutta autossa oli yksi huono puoli, eli siinä oli liikaa vikoja!!!!

Miten niin paljon vikoja? Minulla on nyt Megane ll rullannut 100000 km ilman mitään vikaa. Olen tosin kuullut että ne jarrujen vitinät olisivat jonkun mielestä vikoja mutta jarrut sinänsä ovat A1 luokkaa. Ajovalopolttimoita meni aluksi 2x mutta nyt on kestänyt todella hyvin nekin. Tosiasiassa olen huomannut että muiden merkkien omistajat / myyjät suorittavat tarkoitushakuista Meganen mustamaalausta. Puhuisivat vais siitä mistä todella tietävät.

• Sulo

Jos ostit auton mallisarjan tullessa markkinoille, sait tuta uusille autoille tyypilliset lastentaudit. Meganenkin tilanne on nykyisin ihan toinen, vikoja on todella vähän. "Tyytyväinen Meganen omistaja"

• 21000 kilometriä
        paljonajava kirjoitti:

Miten niin paljon vikoja? Minulla on nyt Megane ll rullannut 100000 km ilman mitään vikaa. Olen tosin kuullut että ne jarrujen vitinät olisivat jonkun mielestä vikoja mutta jarrut sinänsä ovat A1 luokkaa. Ajovalopolttimoita meni aluksi 2x mutta nyt on kestänyt todella hyvin nekin. Tosiasiassa olen huomannut että muiden merkkien omistajat / myyjät suorittavat tarkoitushakuista Meganen mustamaalausta. Puhuisivat vais siitä mistä todella tietävät.

Mulle riitti 21000 km ko. autolla. Vikalista: Penkin päällyset rispaantuivat helposti, 5-vaihde hyppi päältä pois, 2 palanutta sytytyspuolaa, vinkuvat ja liian ärhäkät jarrut,jotka myös jumittuivat talvella helposti, etupäässä joustintuen kääntölaakerit vaihdettu kahdesti!! Mielestäni vuoden sisään riittävästi harmeja!! Nykyisellä autolla ajettu 13450 km eikä ole edes polttimoa vaihdettu!!

• tammikuussa 2004
        Sulo kirjoitti:

Jos ostit auton mallisarjan tullessa markkinoille, sait tuta uusille autoille tyypilliset lastentaudit. Meganenkin tilanne on nykyisin ihan toinen, vikoja on todella vähän. "Tyytyväinen Meganen omistaja"

Auto tilattiin silloin Tammikuussa 2004, eli aika alkuvaiheessa. Oli ne sitten niitä lastentauteja tai ei, niin varmaan ymmärrät että kun tuollainen vikalista osuu omalle kohdalle niin vähän harmittaa!!

• Sulo
        tammikuussa 2004 kirjoitti:

Auto tilattiin silloin Tammikuussa 2004, eli aika alkuvaiheessa. Oli ne sitten niitä lastentauteja tai ei, niin varmaan ymmärrät että kun tuollainen vikalista osuu omalle kohdalle niin vähän harmittaa!!

Autonostajan sääntö: odota uutuuden tultua markkinoille esim. yksi vuosi. Silloin mallissa havaitut lastentaudit on korjattu ja osat vaihdettu parempiin.

• Pertsa
        Sulo kirjoitti:

Autonostajan sääntö: odota uutuuden tultua markkinoille esim. yksi vuosi. Silloin mallissa havaitut lastentaudit on korjattu ja osat vaihdettu parempiin.

Mulla -03 käyttöönotettu II-break, bilian esittelyauto, ajettu nyt 70t. Ei ole ollu ongelmia....

• megane 05
        Pertsa kirjoitti:

Mulla -03 käyttöönotettu II-break, bilian esittelyauto, ajettu nyt 70t. Ei ole ollu ongelmia....

05 Break 1.5dci 30t ajettu ja 1. huolto takana eikä ongelmia, auto on ollut positiivinen yllätys

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?

Mikä on sun mielestä suurin kusetus maailmassa?
      Ikävä
      261
      19601
    2. Voima biisejä, mikä antaa hyvää mieltä ja vomaannuttaa

Mikä antaa voimaa ja hyvää mieltä, jos tuntuu hankalalta ja vaikealta, voima biisi tai biisejä?
      Ikävä
      46
      2084
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Tämä ketju on sitä varten.
      Ikävä
      195
      1523
    4. Huomenna sähkö maksaa jo yli 60 snt/kWh. Milloin ALV putoaa?

Kysynkin persuilta, että milloin aiotte pudottaa sähkön arvonlisäveron kuten Marinin hallitus teki sähkön hinnan noustes
      Maailman menoa
      137
      1430
    5. Varmaan koet, ettet ole tehnyt mitään väärää

Mutta olet sinä tehnyt.
      Ikävä
      28
      1209
    6. Mitä ajattelet hänestä

Millaisena pidät kaivattuasi?
      Ikävä
      122
      968
    7. Huomioon ottaminen

Oletko osannut ottaa kaivattusi tai hänen (mahdolliset) tunteet huomioon? Oletko sivuuttanut ne tarkoituksella tai vahin
      Ikävä
      30
      922
    8. Sinkkusiskoni pliis kertokaa

Sinkkunaisena haluaisin joskus normaalia läheisyyttä ja yhdessäoloa, ilman velvoitteita. Olen vapaa ja lapseton, eikä ex
      Sinkut
      82
      799
    9. Nainen, se on sellainen juttu että kun sä vain nautit

Niin me miehet tehdään ne työt että sä voisit nauttia. Kato siinä ku sä meet mukamas töihin suojatyöpaikkaas lämpimään t
      Ikävä
      82
      756
    10. Voitko väittää

Ettet flirttaillut tai ainakin yrittänyt osoittaa kiinnostusta?
      Ikävä
      75
      678
    Aihe