Rustholli

K.F.L

Onko teillä Rustholli nimisestä remontti firmasta kokemusta? Meille on tulossa omakotitalon(120 neliö) pintaremonttia ja ollaan mietitty että mistä luotettavaa remonttiväkeä saa ja mikä on sitten työn hinta.

103

45535

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • %&!¤?!!"!

      Remppa tehdään ensin viivytellen huonosti, sitten "yritetään" korjata sotkuja, rikottuja ja raavittuja paikkoja. Mitataan mmm. keittiö väärin ja asennetaan irvistävät kappaleet pokkana priimana paikoilleen. Tämä lysti maksaa hunajaa, kestää, kestää ja tuottaa mieliharmia.

    • varotusmerkki

      pysy kaukana tästä kyseisestä remonttifirmasta jos haet palvelua ja ammattiremontti miehiä kotiisi

      • henkilökuntaa kohtelevat

        kuin alaikäisiä lapsia...pomot esimies koulutukseen, ja äkkiä....


      • näin on

        Aivan.Ei palvelua,ei kunnollista jälkeä.
        Rahastusta.


      • pettynyt

        En todellakaan suosittele Rusthollia! Olen kyseisen firman kanssa ollut tekemisissä kahteen otteeseen. Ensimmäisen kerran vuosi sitten makuuhuoneremonttin liittyen, remontti joka oikein hoidettuna kestäisi viikon, kesti Rusthollilla kolmisen viikkoa. Syynä ettei kaikkia kamoja ollut tilattu, siivouskaapin kamat jääneet kokonaan tilaamatta ja tilalle tuotiin sijaiskaappi joka ei vastannut sopimuksesa tilattua. Hyvitystä sopimushintaan ei tullut.

        Toisen kerran jouduin tekemisiin firman kanssa tänä vuonna maaliskuussa, tosin tietämättäni. Tein sauna- ja kylppärimepasta remonttisopimuksen RemonttiAlexin kanssa. Missään vaiheessa myyjä ei sanonut että yhdistyvät Rusthollin kanssa. Jos olisin tiennyt, en olisi tehnty sopparia. Myyjä kertoi että LVIS-työt laskutetaan erikseen. Kysyin paljonko LVIS-laskut tulisi olemaan kaksion kokoisesta saunasta ja kylppäristä. Myyjä sanoi että n. 500-1000 €. Remontti alkoi maaliskuussa ja kesti melkein kuusi viikkoa. Taas ihmeellistä säätämistä kyseiseltä firmalta, milloin odoteltiin saunan lauteita, milloin kaappia tai muuta. Itse piti tiiviisti olla yhteydessä firmaan ja tekemättömiin töihin jotta hommat etenisi. Sovitun remonttihinnan lisäksi lisälaskuja LVIS-töistä tuli melkein 1800 euroa eli tuplasti se mitä myyjä sopimushetkellä arvioi. Soitin asiasta myyjälle viime viikolla kun sain reilun 700 euron laskun sähkötöistä, myyjä sanoi palaavansa asiaan viimeistään tämän viikon maanantaina mutta mitään ei ole kuulunut. Laitoin mailia ja laskukopiot myyjälle ja muutamalle muulle henkilölle Rustholliin maanantaina ja sanoin odottavani vastausta. Mitään ei ole vieläkään kuulunut. Todellista asiakaspalvelua ja vastuunkantoa!

        Rustholli, en todellakaan suosittele kyseistä firmaa minkään remontin hoitajaksi! Itse pidän visusti huolta siitä etten mahdollisia tulevia remontteja tule kyseisen firman kautta tekemään.


      • kova
        pettynyt kirjoitti:

        En todellakaan suosittele Rusthollia! Olen kyseisen firman kanssa ollut tekemisissä kahteen otteeseen. Ensimmäisen kerran vuosi sitten makuuhuoneremonttin liittyen, remontti joka oikein hoidettuna kestäisi viikon, kesti Rusthollilla kolmisen viikkoa. Syynä ettei kaikkia kamoja ollut tilattu, siivouskaapin kamat jääneet kokonaan tilaamatta ja tilalle tuotiin sijaiskaappi joka ei vastannut sopimuksesa tilattua. Hyvitystä sopimushintaan ei tullut.

        Toisen kerran jouduin tekemisiin firman kanssa tänä vuonna maaliskuussa, tosin tietämättäni. Tein sauna- ja kylppärimepasta remonttisopimuksen RemonttiAlexin kanssa. Missään vaiheessa myyjä ei sanonut että yhdistyvät Rusthollin kanssa. Jos olisin tiennyt, en olisi tehnty sopparia. Myyjä kertoi että LVIS-työt laskutetaan erikseen. Kysyin paljonko LVIS-laskut tulisi olemaan kaksion kokoisesta saunasta ja kylppäristä. Myyjä sanoi että n. 500-1000 €. Remontti alkoi maaliskuussa ja kesti melkein kuusi viikkoa. Taas ihmeellistä säätämistä kyseiseltä firmalta, milloin odoteltiin saunan lauteita, milloin kaappia tai muuta. Itse piti tiiviisti olla yhteydessä firmaan ja tekemättömiin töihin jotta hommat etenisi. Sovitun remonttihinnan lisäksi lisälaskuja LVIS-töistä tuli melkein 1800 euroa eli tuplasti se mitä myyjä sopimushetkellä arvioi. Soitin asiasta myyjälle viime viikolla kun sain reilun 700 euron laskun sähkötöistä, myyjä sanoi palaavansa asiaan viimeistään tämän viikon maanantaina mutta mitään ei ole kuulunut. Laitoin mailia ja laskukopiot myyjälle ja muutamalle muulle henkilölle Rustholliin maanantaina ja sanoin odottavani vastausta. Mitään ei ole vieläkään kuulunut. Todellista asiakaspalvelua ja vastuunkantoa!

        Rustholli, en todellakaan suosittele kyseistä firmaa minkään remontin hoitajaksi! Itse pidän visusti huolta siitä etten mahdollisia tulevia remontteja tule kyseisen firman kautta tekemään.

        Näin näyttää vaan jatkuvan.Vuodesta toiseen.Ja meitä pettyneitä riittää.
        Eikä kukaan voi mitään.
        Kun olis kunnon työ,maksaisin laskuni mukisematta.Mutta kun ei saa kun huonon remontin,ja pahan mielen.Ja rusthollia muistan joka kerta,kun menen pesuhuoneeseen.Että näin täällä.


      • jaappa
        pettynyt kirjoitti:

        En todellakaan suosittele Rusthollia! Olen kyseisen firman kanssa ollut tekemisissä kahteen otteeseen. Ensimmäisen kerran vuosi sitten makuuhuoneremonttin liittyen, remontti joka oikein hoidettuna kestäisi viikon, kesti Rusthollilla kolmisen viikkoa. Syynä ettei kaikkia kamoja ollut tilattu, siivouskaapin kamat jääneet kokonaan tilaamatta ja tilalle tuotiin sijaiskaappi joka ei vastannut sopimuksesa tilattua. Hyvitystä sopimushintaan ei tullut.

        Toisen kerran jouduin tekemisiin firman kanssa tänä vuonna maaliskuussa, tosin tietämättäni. Tein sauna- ja kylppärimepasta remonttisopimuksen RemonttiAlexin kanssa. Missään vaiheessa myyjä ei sanonut että yhdistyvät Rusthollin kanssa. Jos olisin tiennyt, en olisi tehnty sopparia. Myyjä kertoi että LVIS-työt laskutetaan erikseen. Kysyin paljonko LVIS-laskut tulisi olemaan kaksion kokoisesta saunasta ja kylppäristä. Myyjä sanoi että n. 500-1000 €. Remontti alkoi maaliskuussa ja kesti melkein kuusi viikkoa. Taas ihmeellistä säätämistä kyseiseltä firmalta, milloin odoteltiin saunan lauteita, milloin kaappia tai muuta. Itse piti tiiviisti olla yhteydessä firmaan ja tekemättömiin töihin jotta hommat etenisi. Sovitun remonttihinnan lisäksi lisälaskuja LVIS-töistä tuli melkein 1800 euroa eli tuplasti se mitä myyjä sopimushetkellä arvioi. Soitin asiasta myyjälle viime viikolla kun sain reilun 700 euron laskun sähkötöistä, myyjä sanoi palaavansa asiaan viimeistään tämän viikon maanantaina mutta mitään ei ole kuulunut. Laitoin mailia ja laskukopiot myyjälle ja muutamalle muulle henkilölle Rustholliin maanantaina ja sanoin odottavani vastausta. Mitään ei ole vieläkään kuulunut. Todellista asiakaspalvelua ja vastuunkantoa!

        Rustholli, en todellakaan suosittele kyseistä firmaa minkään remontin hoitajaksi! Itse pidän visusti huolta siitä etten mahdollisia tulevia remontteja tule kyseisen firman kautta tekemään.

        millä myös kokemusta rusthollista. tuli mies meille ja arvioi kylppäri remonttia. konttasi kuin lapsi lattialla pylly pystyssä. teki aivan varmasti sen oikein esittääkseen tietäjää. hinta arvio oli laaja ja kaikkien hintojen äiti. niillä tapana antaa hinta-arvio laajana koska helponpi pysyä mukana tarjous kilpailussa kun antaa hinta skaalan. lopullinen hinta on sitten ihan sikamainen, olkaa ihmiset takkoina heidän kanssaan. susia lampaiden vaatteissa kuten heillä on tapana sanoa itsestään. huh huh mitä toimintaa


      • eurot silmissä
        pettynyt kirjoitti:

        En todellakaan suosittele Rusthollia! Olen kyseisen firman kanssa ollut tekemisissä kahteen otteeseen. Ensimmäisen kerran vuosi sitten makuuhuoneremonttin liittyen, remontti joka oikein hoidettuna kestäisi viikon, kesti Rusthollilla kolmisen viikkoa. Syynä ettei kaikkia kamoja ollut tilattu, siivouskaapin kamat jääneet kokonaan tilaamatta ja tilalle tuotiin sijaiskaappi joka ei vastannut sopimuksesa tilattua. Hyvitystä sopimushintaan ei tullut.

