ARVET yhtä helvettiä!

moi! mä käytän mun keski vaikeaan akneen apocycliniä. se auttaa valko päisiin finneihin, mut ei ne mua haittaa läheskään niin paljon ku arvet, tai en mä oikeestaan ees tiiä mitä nää on! punasia finnejä! niitä on otsassa, poskilla, leuassa ja kasvojen sivuilla niin paljon, että mua ihan oksettaa kattoo itteeni peilistä!!!! mun posket silmien alta ja nenä on TOSI punaset! mä en jaksa enää. kaikki mun kaverit ja muut ihmiset, joita mä tunnen, niin niiden ei tarvii kärsiä tästä. terkkari ja koululääkäri määräs tota apocycliniä. ihotautilääkärille ei oo varaa mennä. kosmetologilla oon käyny, mut eipä auttanu! voinko mä enää ikinä elää kauniilla iholla??????
61590
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 6

Vanhimmat

hmmm, eipä kuulosta arvilta nuo, olisiko ruusufinniä, eli siis pientä punaista näppyä tiheään ?

Äänestä

niiin, mutta ku ne ei oo näppyjä oikeestaan. ku iho in ihan tasanen ja sileä niiltä kohti, mut kuitenki on ihan pinaisia jälkiä.

Äänestä
  • Heippa typy2!
    Kuulostaa tosi tutulta nuo arpesi. Silmien alla minulla ei niitä ole, mutta kasvojen sivulla ja hiusrajassa kylläkin. Tulevat ja menevät. Ne on siis ainakin minulla jälkiä jotka jää finneistä, varsinkin isommista, vaikkei nitä puristelisikaan. Usein aknehoidot herkistävät ihoa sen verran, että arpia jää helpommin. Siksi sinulle ehkä tuli niitä vasta tässä vaiheessa, varmaankin ongelma häipyy kun lääkityksesi loppuu.

    Äänestä

  • nappi. kirjoitti:

    Heippa typy2!
    Kuulostaa tosi tutulta nuo arpesi. Silmien alla minulla ei niitä ole, mutta kasvojen sivulla ja hiusrajassa kylläkin. Tulevat ja menevät. Ne on siis ainakin minulla jälkiä jotka jää finneistä, varsinkin isommista, vaikkei nitä puristelisikaan. Usein aknehoidot herkistävät ihoa sen verran, että arpia jää helpommin. Siksi sinulle ehkä tuli niitä vasta tässä vaiheessa, varmaankin ongelma häipyy kun lääkityksesi loppuu.

    mielestäni ei kannata antaa toisille turhia luuloja,itselläni on IHAN SAMANLAISIA oikeasti naama täys (otsa,posket kauttaaltaan) mutta ne on ollu siinä nyt neljättä vuotta,kaikki sanoo että kyllä ne lähtee,hei! ei ne vaan lähde!!!!

    Äänestä

  • jasmiina kirjoitti:

    mielestäni ei kannata antaa toisille turhia luuloja,itselläni on IHAN SAMANLAISIA oikeasti naama täys (otsa,posket kauttaaltaan) mutta ne on ollu siinä nyt neljättä vuotta,kaikki sanoo että kyllä ne lähtee,hei! ei ne vaan lähde!!!!

    nää arvet on ollu mulla jo yli vuoden. siis ei nää tästä lääkityksestä johdu....

    Äänestä

  • typy2 kirjoitti:

    nää arvet on ollu mulla jo yli vuoden. siis ei nää tästä lääkityksestä johdu....

    ..mulla ollu etenkin poskien sivuilla ja leuan alueella tosi ärhäkkä aknea. Stressi ja eräs lääkekuuri laukaisivat. Arvet haalenee, mutta siihen
    voi mennä aikaa.

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


typy2 kirjoitti:

moi! mä käytän mun keski vaikeaan akneen apocycliniä. se auttaa valko päisiin finneihin, mut ei ne mua haittaa läheskään niin paljon ku arvet, tai en mä oikeestaan ees tiiä mitä nää on! punasia finnejä! niitä on otsassa, poskilla, leuassa ja kasvojen sivuilla niin paljon, että mua ihan oksettaa kattoo itteeni peilistä!!!! mun posket silmien alta ja nenä on TOSI punaset! mä en jaksa enää. kaikki mun kaverit ja muut ihmiset, joita mä tunnen, niin niiden ei tarvii kärsiä tästä. terkkari ja koululääkäri määräs tota apocycliniä. ihotautilääkärille ei oo varaa mennä. kosmetologilla oon käyny, mut eipä auttanu! voinko mä enää ikinä elää kauniilla iholla??????

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu