Mikä voisi olla syynä kun Almeran pyyhkijät jässähti kesken käytön keskelle tuulilasia? Jotain elämää pyyhkijän moottorissa ilmeisesti on, koska se pitää ääntä pyyhkijöiden ollessa päälle kytkettynä.
pyyhkijät jumissa
6
4891
Vastaukset
- peli on...
Mekanismi rikki, kustantaa vajaat 100 e.
- pelkuri
Nyt en uskalla lähteä sateella ajamaan kun luin miten voi käydä pyyhkijöille kesken matkan.Voisiko kojetaulun läpi asentaa metallitangon pyyhkijöille,mistä voisi käsipelillä heiluttaa niitä.nm.almera2005
- Sokkona sateessa
No sehän olis sopivaa hommaa apukuskille ;) Joo, eihän tuo vesisade vielä mitään, mutta nyt tulee räntää ja ajaminen on lievästi hazardia ilman pyyhkijöitä.
- alma
Juu, kiusallisen tuttu vika.
Syypää todennäköisesti pyyhkijän moottorilta apparin puolen pyyhkijään kulkeva tanko joka korkkaa irti. Siinä kun on tuollaisen muoviset nivelet jotka ajan myötä väljistyy.
Uusi tanko kustansi Nissanilla 34e suoraan hyllystä ja vaihto ei vaadi kummoisia taitoja. Tälläkin palstalla aiemmin puitu aihe.- Arska
Sama homma kävi,elikkäs pyyhkijät lopetti toiminnan täysin yllättäen, tietysti kovan sateen aikana moottoritiellä...ja vikahan oli juuri samaisten tankojen muovi(mitä järkeä tehdä
kuluvaa osaa muovista?)puslien kuluminen ja sen aikaansaama tangon irtoaminen.Tyyppivika Almerassa. Autollani(vm-99)ajettu n.160000 km.
En tiedä onko uudemmissa jo rakennetta muutettu?
Syytä ainakin olisi. - Sokkona sateessa
Nimenomaan tuo olikin syynä. Taitoja ei kyllä löytynyt, joten merkkihuolto sai hoitaa homman. Ei siitä konkurssiin menny, osan hinta oli juuri tuota 34 € luokkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201757
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991578Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy461094Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43964Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50846Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44802Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760