        Toisen kerran jouduin tekemisiin firman kanssa tänä vuonna maaliskuussa, tosin tietämättäni. Tein sauna- ja kylppärimepasta remonttisopimuksen RemonttiAlexin kanssa. Missään vaiheessa myyjä ei sanonut että yhdistyvät Rusthollin kanssa. Jos olisin tiennyt, en olisi tehnty sopparia. Myyjä kertoi että LVIS-työt laskutetaan erikseen. Kysyin paljonko LVIS-laskut tulisi olemaan kaksion kokoisesta saunasta ja kylppäristä. Myyjä sanoi että n. 500-1000 €. Remontti alkoi maaliskuussa ja kesti melkein kuusi viikkoa. Taas ihmeellistä säätämistä kyseiseltä firmalta, milloin odoteltiin saunan lauteita, milloin kaappia tai muuta. Itse piti tiiviisti olla yhteydessä firmaan ja tekemättömiin töihin jotta hommat etenisi. Sovitun remonttihinnan lisäksi lisälaskuja LVIS-töistä tuli melkein 1800 euroa eli tuplasti se mitä myyjä sopimushetkellä arvioi. Soitin asiasta myyjälle viime viikolla kun sain reilun 700 euron laskun sähkötöistä, myyjä sanoi palaavansa asiaan viimeistään tämän viikon maanantaina mutta mitään ei ole kuulunut. Laitoin mailia ja laskukopiot myyjälle ja muutamalle muulle henkilölle Rustholliin maanantaina ja sanoin odottavani vastausta. Mitään ei ole vieläkään kuulunut. Todellista asiakaspalvelua ja vastuunkantoa!

        Rustholli, en todellakaan suosittele kyseistä firmaa minkään remontin hoitajaksi! Itse pidän visusti huolta siitä etten mahdollisia tulevia remontteja tule kyseisen firman kautta tekemään.

        Jos on pääomaa Rusthollia voi ajatella remontin tekijäksi. Pesuhuone-ja saunaremontin aikana itselleni tuli entistä selvemmäksi, tässä on rahastuksen maku, mutta itsehän menin laittamaan nimen sopimukselle.Saadessani eritellyn laskun, materiaalien hinta oli mielestäni arvioitu monin kertaiseksi todelliseen verrattuna. Työt valmistuivat kuitenkin aikataulussa, mutta tekijällä oli helvetin kiire koko ajan (urakalla tehtiin). Onnekseni laatoitusjälki oli hyvää, puuosien asennuksessa(saunan- ja pesuhuoneen ovi) olisi parantamisen varaa


      • pettynyt
        eurot silmissä kirjoitti:

        Jos on pääomaa Rusthollia voi ajatella remontin tekijäksi. Pesuhuone-ja saunaremontin aikana itselleni tuli entistä selvemmäksi, tässä on rahastuksen maku, mutta itsehän menin laittamaan nimen sopimukselle.Saadessani eritellyn laskun, materiaalien hinta oli mielestäni arvioitu monin kertaiseksi todelliseen verrattuna. Työt valmistuivat kuitenkin aikataulussa, mutta tekijällä oli helvetin kiire koko ajan (urakalla tehtiin). Onnekseni laatoitusjälki oli hyvää, puuosien asennuksessa(saunan- ja pesuhuoneen ovi) olisi parantamisen varaa

        Ei ole rustholli näköjään tyyliään muuttanut, sain huonoja kokemusksia jo vuosia sitten kyseisestä remppaajasta. Minkähänlainen omatunto tään firman jotajilla on ja onkohan ne uskovaisia.


      • milenas
        jaappa kirjoitti:

        millä myös kokemusta rusthollista. tuli mies meille ja arvioi kylppäri remonttia. konttasi kuin lapsi lattialla pylly pystyssä. teki aivan varmasti sen oikein esittääkseen tietäjää. hinta arvio oli laaja ja kaikkien hintojen äiti. niillä tapana antaa hinta-arvio laajana koska helponpi pysyä mukana tarjous kilpailussa kun antaa hinta skaalan. lopullinen hinta on sitten ihan sikamainen, olkaa ihmiset takkoina heidän kanssaan. susia lampaiden vaatteissa kuten heillä on tapana sanoa itsestään. huh huh mitä toimintaa

        :(( parempiakin löytyy!!


      • rahatpuussa
        jaappa kirjoitti:

        millä myös kokemusta rusthollista. tuli mies meille ja arvioi kylppäri remonttia. konttasi kuin lapsi lattialla pylly pystyssä. teki aivan varmasti sen oikein esittääkseen tietäjää. hinta arvio oli laaja ja kaikkien hintojen äiti. niillä tapana antaa hinta-arvio laajana koska helponpi pysyä mukana tarjous kilpailussa kun antaa hinta skaalan. lopullinen hinta on sitten ihan sikamainen, olkaa ihmiset takkoina heidän kanssaan. susia lampaiden vaatteissa kuten heillä on tapana sanoa itsestään. huh huh mitä toimintaa

        ei tultu, ennen kuin kysyi; montako asunnossa asuu..

        Hinta arvio 30 % korkeampi kuin kaksi jo saatua ja hinnasta oli jo poistettu kotitalousvähennys...
        Virheellisesti koska jokainen maksaa henkilökohtaisista tuloistaan oman vero % eli koko vähennyt 3000 e ei ole hyöty.

        Kotitalous vähennyksestä on tullut lisäliksa remonttifirmoille, prätkäytetään tulona ja hinta aviosta laskevana osuutena "kauppaan".
        Huvittavinta on nyrkkisääntö tarvikkeet ja työ 50 % 50 %, kuitenkin vähän uusittavaa ei laske hintaa, kun tarvikkeet eivät maksa heille kuin murto-osan rautakauppa/rakennustarvikekauppojen hinnoista ihan myyjän kertomana.
        4,5 neliötä vain seinien ja lattian kaakelointi, sekä lattialämmitys 16500 € ei mitään kaluste uusintoja.


    • Pappa 10

      Älkää tilatko remonttia tältä firmalta. Mikään ei heiltä onnistu. Aikataulut mättää ja työnjälki on kamalaa. Kun ovat saaneet rahat eivät välitä vaikka puolet listoistasi puuttuu. Asentajat eivät ole ammattilaisia eivätkä työnjohtajia kiinnosta mitä he kentällä puuhaavat.

      • melkein ostin

        Melkein tilasin aiemmin täydellisen keittiöremontin Rusthollilta. Suunnittelija kävi ja teki aivan erilaisen suunnitelman kuin halusin ja olin itse hahmotellut. Olisi halunnut vaihtaa hyvän parkettilattiankin! En suostunut moiseen. Ja kun kysyin, mistä hinta muodostuu ja mikä on koneiden ja laitteiden osuus, en saanut koskaan vastausta. Maksajalla lienee oikeus tietää ostamansa palvelun hinnanmuodostus. Ja siinä vaiheessa, kun LVIS-töiden osuus ei edes kuulunut tähän hintaan, sanoin kiitos ei. Ent. Aleksi hoiti asian, mutta eipä ammattitaito ollut sielläkään hääppönen ja suunnittelija aivan käsittämättömän huonokäytöksinen. Jos en olisi itse seurannut remontin etenemistä, se olisi ollut fiasko. Jouduin teettämään heillä uudelleen ja vaihtamaan viallisia tasoja jne. Nämä isot firmat ovat kyllä katteensa kohdistaneet oikein, mutta todellista tekemisen ammattitaitoa heiltä ei tunnu löytyvän. Näille pitää sanoa sopimusta tehdessä, että itse ei pahoissa erimielisyyksissä neuvottele, vaan sen hoitavat asianajajat.


      • kokemusta rempoista
        melkein ostin kirjoitti:

        Melkein tilasin aiemmin täydellisen keittiöremontin Rusthollilta. Suunnittelija kävi ja teki aivan erilaisen suunnitelman kuin halusin ja olin itse hahmotellut. Olisi halunnut vaihtaa hyvän parkettilattiankin! En suostunut moiseen. Ja kun kysyin, mistä hinta muodostuu ja mikä on koneiden ja laitteiden osuus, en saanut koskaan vastausta. Maksajalla lienee oikeus tietää ostamansa palvelun hinnanmuodostus. Ja siinä vaiheessa, kun LVIS-töiden osuus ei edes kuulunut tähän hintaan, sanoin kiitos ei. Ent. Aleksi hoiti asian, mutta eipä ammattitaito ollut sielläkään hääppönen ja suunnittelija aivan käsittämättömän huonokäytöksinen. Jos en olisi itse seurannut remontin etenemistä, se olisi ollut fiasko. Jouduin teettämään heillä uudelleen ja vaihtamaan viallisia tasoja jne. Nämä isot firmat ovat kyllä katteensa kohdistaneet oikein, mutta todellista tekemisen ammattitaitoa heiltä ei tunnu löytyvän. Näille pitää sanoa sopimusta tehdessä, että itse ei pahoissa erimielisyyksissä neuvottele, vaan sen hoitavat asianajajat.

        paras tähän astisista firmoista.


      • 100%
        kokemusta rempoista kirjoitti:

        paras tähän astisista firmoista.

        olen tyytyväinen.varmasti ovat ammattitaitoista porukkaa,ihmisiä on vain niin moneksi.se mikä on toiselle hyvä, ei toiselle olekaan.Isossa firmassa on monta tekijääkin,varmasti myös hyviä ja alansa osaavia joukossa.Ja kyllähän reklamaatiot tullaan korjaamaan, jos "lopputarkastus" papruihin jotain kirjoitat.


      • pettynyt

        Aivan samanlaiset kokemukset kyseisestä firmasta. Älkää ikimaailmassa ottako heitä tekemään mitään remonttia!!!


      • 10
        kokemusta rempoista kirjoitti:

        paras tähän astisista firmoista.

        eipä normaalisti ihminen montaa rempaa teetä.

        Remonttifirmat tietävät voi hallita edes hajoittamatta.

        Muistakaa täällä kirjoittaa myös firman markkinointi.


    • harmistunut.....

