Frankfurt Hahnista Pariisiin

Matkustelija

Hei!

Olen lähdössä joululomalla Pariisiin, ja tavoitteena olisi saada matkakustannukset mahdollisimman pieniksi. Suunnitteilla on Ryanairin lento Tampereelta Frankfurtiin, jonka jälkeen pitäisi saada jatkoyhteys Ranskaan. Mikä olisi edullisin ja helpoin tapa päästä Frankrutista Pariisiin? Kuinka helposti lentoasemalta pääsee esimerkiksi juna-asemalle? Entäpä linja-autot, kulkisiko niitä esimerkiksi Strasbourgiin, josta mahdollisesti lähtee useammin junia Pariisiin?

Kiitos vastauksista.

3

893

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saharaaa

Ota Hanhnista bussi Kölniin. noin 10-15 eur

Kölnistä lähtee junia siis muitakin kuin DB mm. pariisiin. Thylus, jotenkin noin kirjoitettiin.. Kesällä oli tarjous, että Köln-Pariisi 10 euroa. Yhtiö on Hollantilainen.

Yhtiöllä tulee aina vähän väliä uusia tarjouksia myös äkkilähdöt kannattaa checkata.

• nimi väärin

Yhtiön nimi oli Thalys

http://www.thalys.com

Tällä hetkellä ei näyttänyt olevan mitään "super" tarjousta.

59 euroa meno-paluu

ja oli siellä muutama muukin vaihtoehto. Käy katsomassa.

• lcc

Kylläk몪in pystyy matkustamaan Kölnin kautta, toisena ja ehkä parempana vaihtoehtona matka Luksemburgin kautta (sinnekin suora bussiyhteys Hahnin terminaalista).
      Ranskan rautatiet myy erikoishintaisia lippuja (Prem's) internetin kautta http://www.voyages-sncf.com/dynamic/_SvHomePage?_CMD=cmdLowFare&WB=HP ja nyt joulukuuksi ostettuna lippu Luksemburg - Pariisi maksaa tasan 20 euroa/suunta, liput voi tulostaa kotona tai saada ilman lisämaksuja postitse Suomeen. Matka-aika Luksemburg - Pariisi on n. 3h35min - 4 tuntia (suorat yhteydet, niitä useampi päivässä).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      22
      2997
    2. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2587
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1453
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1340
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1241
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      989
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      883
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      32
      806
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      27
      645
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      59
      611
    Aihe