Niin, onko kellään suihkussa kasveja?
Meillä pienehkö ikkuna suihkussa ja sen eteen kattoon roikkumaan mietin jotain... siellähän on yli 20 lämmintä kokoajan ja saunailtoina lämpimämpi ja kosteutta riittää. Olis kiva kuulla millä menestyksellä kasvit kestäneet??
Kasveja suihkussa???
5
777
Vastaukset
- rönsy
Laita rönsylilja.
- kokeilut
Vesifiikusta ehdotan; sehän pitää kosteasta.
Ja kokeilisin myös vesiviljelyssä, että ei ole niin väliä meneekö vettä ruukkuun. Läpinäkyvä lasiruukku (eihän siellä aina valoa ole) ja pieniä kiviä tukemaan kasvia.
Onnea kokeilulle, kerro tuloksista sitten. - Lilja
Minulla ei ole ikinä ollut saniaista, mutta muistelen, että nekin pitävät kosteasta ilmasta, ainakin niitä suositellaan sumuttelemaan silloin tällöin.
- Antti
...appelsiini, kodinonni ja rönsylilja tykkäävät kosteudesta. Jos saat kylppäriin tarpeeksi valoa, niin kokeile näitä. Rönsy on varsin hauska amppelissa.
- kokeilut
Tuli mieleeni vielä muraatti; ainakin kaasvaa luonnossa aikaa pimeässä.
Tai sitten joku muu kasvi muraatin kanssa; ehkä jonkun saniaisen kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275