      Jatkan tätä vaikka näyttää olevan alkujaan jo kovin vanha, mutta varmasti lukijoita riittää..
      Rustholli on aivan alarvoinen remonttifirma. Teitimme pienen keittiöremonti eli uusimme kaapistot, pesualtaan ym. Mikään ei tältä yritykseltä onnistunut. Kaappijen ovia oli noin 15 kpl joista yli puolet oli erimittaisia, kuin olisi pitänyt olla eli meni uusiksi. Ritilät tiskikaappinn tuli väärän kokoiset ja malliset. Roskasankot puuttuivat kokonaan ja saatiin vasta monien soittojen jälkeen. Uusia ovia joudimme odottamaan tehtaalta noin kolme viikkoa ja sen ajaksi asentaja asensi nämä väärän mittaiset ovet?Putkimies easensi tiskikonneen niin huolimattomasti, että vedet tuli kaapiin ja joudimme tilaamaan kosteusmittaajan ja taas kaapin pohja aukaistiin ja tarkastettiin onko vesi ehtinyt valua lattian alle. Onneksi huomasimme ajoissa ja näin ei ehtinyt käydä.
      Eli kun näin pienen remontin osalta on hankaluuksia niin miten ne mukamas pystyy hoitamaan omakotitalon remontit ym suurempitöiset remontit? Suunnittelija vaihtuivat tänä aikana sekä työnjohtaja. On tosi iso riski ottaa remontti täältä.

      • Reilu peli

        Mielenkiintoisia työsopimuksia rusthollilla...työsuhteen päätyttyä vaaditaan olemaan 6/10kk menemättä "kilpailijalle"töihin.Muuten tulee 20 000 euron sakko,huhhuhh.Toivottavasti kukaan ei ole mennyt moiseen laittomaan vipuun!!


      • puhut
        Reilu peli kirjoitti:

        Mielenkiintoisia työsopimuksia rusthollilla...työsuhteen päätyttyä vaaditaan olemaan 6/10kk menemättä "kilpailijalle"töihin.Muuten tulee 20 000 euron sakko,huhhuhh.Toivottavasti kukaan ei ole mennyt moiseen laittomaan vipuun!!

        eivät varmaan ole halunneet sinua töihin.eipä ole tuollaisia sopimuksia muille ehdotettu.


      • Reilu peli
        puhut kirjoitti:

        eivät varmaan ole halunneet sinua töihin.eipä ole tuollaisia sopimuksia muille ehdotettu.

        Enpä ole sinne hakenut,en ole kyseisellä alalla. Olen nähnyt "haasteen",joka lähetetty nimenomaan kyseisen LAITTOMAN "kilpailukiellon"rikkomisen myötä...

        Kuullemma on mokomia harrastettu siinä puljussa enemmänkin.

        Sad but true


      • raksaseppo
        Reilu peli kirjoitti:

        Enpä ole sinne hakenut,en ole kyseisellä alalla. Olen nähnyt "haasteen",joka lähetetty nimenomaan kyseisen LAITTOMAN "kilpailukiellon"rikkomisen myötä...

        Kuullemma on mokomia harrastettu siinä puljussa enemmänkin.

        Sad but true

        Muutenki kusetus firma, mitä oon kuullu ja näkeehän sen jo päältä.


      • Jorma.
        raksaseppo kirjoitti:

        Muutenki kusetus firma, mitä oon kuullu ja näkeehän sen jo päältä.

        Samoja heimolaisia taitaa olla Lumoninkin johdossa ja lupaukset on jäänyt täyttämättä. Suosikaa mielummin muita parvekelasituksia, kuten nikaa ja rihua. Niiltä saa saman palvelun kuulema halvemmalla, varmemmin ja nopemmin.


      • hämeen laaturemontti
        Jorma. kirjoitti:

        Samoja heimolaisia taitaa olla Lumoninkin johdossa ja lupaukset on jäänyt täyttämättä. Suosikaa mielummin muita parvekelasituksia, kuten nikaa ja rihua. Niiltä saa saman palvelun kuulema halvemmalla, varmemmin ja nopemmin.

        lupaukset jääneet täyttämättä ja työt tekemättä!


      • Vain idiootti uskoo.
        Reilu peli kirjoitti:

        Mielenkiintoisia työsopimuksia rusthollilla...työsuhteen päätyttyä vaaditaan olemaan 6/10kk menemättä "kilpailijalle"töihin.Muuten tulee 20 000 euron sakko,huhhuhh.Toivottavasti kukaan ei ole mennyt moiseen laittomaan vipuun!!

        Asentajana Rusthollilla ja tämä nyt on täysin sontaa.


      • K112
        Reilu peli kirjoitti:

        Mielenkiintoisia työsopimuksia rusthollilla...työsuhteen päätyttyä vaaditaan olemaan 6/10kk menemättä "kilpailijalle"töihin.Muuten tulee 20 000 euron sakko,huhhuhh.Toivottavasti kukaan ei ole mennyt moiseen laittomaan vipuun!!

        Kuullut kaveriltani saman jutun, että uhattu uhkasakolla... Eikai nyt enää nykyisin..


      • nähty on
        hämeen laaturemontti kirjoitti:

        lupaukset jääneet täyttämättä ja työt tekemättä!

        Kovat lupaukset, kova hinta ja surkee toteutus.

        Tosin Lumonilla se taitaa olla vain myyjien vika mutta Rusthollilla joka porras kusee ja tulle
        pelkkää sutta ja sekundraa koko ajan.


    • Rustholli häipyy JES!

      Rustholli häipyy Meri-Lapista

      Tiistai 30.06.2009 klo 13:01


      Remonttiyritys Rustholli lopettaa liiketoimintansa Meri-Lapissa ja Oulussa syksyn aikana. Yhtiö keskittää toimintansa päämarkkina-alueelleen Etelä-Suomeen, kirjoittaa Pohjolan Sanomat.

      Taantuman kourissa Rusthollin remonttipalveluiden kysyntä on heikentynyt merkittävästi Pohjois-Suomessa.

      Oulun ja Kemin paristakymmenestä työntekijästä muutama on työskennellyt Kemissä. Irtisanottavat työntekijät voivat hakea Rusthollin muissa toimipisteissä avautuvia tehtäviä

      • Entinen tekijä

        Moi kaikille!

        Olin Rusthollissa töissä remonttisuunnittelijana. Tein töitä ja sain kauppaa. Muistakaa hyvät ihmiset, kyseessä on organisaatio, joka tarvitsee rahoitusta heidän suurperheidensä lasten elatuksiinsa (ei minulla lapsia kohtaan mitään vastaan ole, mutta rajansa kullakin (lue, lestadiolaisuus.) Sain aika ihmeellisen, (liekö taivaallinen kosketus, tai ainakin yritys) "Olemme tulleet siihen johtopäätkseen "poikien" kanssa, että ei tämä ole sinun hommasi.??????!!! Aivan, lähtöpassit tuli ko. yrityksestä ja Koskelot sen kun hurrasivat ja taputtivat karvaisia käsiään. Johtopäätöksenä kaikille: Miettikää... miettikää siis tosi tarkkaan minne urasuunnitelmanne johtaa.

        t. Petetty


      • Us(kova)inen
        Entinen tekijä kirjoitti:

        Moi kaikille!

        Olin Rusthollissa töissä remonttisuunnittelijana. Tein töitä ja sain kauppaa. Muistakaa hyvät ihmiset, kyseessä on organisaatio, joka tarvitsee rahoitusta heidän suurperheidensä lasten elatuksiinsa (ei minulla lapsia kohtaan mitään vastaan ole, mutta rajansa kullakin (lue, lestadiolaisuus.) Sain aika ihmeellisen, (liekö taivaallinen kosketus, tai ainakin yritys) "Olemme tulleet siihen johtopäätkseen "poikien" kanssa, että ei tämä ole sinun hommasi.??????!!! Aivan, lähtöpassit tuli ko. yrityksestä ja Koskelot sen kun hurrasivat ja taputtivat karvaisia käsiään. Johtopäätöksenä kaikille: Miettikää... miettikää siis tosi tarkkaan minne urasuunnitelmanne johtaa.

        t. Petetty

        Tutun kuuloinen tarina...Saithan perusteettomasta irtisanomisestasi rahaa? Siis tasa-arvoinen ja avoin työntekijöiden kohtelu niukkenevan työväestön keskuudessa olisi syytä olla arvokas voimavara, sillä muuten toiminta saattaa mennä hyväveli-henkiseksi puuhasteluksi ja lopulta toiminta pelkästään kärsii.


      • Nalle Pyh
        Us(kova)inen kirjoitti:

        Tutun kuuloinen tarina...Saithan perusteettomasta irtisanomisestasi rahaa? Siis tasa-arvoinen ja avoin työntekijöiden kohtelu niukkenevan työväestön keskuudessa olisi syytä olla arvokas voimavara, sillä muuten toiminta saattaa mennä hyväveli-henkiseksi puuhasteluksi ja lopulta toiminta pelkästään kärsii.

        Ollaan kylpyhuone remonttia teettämässä ja pyysimme tarjouksia eri firmoilta. Yksi näistä oli Rustholli. Äijä kävi kylppärissä hikoilemaassa ja kolme tuntia tehtiin suunnitelmia. Lupasivat laittaa tarjouksen pikimmiten.
        Kolme viikkoa on kulunut eikä mitään ole kuulunut. Nyt luettuani nämä ylläolevat tekstit en ole varma haluanko edes ko. tarjousta.

        Vakuutavaa toimintaa sanoisin.


      • kokki1970
        Nalle Pyh kirjoitti:

        Ollaan kylpyhuone remonttia teettämässä ja pyysimme tarjouksia eri firmoilta. Yksi näistä oli Rustholli. Äijä kävi kylppärissä hikoilemaassa ja kolme tuntia tehtiin suunnitelmia. Lupasivat laittaa tarjouksen pikimmiten.
        Kolme viikkoa on kulunut eikä mitään ole kuulunut. Nyt luettuani nämä ylläolevat tekstit en ole varma haluanko edes ko. tarjousta.

        Vakuutavaa toimintaa sanoisin.

        Meillä Rustholli remontoi makuuhuoneen, suunnittelija teki suunnitelmia lähes neljä tuntia ja kirjasi ylös kaiken mitä sovittiin, remontti alkoi sovitusti ja loppui myöskin sovitussa ajassa. Nyt kun katselemme uusittua makuuhuonettamme, olemme enemmän kuin 100% tyytyväisiä, työnjälki on huippua. Kyllähän remontille tuli hintaa, mutta kyllä siitä suostuu mkasamaan, jos aikataulut pitää ja laatu on sovitun mukaista.


      • kaikkea on nähty
        kokki1970 kirjoitti:

        Meillä Rustholli remontoi makuuhuoneen, suunnittelija teki suunnitelmia lähes neljä tuntia ja kirjasi ylös kaiken mitä sovittiin, remontti alkoi sovitusti ja loppui myöskin sovitussa ajassa. Nyt kun katselemme uusittua makuuhuonettamme, olemme enemmän kuin 100% tyytyväisiä, työnjälki on huippua. Kyllähän remontille tuli hintaa, mutta kyllä siitä suostuu mkasamaan, jos aikataulut pitää ja laatu on sovitun mukaista.

        Kävi säkä.


    • keittiön pöydällä

      Rustholli aiheutti stressiä ja veekäyrän nousu teki rumaa jälkeä kattoon.
      Tilattiin 09 keväällä rushollilta suunnitelma koko keittiön uusimiseen. Punakkaihoinen napanderin, röllön ja halvan partaveden hajuinen "sisustussuunnittelija" tuli kylään. Kerroimme toiveistamme ja aikataulusta. Kaikki sopi ja hän lupasi lähettää seuraavalla viikolla tietsikalla väsäämänsä suunnitelmat ja tarjouksen meille. Aikataulu oli meille tärkeää koska meille oli alkamassa huoneistossa putkiremontin yhteydessä wc-kylppärin uusiminen ja olisimme matkoilla 3kuukautta (pienet lapset eivät vois pölyssä/melussa nukkua.
      Mutta ei kuulunut alustavasti sovittuun päivämäärään mitään, ei oltu saatu edes piirrustuksia. Meni kuukausi ja toinenkin. Sitten saimme piirrustukset ilmoittamaamme loma-asuntoon. Kerroimme odotelleemme hänen piirrustuksia ja työn aloittamista yli 2 kuukautta. Ei otettu Rusthollin keittiöö, eikä hän pitänyt sovitusta kiinni kun ainoa pyyntömme oli uusi keittiö kun palaamme kotiimme. Rustholli mainostaa "stressitöntä avaimet käteen remontointia" vitut... ylisuuri tarjous ja välinpitämätöntä veemäistä myyntiporukkaa. On tietty ehkä joku poikkeus, mutta meille sattui kaikki päin persettä.

      Nyt syksyllä saimme nopeasti ja edullisesti työmiehet remonttinet.fistä ja vihdoin oikean keittiön. Varmuuden vuoksi kävin usein tarkistamassa työn etenemistä;) Loppu hyvin kaikki hyvin.
      Suosittelen http://www.remonttinet.fi

    • mbch
      • Remonttimies

        Kymmeniä rustholli remontteja tehneenä Tiedän jotain asiasta. Tän kokoiseen joukkoon mahtuu erilaisia miehiä, tosin keväällä sai lähtöpassin ne joilla oli eniten laatuongelmia ja sehän on hyvä asia.
        Omasta työstäni kertoo jatkuvasti tulevat kiitettävät asiakas palautteet. Meillä tehdään tyytyväisyys tutkimus tehdään joka asiakkaalle. Jotain kertoo myös se, että asiakkaat laittavat lopuksi käteen välillä jopa kassillisen pulloja ja suklaarasioita.
        Toi, että "lahkolaiset" omistavat rusthollin piti joskus paikkansa, mutta nykyisin suurin osa omistuksesta on muissa käsissä.


      • Tuubaa
        Remonttimies kirjoitti:

        Kymmeniä rustholli remontteja tehneenä Tiedän jotain asiasta. Tän kokoiseen joukkoon mahtuu erilaisia miehiä, tosin keväällä sai lähtöpassin ne joilla oli eniten laatuongelmia ja sehän on hyvä asia.
        Omasta työstäni kertoo jatkuvasti tulevat kiitettävät asiakas palautteet. Meillä tehdään tyytyväisyys tutkimus tehdään joka asiakkaalle. Jotain kertoo myös se, että asiakkaat laittavat lopuksi käteen välillä jopa kassillisen pulloja ja suklaarasioita.
        Toi, että "lahkolaiset" omistavat rusthollin piti joskus paikkansa, mutta nykyisin suurin osa omistuksesta on muissa käsissä.

        Tai ainkin on ollut. En voi suositella kellekkään ainakaan aikasimpien kokemusten perusteella. Jos firma on nykyisin paremmalla pohjalla että ei toimita kuten ennen niin siitä en tiedä. Outoo että on vieläkin pystyssä koko mesta.


      • Pettynytpaljon
        Remonttimies kirjoitti:

        Kymmeniä rustholli remontteja tehneenä Tiedän jotain asiasta. Tän kokoiseen joukkoon mahtuu erilaisia miehiä, tosin keväällä sai lähtöpassin ne joilla oli eniten laatuongelmia ja sehän on hyvä asia.
        Omasta työstäni kertoo jatkuvasti tulevat kiitettävät asiakas palautteet. Meillä tehdään tyytyväisyys tutkimus tehdään joka asiakkaalle. Jotain kertoo myös se, että asiakkaat laittavat lopuksi käteen välillä jopa kassillisen pulloja ja suklaarasioita.
        Toi, että "lahkolaiset" omistavat rusthollin piti joskus paikkansa, mutta nykyisin suurin osa omistuksesta on muissa käsissä.

        Moi, yhdyn tuohon että Rusthollin kokoisessa yrityksessä on myös hyviä asentajia. Silloinhan homma toimii. Mutta mielestäni laatu on sitä ettei ole YHTÄÄN huonoa remonttimiestä talossa. Nythän se on täysin sen varassa kuka paikalle laitetaan.


      • Korvauksia odotelles
        Pettynytpaljon kirjoitti:

        Moi, yhdyn tuohon että Rusthollin kokoisessa yrityksessä on myös hyviä asentajia. Silloinhan homma toimii. Mutta mielestäni laatu on sitä ettei ole YHTÄÄN huonoa remonttimiestä talossa. Nythän se on täysin sen varassa kuka paikalle laitetaan.

        Tein sopimuksen Rusthollin kanssa ja Wc kylpyhuone remppa piti valmistua 2-4 viikon sisällä ja nyt ollaan tammikuussa - - remontti on vielä vaiheessa, en enään tiedä itkeäkö vai nauraa, ja tänään sain juuri kuulla että työnjohtaja joka viimeksi on hoitanut asiaa on saanut ilmeisesti ns. potkut ja suunnittelija sai jo heti syksyllä ns. potkut eli onkohan siellä enään ketään alkuperäisiä töissä joiden kasssa asiaa alunperin hoisin... onneksi laatoitus työt ja sauna tehtiin ammattitaidolla, tosin hitaasti pitkän kaavan mukaan... No nyt uusi työn johto ihmettelee mitä minun kanssani sekä remontin tiimoilta edetään, ihan itteekin taas kerran jännittäää, katsokaas kun lavuaari ja peili kaappi on asennettu niin että kun pesee kasvoja niin saa laittaa päänsä peilikaapin sisälle että pystyy aamutoimet tekemään ja pide suihku on niin lyhyt että se on varmaan tarkoitettu koristeeksi, niin ainakin olen asian käsittänyt... ja joo, minun remonttini piti olla vielä ns. näyttely kohde johon tulis uudet asiakkaat ihmettelemään remonttia kuinka onnistuneesti Rustholli hoitaa hommat .... No, infoan taas teitä, josko kevääseen mennessä kaikki olis niinku ennekin :)


      • Rusthollin toimitusj
        Korvauksia odotelles kirjoitti:

        Tein sopimuksen Rusthollin kanssa ja Wc kylpyhuone remppa piti valmistua 2-4 viikon sisällä ja nyt ollaan tammikuussa - - remontti on vielä vaiheessa, en enään tiedä itkeäkö vai nauraa, ja tänään sain juuri kuulla että työnjohtaja joka viimeksi on hoitanut asiaa on saanut ilmeisesti ns. potkut ja suunnittelija sai jo heti syksyllä ns. potkut eli onkohan siellä enään ketään alkuperäisiä töissä joiden kasssa asiaa alunperin hoisin... onneksi laatoitus työt ja sauna tehtiin ammattitaidolla, tosin hitaasti pitkän kaavan mukaan... No nyt uusi työn johto ihmettelee mitä minun kanssani sekä remontin tiimoilta edetään, ihan itteekin taas kerran jännittäää, katsokaas kun lavuaari ja peili kaappi on asennettu niin että kun pesee kasvoja niin saa laittaa päänsä peilikaapin sisälle että pystyy aamutoimet tekemään ja pide suihku on niin lyhyt että se on varmaan tarkoitettu koristeeksi, niin ainakin olen asian käsittänyt... ja joo, minun remonttini piti olla vielä ns. näyttely kohde johon tulis uudet asiakkaat ihmettelemään remonttia kuinka onnistuneesti Rustholli hoitaa hommat .... No, infoan taas teitä, josko kevääseen mennessä kaikki olis niinku ennekin :)

        Hei kaikille remontoinnista ja asumisesta kiinnostuneille suomalaisille.

        Oheisena muutamia vastauksia nimimerkeillä kirjoittaneille henkilöille.

        1. Rusthollin pääomistajat ovat Pohjola Capital Partners sekä Suomen Teollisuus Sijoitus
        2. Yhtiön toimitusjohtajan uskonto on evankelis-luterilainen.
        3. Teemme vuosittain toista tuhatta remonttia. Asiakkaistamme on tyytyväisiä tai todella tyytyväisiä yli 90%:a.
        4. Suuriosa uusista asiakkaistamme tulee vanhojen asiakkaiden suosituksien perusteella. Meillä on paljon asiakkaita joille olemme tehneet useita eri remontteja eri vuosien aikana.
        5. Vuoden 2009 aikana olemme panostaneet meidän prosessein (Prosessi R) sekä tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen. Tällä hetkellä meillä on kolme palvelulinjaa; (Uutuus) ENRA energiaremontit omakotitaloille (kehitetty yhteistyössä alan johtavien toimijoiden sekä VTT:n kanssa), perinteinen avaimet - käteen sisäremontointi sekä (Uutuus) Remonttimiespalvelu jossa voi ostaa tuntilaskutus (42 euroa alv) periaatteella remonttimiehen minimissään päiväksi kotiin tekemään kodin pieniä töitä. Kehitys panostuksemme ovat tuottaneet tulosta - pystyimme laskemaan remonttien hintoja - 5%:a viime vuoden syyskuussa.
        6. Teemme aina kirjallisen sopimuksen remontista ja lunastamme lupauksemme. Muussa tapauksessa kaikki voivat soittaa suoraan toimitusjohtajalle puh 044 7600 410 tai lähettää viestiä osoitteella [email protected]
        7. Kaikki työntekijämme ovat meidän palkkalistoilla. Koulutamme henkilöstöämme yhteistyössä Amiedun kanssa. Huippuorganisaatio ohjelmaan pääsee tutustumaan osoitteessa www.rusthollilletoihin.fi
        8. Yhtiön kotipaikka on Helsinki

        Olemme yhtiön johdossa sitoutuneet kehittämään yhtiön toimintaa siten, että olisimme joskus maailman paras remonttipalveluita tarjoava yritys. Jotta saavuttaisimme tavoitteemme tarvitsemme palautetta. Sitä varten olemme avanneet Rustholli blogin osoitteessa www.rustholli.fi. Arvostamme suoraselkäistä suomalaista toimintaa ja näin ollen palaute blogissa tulee antaa omalla nimellä.

        Tehdään yhdessä tulevaisuuden koteja
        Rusthollin toimitusjohtaja Kari Hirvijärvi


      • suuri näytelmä
        Korvauksia odotelles kirjoitti:

        Tein sopimuksen Rusthollin kanssa ja Wc kylpyhuone remppa piti valmistua 2-4 viikon sisällä ja nyt ollaan tammikuussa - - remontti on vielä vaiheessa, en enään tiedä itkeäkö vai nauraa, ja tänään sain juuri kuulla että työnjohtaja joka viimeksi on hoitanut asiaa on saanut ilmeisesti ns. potkut ja suunnittelija sai jo heti syksyllä ns. potkut eli onkohan siellä enään ketään alkuperäisiä töissä joiden kasssa asiaa alunperin hoisin... onneksi laatoitus työt ja sauna tehtiin ammattitaidolla, tosin hitaasti pitkän kaavan mukaan... No nyt uusi työn johto ihmettelee mitä minun kanssani sekä remontin tiimoilta edetään, ihan itteekin taas kerran jännittäää, katsokaas kun lavuaari ja peili kaappi on asennettu niin että kun pesee kasvoja niin saa laittaa päänsä peilikaapin sisälle että pystyy aamutoimet tekemään ja pide suihku on niin lyhyt että se on varmaan tarkoitettu koristeeksi, niin ainakin olen asian käsittänyt... ja joo, minun remonttini piti olla vielä ns. näyttely kohde johon tulis uudet asiakkaat ihmettelemään remonttia kuinka onnistuneesti Rustholli hoitaa hommat .... No, infoan taas teitä, josko kevääseen mennessä kaikki olis niinku ennekin :)

        Ne myydään kaikki näyttelykohteina.


      • lasimies
        Korvauksia odotelles kirjoitti:

        Tein sopimuksen Rusthollin kanssa ja Wc kylpyhuone remppa piti valmistua 2-4 viikon sisällä ja nyt ollaan tammikuussa - - remontti on vielä vaiheessa, en enään tiedä itkeäkö vai nauraa, ja tänään sain juuri kuulla että työnjohtaja joka viimeksi on hoitanut asiaa on saanut ilmeisesti ns. potkut ja suunnittelija sai jo heti syksyllä ns. potkut eli onkohan siellä enään ketään alkuperäisiä töissä joiden kasssa asiaa alunperin hoisin... onneksi laatoitus työt ja sauna tehtiin ammattitaidolla, tosin hitaasti pitkän kaavan mukaan... No nyt uusi työn johto ihmettelee mitä minun kanssani sekä remontin tiimoilta edetään, ihan itteekin taas kerran jännittäää, katsokaas kun lavuaari ja peili kaappi on asennettu niin että kun pesee kasvoja niin saa laittaa päänsä peilikaapin sisälle että pystyy aamutoimet tekemään ja pide suihku on niin lyhyt että se on varmaan tarkoitettu koristeeksi, niin ainakin olen asian käsittänyt... ja joo, minun remonttini piti olla vielä ns. näyttely kohde johon tulis uudet asiakkaat ihmettelemään remonttia kuinka onnistuneesti Rustholli hoitaa hommat .... No, infoan taas teitä, josko kevääseen mennessä kaikki olis niinku ennekin :)

        "Yli puoli vuotta odotellut remontin valmistumista"

        Hyvät neuvot olisivat tarpeen hoksata remonttisopimusta tehdessä.

        Ihmettelen kun saa lukea moisia töiden viivästymisiä.Aikanaan kun Lumon sössi
        parvekelasitukseni ja kuultuani töiden viivästymisistä,vaadin sopimuksen työn vii-
        veestä,sekä tietyn alennuksen kauppasummasta.
        Niinhän ne viivästyivät,mutta niin aleni kauppasummakin.


    • Rusthollin toimitusj

      Hei kaikille remontoinnista ja asumisesta kiinnostuneille suomalaisille.

      Oheisena muutamia vastauksia nimimerkeillä kirjoittaneille henkilöille.

      1. Rusthollin pääomistajat ovat Pohjola Capital Partners sekä Suomen Teollisuus Sijoitus
      2. Yhtiön toimitusjohtajan uskonto on evankelis-luterilainen.
      3. Teemme vuosittain toista tuhatta remonttia. Asiakkaistamme on tyytyväisiä tai todella tyytyväisiä yli 90%:a.
      4. Suuriosa uusista asiakkaistamme tulee vanhojen asiakkaiden suosituksien perusteella. Meillä on paljon asiakkaita joille olemme tehneet useita eri remontteja eri vuosien aikana.
      5. Vuoden 2009 aikana olemme panostaneet meidän prosessein (Prosessi R) sekä tuotteiden ja palveluiden kehittämiseen. Tällä hetkellä meillä on kolme palvelulinjaa; (Uutuus) ENRA energiaremontit omakotitaloille (kehitetty yhteistyössä alan johtavien toimijoiden sekä VTT:n kanssa), perinteinen avaimet - käteen sisäremontointi sekä (Uutuus) Remonttimiespalvelu jossa voi ostaa tuntilaskutus (42 euroa alv) periaatteella remonttimiehen minimissään päiväksi kotiin tekemään kodin pieniä töitä. Kehitys panostuksemme ovat tuottaneet tulosta - pystyimme laskemaan remonttien hintoja - 5%:a viime vuoden syyskuussa.
      6. Teemme aina kirjallisen sopimuksen remontista ja lunastamme lupauksemme. Muussa tapauksessa kaikki voivat soittaa suoraan toimitusjohtajalle puh 044 7600 410 tai lähettää viestiä osoitteella [email protected]
      7. Kaikki työntekijämme ovat meidän palkkalistoilla. Koulutamme henkilöstöämme yhteistyössä Amiedun kanssa. Huippuorganisaatio ohjelmaan pääsee tutustumaan osoitteessa www.rusthollilletoihin.fi
      8. Yhtiön kotipaikka on Helsinki

      Olemme yhtiön johdossa sitoutuneet kehittämään yhtiön toimintaa siten, että olisimme joskus maailman paras remonttipalveluita tarjoava yritys. Jotta saavuttaisimme tavoitteemme tarvitsemme palautetta. Sitä varten olemme avanneet Rustholli blogin osoitteessa www.rustholli.fi. Arvostamme suoraselkäistä suomalaista toimintaa ja näin ollen palaute blogissa tulee antaa omalla nimellä.

      Tehdään yhdessä tulevaisuuden koteja
      Rusthollin toimitusjohtaja Kari Hirvijärvi

      • toimitusjohtaja...

        ollut ahkeralla päällä? Miksi KAIKKI ne ihmiset, keneltä olen kuullut teidän edustajanne käyneen paikanpäällä antamassa tarjouksen, sanovat ettei kirjallista tarjousta ole annettu/näytetty, ennen kuin sopimus olisi allekirjoitettu? Ja sekin olisi pitänyt tehdä saman tien?


      • joksa62
        toimitusjohtaja... kirjoitti:

        ollut ahkeralla päällä? Miksi KAIKKI ne ihmiset, keneltä olen kuullut teidän edustajanne käyneen paikanpäällä antamassa tarjouksen, sanovat ettei kirjallista tarjousta ole annettu/näytetty, ennen kuin sopimus olisi allekirjoitettu? Ja sekin olisi pitänyt tehdä saman tien?

        Kiertäkää kaukaa rusthollin tarjouksen tekijät.Tässä muutama vuosi sitten,keittiöremontin tarjousta laskiessaan ruutupaperille, sai sen viimein valmiiksi ja ojensi minulle.Hinta oli aivan järkyttävän suuri,noin viisituhatta euroa suurempi kuin kilpailevalla yrityksellä,epäuskoisena aloin puistella päätäni jolloin rusthollin tarjouksentekijä alkoi takomaan nyrkkiä pöytään ja HUUTAMAAN naama punaisena , NIMI ALLE oon tehnyt tätä tarjousta kaksi tuntia.Ymmärettävistä syistä sopimusta ei syntynyt.


      • jjnjo
        joksa62 kirjoitti:

        Kiertäkää kaukaa rusthollin tarjouksen tekijät.Tässä muutama vuosi sitten,keittiöremontin tarjousta laskiessaan ruutupaperille, sai sen viimein valmiiksi ja ojensi minulle.Hinta oli aivan järkyttävän suuri,noin viisituhatta euroa suurempi kuin kilpailevalla yrityksellä,epäuskoisena aloin puistella päätäni jolloin rusthollin tarjouksentekijä alkoi takomaan nyrkkiä pöytään ja HUUTAMAAN naama punaisena , NIMI ALLE oon tehnyt tätä tarjousta kaksi tuntia.Ymmärettävistä syistä sopimusta ei syntynyt.

        erikoiselta asiakaspalvelulta..kai otit yhtettä hänen esimieheensä? Mutta hinnasta sen verran, että isoilla firmoilla on iso kulurakenne.


    • Rustholli123

      Tänään juttelin Isossa Omenassa Rusthollin kaverin kanssa, vaikutti todella asialliselta firmalta. Nämä itkijät täällä omaavat muutenkin ns bad karman eli muutkin asiat menee pieleen kuin remontit...Uskoisin, että teetän tulevat remppani Rusthollilla !!

      • pirpami

        kysy hyvä ihminen tarjousta muiltakin kuin RUSTHOLLILTA,säästät selvää rahaa.


      • rustholli123
        pirpami kirjoitti:

        kysy hyvä ihminen tarjousta muiltakin kuin RUSTHOLLILTA,säästät selvää rahaa.

        Sanerialtako ?


      • taulujen asennus

      • no thanks
        taulujen asennus kirjoitti:

        firmoja/miehiä haen. Varaisantä, varatalkkari jne nimillä Helsingistä
        Hih ko hauskan löysin
        http://www.naulajavasara.fi/?ad=medialuotsi
        AINO ACTEN TIE 7 A 3 00400 HELSINKI eli tulis Haagasta
        http://internetsivu.yritysopas.com/kotikuntoonvanhusaputimovanari
        oiskohan Risto Vanarin poika

        Kylpyhuoneremonttia varten kutsuttiin Rusthollin edustaja tekemään tarjousta. Kaveri piirisi ruutupaperille tärkeän näköisenä mittoja, kyseli tietoja, kertoi kuinka "kummipojalle" tehtiin juuri samanlaiseen taloon samantyyppinen remotti, esitteli salkullisen kaakeleita ja oli muutenkin oikein innostunut.

        mutta: tarjous oli luokkaa n 16.000 € .. hinnan esittelyn jälkeen koko myyntityö siirtyi rahoituksen myyntiin, eli sama kaveri siirtyi luontevasti myymäänkin lainaa, jotta meillä olisi varaa tehdä näin kallis reminotti. Jostain syystä, ilmeisesti rahoitusyhtiölle menevistä maksuista johtuen, myyjä myös vähätteli kotitalousvähennystä erittäin paljon, en osaa sanoa miksi?

        Koska Rusthollin kaveri oli ensimmäinen jonka olin paikalle kutsunut, oli aika kysellä tarjouksia myös muualta. Lopputulos oli: Remontin loppusumma sis. alv oli vähän yli 6.000 € eroa Rustohollin tarjouksen ja lopullisen tekijän kesken oli siis 10.000 €!! Vähän ajetun pikkuauton verran! Eikä kyseessä ollut mikään "pimeä kuititon" keikka, vaan asiantunteva ammattilainen.

        En osaa ottaa kantaa millaista jälkeä Rustholli olisi saanut aikaan kylpyhuoneessamme, mutta pyydetty hinta Rusthollin taholta antaa ymmärtää, ettei kaikki ole avain kohdallaan.


      • 17+3
        no thanks kirjoitti:

        Kylpyhuoneremonttia varten kutsuttiin Rusthollin edustaja tekemään tarjousta. Kaveri piirisi ruutupaperille tärkeän näköisenä mittoja, kyseli tietoja, kertoi kuinka "kummipojalle" tehtiin juuri samanlaiseen taloon samantyyppinen remotti, esitteli salkullisen kaakeleita ja oli muutenkin oikein innostunut.

        mutta: tarjous oli luokkaa n 16.000 € .. hinnan esittelyn jälkeen koko myyntityö siirtyi rahoituksen myyntiin, eli sama kaveri siirtyi luontevasti myymäänkin lainaa, jotta meillä olisi varaa tehdä näin kallis reminotti. Jostain syystä, ilmeisesti rahoitusyhtiölle menevistä maksuista johtuen, myyjä myös vähätteli kotitalousvähennystä erittäin paljon, en osaa sanoa miksi?

        Koska Rusthollin kaveri oli ensimmäinen jonka olin paikalle kutsunut, oli aika kysellä tarjouksia myös muualta. Lopputulos oli: Remontin loppusumma sis. alv oli vähän yli 6.000 € eroa Rustohollin tarjouksen ja lopullisen tekijän kesken oli siis 10.000 €!! Vähän ajetun pikkuauton verran! Eikä kyseessä ollut mikään "pimeä kuititon" keikka, vaan asiantunteva ammattilainen.

        En osaa ottaa kantaa millaista jälkeä Rustholli olisi saanut aikaan kylpyhuoneessamme, mutta pyydetty hinta Rusthollin taholta antaa ymmärtää, ettei kaikki ole avain kohdallaan.

        3,5 neliön kylppäri 12 000 sähkö ja putkityöt sisältää lattia ja seinä kaakelit halvimmat ja kattoon paneelin..
        Ei mitään kaluste uusintoja.. Kaakelit maksaa heille n. 10 % siitä mitä itse kerroin katsoneeni kaakelikeskuksen malleista laski ihan pelkän kaakeli hinnan...
        Mainosti isosti kotitalousvähennystä ja firman omaa lainaa..
        Työ veisi 2 viikkoa?
        Työkustannus olisi siis 5000 €/ viikko
        EI KIITOS.


      • ?????????????
        17+3 kirjoitti:

        3,5 neliön kylppäri 12 000 sähkö ja putkityöt sisältää lattia ja seinä kaakelit halvimmat ja kattoon paneelin..
        Ei mitään kaluste uusintoja.. Kaakelit maksaa heille n. 10 % siitä mitä itse kerroin katsoneeni kaakelikeskuksen malleista laski ihan pelkän kaakeli hinnan...
        Mainosti isosti kotitalousvähennystä ja firman omaa lainaa..
        Työ veisi 2 viikkoa?
        Työkustannus olisi siis 5000 €/ viikko
        EI KIITOS.

        Lopettaako Rustholli kokonaan yksityishenkilöille remontoinnin? Onks kellään tietoa.

        http://www.kauppalehti.fi/5/i/yritykset/lehdisto/hellink/tiedote.jsp?selected=kaikki&oid=20100401/12722565658340


      • JK-68222

      • tehoäx
        JK-68222 kirjoitti:

        http://www.taloussanomat.fi/yritykset/rating-muutokset/rating-135417/

        Teen ammattitaidolla pienimuotoiset sisäremontit mm. maalaukset, kalusteasennukset, liiketilaremontit.
        Teen myös viihde-elektroniikka asennuksia mm. taulutelevision asennusta seinään, digiboxien asennusta, videoprojektorin ja valkokankaan asennusta, kaapelointia ja kaapeleiden kotelointia,

        Toimin Uudenmaan talousalueella.
        Palvelen niin yksityisiä kuin yrityksiäkin,Soita Tommi Kemppinen p. 050 577 2724 ja pyydä tarjous!

        Kalusteasennusta
        Sisäremontteja
        Pieniä asennustöitä (verhotangot, naulakot, yms)
        Liiketilaremonti
        Viihde-elektroniikan asennusta


      • Remonttimies

      • stonehead tre
        Remonttimies kirjoitti:

        Meneeköhän Rustholli konkurssiin? Eikös tuo C-luokka viittaa aika vahvasti siihen?

        Kävin äsken kolmen kaverin keittiörempat kattomassa kun meillä olis tarvetta kans.

        Ihan hyvin oli kaks (image ja tmi-kaverin) mutta Rusthollin rempan tilannu kaveri valitti ja
        jälki oli ihan kamalan näköstä! Älkää sekaantuko Rusthollin tappaja-saranoihin jotka rikkoo koko keittiön ja asentajat eivät saa edes ledivaloja kiinni oikein.

        Mä laitan kuvia noista sivulleni kun käyn vielä kaks muuta läpi niin on tietoa kaikilla jotka suunnittelee.


      • stonehead tre
        Remonttimies kirjoitti:

        Meneeköhän Rustholli konkurssiin? Eikös tuo C-luokka viittaa aika vahvasti siihen?

        Ne yrittää sensuroida käyttäjiä etteivät heidän tekonsa tulisi julki.


      • Venture Op:eelta
        Remonttimies kirjoitti:

        Meneeköhän Rustholli konkurssiin? Eikös tuo C-luokka viittaa aika vahvasti siihen?

        Eihän se voi mennä konkurssiin kun veronmaksajien rahat takuuna. Voi tehdä vähän huonompaakin jälkeä.


      • huijattu
        no thanks kirjoitti:

        Kylpyhuoneremonttia varten kutsuttiin Rusthollin edustaja tekemään tarjousta. Kaveri piirisi ruutupaperille tärkeän näköisenä mittoja, kyseli tietoja, kertoi kuinka "kummipojalle" tehtiin juuri samanlaiseen taloon samantyyppinen remotti, esitteli salkullisen kaakeleita ja oli muutenkin oikein innostunut.

        mutta: tarjous oli luokkaa n 16.000 € .. hinnan esittelyn jälkeen koko myyntityö siirtyi rahoituksen myyntiin, eli sama kaveri siirtyi luontevasti myymäänkin lainaa, jotta meillä olisi varaa tehdä näin kallis reminotti. Jostain syystä, ilmeisesti rahoitusyhtiölle menevistä maksuista johtuen, myyjä myös vähätteli kotitalousvähennystä erittäin paljon, en osaa sanoa miksi?

        Koska Rusthollin kaveri oli ensimmäinen jonka olin paikalle kutsunut, oli aika kysellä tarjouksia myös muualta. Lopputulos oli: Remontin loppusumma sis. alv oli vähän yli 6.000 € eroa Rustohollin tarjouksen ja lopullisen tekijän kesken oli siis 10.000 €!! Vähän ajetun pikkuauton verran! Eikä kyseessä ollut mikään "pimeä kuititon" keikka, vaan asiantunteva ammattilainen.

        En osaa ottaa kantaa millaista jälkeä Rustholli olisi saanut aikaan kylpyhuoneessamme, mutta pyydetty hinta Rusthollin taholta antaa ymmärtää, ettei kaikki ole avain kohdallaan.

        Yhä näkyy jatkuvan sama hintahuijaus systeemi Rusthollilla.
        Kai ne pyytelee välillä syntejä anteeksi ja jatkaa samaan mallin.


      • pyytäkää erittely
        huijattu kirjoitti:

        Yhä näkyy jatkuvan sama hintahuijaus systeemi Rusthollilla.
        Kai ne pyytelee välillä syntejä anteeksi ja jatkaa samaan mallin.

        Rustholli on pilannut maineensa ainakin Pirkanmaalla tekemällä pelkkää sutta ja sekundraa.
        Kiertäkää pulju kaukaa. Parempia firmoja löytyy kyllä, huonompaa saa jo sitten hakea.

        Ja muistakaa aina pyytää erittely mitä mikäkin maksaa remontissa, niin sitten on helppompaa jos homma alkaa mennä 'rustholliksi' niin viheltää peli poikki ja sopia korvauksista.


      • eivätkä tiedä mitään
        pyytäkää erittely kirjoitti:

        Rustholli on pilannut maineensa ainakin Pirkanmaalla tekemällä pelkkää sutta ja sekundraa.
        Kiertäkää pulju kaukaa. Parempia firmoja löytyy kyllä, huonompaa saa jo sitten hakea.

        Ja muistakaa aina pyytää erittely mitä mikäkin maksaa remontissa, niin sitten on helppompaa jos homma alkaa mennä 'rustholliksi' niin viheltää peli poikki ja sopia korvauksista.

        Nyt kävi meilläkin Rusthollin kaveri mittailemassa ja laskemassa. Ei tullut kauppoja kun kaveri ei osaanut sanoa mistä kustannukset koostuu. Jankkasi vain kokonaishintaa niin kauan, että emäntä käski kaverin lähteä ulos 'kasvamaan' ellei hommaansa osaa.

        Onpahan ainakin hyvä vertailla kun saadaan muiden tarjoukset. Toivottavasti muualta löytyy ammattitaitoisempaa väkeä.


      • Ota selvää!
        eivätkä tiedä mitään kirjoitti:

        Nyt kävi meilläkin Rusthollin kaveri mittailemassa ja laskemassa. Ei tullut kauppoja kun kaveri ei osaanut sanoa mistä kustannukset koostuu. Jankkasi vain kokonaishintaa niin kauan, että emäntä käski kaverin lähteä ulos 'kasvamaan' ellei hommaansa osaa.

        Onpahan ainakin hyvä vertailla kun saadaan muiden tarjoukset. Toivottavasti muualta löytyy ammattitaitoisempaa väkeä.

        http://www.kotitalousremontit.fi vaikuttaisi olevan hieman ystävällisempi remonttifirma.


      • Ota selvää!

      • pastellit
        Ota selvää! kirjoitti:

        http://www.pastelli.fi vaikuttaisi olevan hieman ystävällisempi remonttifirma

        Siellä Pastellin kaveri kirjoittelee..Ihan perseestä ja kallis..


      • Humanoidi

        Kuulehan Nimim. Rustholli 123

        Jos löydät mielestäsi jonkun asiallisen kaverin,edustamassa Rusthollia,ei tee kyseisestä
        firmasta vielä mitään malli-oppilasta.

        Eiköhän se ole käynyt varsin selväksi mikä firma tämä Rustholli oikein on.
        Riittävästi on saatu siitä ihmisten antamia kokemuksia.

        JA SIITÄ KARMASTASI - syytät monikossa ,että nämä itkijät omaavat sellaisen karman,että heidän muutkin asiat menee pieleen,ei ainoastaan REMONTIT.

        Mistä luulet tietäväsi toisten ihmisten asioista?
        Sinullahan on oikein ennaltamääräämisoppi !
        Kuka tai ketkä ovat sen edeltäkäsin kartoittaneet, sinunkin karmasi?
        Oletko aivan tosissasi vai päästeletkö muuten vain ylmääräisiä höyryjä päästäsi?


    • Unohda2
      • ex-duunari

        ainakin stadin alueella kaikki mokat tulee suoraan työnjohdosta....!!!! terveisin ex poislähtenyt työntekijä tappiot on tullut vain turhista ammattitaidottomista pomoista eli työnjohtajat helvettiin ja enemmän liksaa asentajille jo motivaationousee ja firma alkaa tekemään plussaaa..... muuten ei mikään huono firma ehkä viimevuoden markkinointi oli liian suuri nähden mitä oli viivan alla.... mutta ainakin stadin asennus porukka on todella vahvoja ammattilaisia.


      • Kaduttaa
        ex-duunari kirjoitti:

        ainakin stadin alueella kaikki mokat tulee suoraan työnjohdosta....!!!! terveisin ex poislähtenyt työntekijä tappiot on tullut vain turhista ammattitaidottomista pomoista eli työnjohtajat helvettiin ja enemmän liksaa asentajille jo motivaationousee ja firma alkaa tekemään plussaaa..... muuten ei mikään huono firma ehkä viimevuoden markkinointi oli liian suuri nähden mitä oli viivan alla.... mutta ainakin stadin asennus porukka on todella vahvoja ammattilaisia.

        Ei se taida työnjohtajan moka olla, jos tekijä ei noudata yleisiä suosituksia/ohjeita eristeiden asennuksessa, tuuletusten varmistamisessa tms.

        Kunpa vaan olisin lueskellut aikaisemmin näitä kokemuksia ko firmasta....


      • ex-toien duunari
        Kaduttaa kirjoitti:

        Ei se taida työnjohtajan moka olla, jos tekijä ei noudata yleisiä suosituksia/ohjeita eristeiden asennuksessa, tuuletusten varmistamisessa tms.

        Kunpa vaan olisin lueskellut aikaisemmin näitä kokemuksia ko firmasta....

        yhdyn tuohon työn johdon ammattitaidon puutteellisuuteen.... kaikki tilataan päin vittua työmailla ja sanotaan vaan tehkää noilla käydään hyväl tuuril ees kattomassa kyl nyt junttikin osaa katsoa mitä purkissa lukee se on eriasia käykö tuote kohteeseen... ja kaikki huonot asentajat on kyllä saaneet lähteä koe ajalla. harmittaa että hyvät jätkät(asentaja) joutuu nytkin työttömäks ja joutuvat odottelemaan rahojaan palkkaturvasta...toiv saavat työn johtajille en toivo samaa...enkä johdolle... kuulin huhua että kyllä johto on saaneet palkkansa ulos mut eipä tekijät....


      • maksava asiakas   
        ex-toien duunari kirjoitti:

        yhdyn tuohon työn johdon ammattitaidon puutteellisuuteen.... kaikki tilataan päin vittua työmailla ja sanotaan vaan tehkää noilla käydään hyväl tuuril ees kattomassa kyl nyt junttikin osaa katsoa mitä purkissa lukee se on eriasia käykö tuote kohteeseen... ja kaikki huonot asentajat on kyllä saaneet lähteä koe ajalla. harmittaa että hyvät jätkät(asentaja) joutuu nytkin työttömäks ja joutuvat odottelemaan rahojaan palkkaturvasta...toiv saavat työn johtajille en toivo samaa...enkä johdolle... kuulin huhua että kyllä johto on saaneet palkkansa ulos mut eipä tekijät....

        Kyllä työnjohdolla on iso merkitys.
        Ainakin tuoreiden työntekijöiden taitoja kannattaisi käydä katsomassa, ettei pääse syntymään niin paljon vahinkoja että isotkin katteet sulavat korjauksiin.

        Oma remonttimme ehti onneksi valmistua. Mutta elokuussa ei olisi naurattanut.
        Remonttimme etenemiseen voi tutustua blogissa http://tyoniloa.blogspot.com/


    • Jepuli 2019876

      Kyseinen firma näyttää olevan konkurssissa, joten ei kannattane kysellä se enempää. Pk -seudulla on isoimmat Pastelli, Kolmoset ja Saneria, reiskat on sitten erikseen.
      Me teetimme yläkerran remontin, urakkaan sisältyi kaikki, myös LVIS -työt. Oli vähän kallimpi, mutta ainakin tiesi mitä sai. Kolmosten Ari teki hyvän työn.

      • h:la

        Se teki mulle n.5000 € remontti virheen kun uusivat kattoni
        Pellit ovat sellaiset että norsu olis kävellyt katolla ja piipun pellitykset irvistelee.
        Pettynyt asiakas


    • SiniK.

      Aiotko remontoida tai rakentaa lähitulevaisuudessa? Mikäli vastauksesi on kyllä, olisin erittäin kiitollinen, jos ehtisit vastata opinnäytetyöhöni liittyvään kyselyyn aiheesta. Kysely on erittäin lyhyt, joten aikaa siihen kuluu vain 2-5 minuuttia. Kyselylinkki aukeaa parhaiten Mozilla Firefox- selaimella.

      https://lomake.tamk.fi/v3/lomakkeet/10036/lomake.html

      Aurinkoista jatkoa vuodelle 2011! :)Terveisin,
      SiniK.

      PS. Mikäli tunnet jonkun, joka aikoo rakentaa/remontoida, linkkiä saa mieluusti välittää myös eteenpäin :)

    • T44
    • rahan tuhlausta

      on kokemusta. Aikataulut mättää ja mitotukset vääriä. Suulliset lupaukset ei pidä.

    • remppa tulossa

      Onko mitään uudempia mielipiteitä?

    • Oulussa palkkaturvaa

      Rusthollin tultua myydyksi Koskeloilta muille oulunsalolaisille uskonveljille, Koskeloja toimii Ikikotiremonteissa. Oulun TE-toimisto järjestää rekrytilaisuuden Ikikotiremonteille 28.8.2014, työttömyys stailais-duunaustyylillä työllisyydeksi oululaisittain, mutta jäävätkö palkat palkkaturvan maksettavaksi? Ote Oulun TE-keskuksen esittelytiedotteesta:

      Ikikotiremontit Oy on nopeasti kasvava yritys ja vakavarainen työnantaja. Yritys kuuluu Suomen Asiakastieto Oy:n valitsemiin Suomen vahvimpiin yrityksiin sekä Kauppalehden valitsemiin menestyjäyrityksiin, joihin kuuluu alle 10% suomen yrityksistä. Kasvun painopiste on erilaisessa tavassa toteuttaa keittiöremontti stailauskonseptilla.

      • Oulussa

        Vastuuta ei tunneta, aina vaan uusi yritys, johon saadaan tukia sun muita ja kun homma ei toimi, laitetaan lappu luukulle. Toivottavasti Ikikotiremontit ei tee tuota.


    • Uskon vielä laatuun

      Kyllä tämä omistajanvaihdokaen jälkeinen rustholli vaikuttaa paljon mainettaan paremmalta. Jos omistaja ei nyt ahnehtisi vaan maksaa ammattimiehille kunnon palkan niin motivaatio ja sitäkautta laatu säilyy. Tahtoo vaan mennä niin että ahneus ja vauhtisokeus yllättää ja koitetaan maksaa itselle paljon tekemättä mitään. Siinä on vaaran paikka.
      Mutta jos tosissaan haluavat mainettaan parantaa niin on syyrä olla rekrytointi vaiheessaa tarkkana. Valmiit ammattimiehet ei helpolla rusthollin hommiin lähde.
      Asentaja on firman paras mainos.

    • Espoon.urakoitsija

      Ei oo enää heidän sivut toiminut hetkeen. Olisko aika firman laittaa rahat taskuun mitä on jäänyt ja lähtee karkuun?

      Ei tää kauaa voi kestää. Takuu loppuu kun firma loppuu, harmi niitä tehtyjä remontteja.

      • Kynitty

        En ihmettele, verottajakin ihmetteli korkeaa hintaa kotitalousvähennystä haettaessa.


      • Anonyymi
        Kynitty kirjoitti:

        En ihmettele, verottajakin ihmetteli korkeaa hintaa kotitalousvähennystä haettaessa.

        Erehdyttiin ko lafkaan
        Täynnä rakennusvirheitä
        Tulee kalliiksi meille ja heille...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyttiin ko lafkaan
        Täynnä rakennusvirheitä
        Tulee kalliiksi meille ja heille...

        Sama kokemus. Laatu monelta osin sutta ja suhtautuminen siitä huomauttamiseen epäasiallinen. Asiakaspalvelu loppuu kun laskun on maksanut.


    • Anonyymi

      luettuani nopeasti paljon palautetta on helppo tehdä päätös, etsin jonkun muun vaihtoehdon! ;-)

      • Anonyymi

        Me teetimme juuri koko asunnon saneerauksen ko. firmalla (Hki). Työ valmistui aikataulussa, vaikka tilasimme lisätöitä matkan varrella. Toki huomasimme korjattavaa (yksittäisiä listoja puuttui, maalausjälki oli viimeistelemättä paikka paikoin jne), mutta ilmoittivatkin etukäteen että laatikaa puutelista kun muutatte sisään. Näin tehtiin ja puutteet korjattiin kahdessa erässä. Luulen, että remonttifirmagenressä ovat hinta-laatusuhteeltaan aika hyvin tasapainossa. Meille oli lisäksi todella tärkeää tuo aikataulun pitävyys, sillä edellinen koti piti luovuttaa seuraaville asukkaille ja remontille jäi melko tiukka aikaikkuna. Emme olisi siinä ehtineet orkesteroida eri firmojen kautta sähkäreitä, putkareita, maalareita ja asentajia.


    • Anonyymi

      Tässä vielä, jos joku googlailee kokemuksia Rusthollista. En suosittele firmaa kenellekkään. Aikamoista selittelyä, kun työ viivästyy taikka jälki on huonoa. Työnlaatu vähintääkin heikkoa. Asentajien kanssa pientä kielimuuria, joka aiheuttaa haasteita. Eräskin asentaja oli vielä koulunpenkillä. Hinnassa todella paljon ilmaa. Meillä kylpyhuone remontti pääkaupunkiseudulla, joka on venynyt ja venynyt.
      Asiakaspalvelu loppuu samantien kun lasku on lähetetty.

    • Anonyymi

      Täällä kanssa tehty kylpyhuone ja sauna rusthollin kautta.. Ei enää ikinä. Järkyttävästi ongelmia urakoitsijan kanssa, jonka perään saanut vähän väliä soitella, että missä on asentajat ja missä mennään. Sivuilla mainitaan "avaimet käteen". Siihen ei ole uskomista.
      Kohde pääkaupunkiseudun ulkopuolella..

    • Hei!

      Huomaan, että täällä on kommentoitu yrityksemme toimintaa monin eri tavoin. Vanha Rustholli on lopettanut toimintansa vuonna 2010 konkurssiin.
      Nykyisen kaltaisia Rustholli-remontteja on myyty vuodesta 2014 eteenpäin lähinnä Uudellamaalla. Vanhalla omistajapohjalle ei ole mitään tekemistä nykyisen Rusthollin kanssa.
      Nykyisistä omistajista jokainen työskentelee aktiivisesti joko myynnin tai remonttiasennuksen parissa.

      Jokaiselle on varmaa myös selvää, että yksikään remonttiyritys ei voi onnistua 100-prosenttisesti joka kerralla, kun palvelee asiakkaitaan.

      Rustholli kuitenkin tekee aina kaikki remonttinsa valmiiksi, eikä niitä jätetä koskaan kesken. Laadun suhteen pyrimme aina ylittämään rakennusalan yleiset
      laatuvaatimukset.
      Maksamme kaikki lakisääteiset kulut ja verot, otamme huomioon vallitsevan rakennuslainsäädännön sekä vastaamme kaikistä tekemistämme kohteista itse.

      Olemme myös koronapandemian aikana palkanneet uusia ihmisiä yrityksemme palvelukseen, myös "koulun penkiltä". Haluammekin tarjota nuorelle ihmiselle mahdollisuuden päästä kiinni työuraan.

      Lisäksi käytämme kumppaniyrityksiä, jotka koulutetaan konseptiimme ja arvoihimme.

      Tällä keskustelualustalla puhutaan paljon remonttimyyjistä, jotka kulkevat ovelta ovelle ja huijaavat ihmisiä tilaamaan kalliita remontteja.
      Rusthollilla emme toimi niin. Kaikki asiakaskontaktimme syntyvät, kun asias itse jättää meille yhteydenottopyynnön. Tällöin tiedämme, että asiakkaillamme on aito kiinnostus tehdä remonttia. Tarjoamme myös aina mahdollisuuden harkita tarjousta ja kieltäytyä siitä tarvittaessa.

      Jos joku on pettynyt palvelumme tasoon, niin pahoittelen asiaa, mutta kuten yllä toteisin, yksikään yritys ei ole 100-prosenttisen täydellinen.

      Pyrimme kuitenkin parantamaan toimintaamme jatkuvasti ja oppimaan virheistämme. Tiedämme myös, että valtaisa enemmistö asiakkaistamme on tyytyväisiä remontteihimme, ja olemme vuosien varrella saaneet uskollisia asiakkaita, jotka eivät enää muualta remontteja tilaa.

      Hyvää loppuvuotta 2021 kaikille!

      Terveisin,
      Jani Valaranta
      Remonttisuunnittelija sekä
      Rusthollin osakas

    • Anonyymi

      Kertaalleen Rusthollia kokeiltu ja täytyy todeta, että ei ikinä enää. Luvataan palata pyydettyyn asiaan, sähköpostia/soittoa ei ikinä tule. Kun ottaa yhteyttä niin luvataan taas ummet ja lammet eikä yhteydenottoa ikinä kuulu. Matkan varrella mahdotonta enää tehdä mitään muutoksia. Kannattaa käydä itse säännöllisesti valvomassa remontin laatua. Ja kun huoneistoremontti on "valmis", ei siitäkään edes ilmoiteta Rusthollin taholta vaan sitten kun itse soittelee ja tiedustelee tilannetta niin Setä puhelimessa toteaa, että "teidän remonttinne on valmis".... Laskun sentään muistivat lähettää. Mitään asiakastyytyväisyyskyselyä eivät myöskään ole tehneet, palaute olisi tärkeää toiminnan kehittämisessä. Konseptihan sinänsä voisi olla hyvä.

    • Anonyymi

      Meillä oli Rusthollin kautta vuonna 2021 tilattu pienremontti. Asennus ajankohta venyi sovitusta ajankohdasta kuukauden. Lopulta asentaja tuli paikalle ja ilmeni heti alkuun, että olivat tilanneet vääränlaisen tuotteen. Odoteltiin taas useampi viikko, että oikea tuote saapuisi. Tuote oli tällä kerta oikea, mutta sovittujen mittojen mukaan väärän kokoinen. Annoin kuitenkin asentajalle luvan aloittaa remontti. VIRHE!

      Asennettu tuote oli aivan susi ja jopa asentajakin sen haukkui. Kiva juttu sehän jää vain meidän katselevaksi. Pitkän odottamisen jälkeen tuli valmista ja oli aika katselmoida remontti. Asennettu tuote oli aivan naarmuilla ja asentaja oli yrittänyt peitellä jälkiä maalilla, ettemme näkisi naarmuja. Selityksiä vain selityksen perään! Taas saatiin odotella useamman viikon, että toimittavat uuden tuotteen, joka ei olisi naarmuinen.

      Luvattu parin päivän remontti tuli lopulta kestämään 4 kuukautta ja nyt vuosi asennuksen jälkeen olimme toimittajaan yhteydessä. Ilmeni että tuote on asennettu väärin! Olin Rustholliin yhteydessä ja väittivät, että käsittelevät reklamaation. Ei ole kahteen kuukauteen kuulunut yhtään mitään. Ei vastata tiedusteluihin, vaan täysi hiljaisuus!

      ÄLKÄÄ OSTAKO REMONTTEJA RUSTHOLLIN KAUTTA! Suosikaa jotain muuta paikallista firmaa, joka kantaa vastuun laadustaan!

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      57
      2996
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2838
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      36
      1999
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1932
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1788
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      303
      1735
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1452
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      94
      1214
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1142
    Aihe