Mulla alkaa tuo pallonaama keittää ihan tosissaan!!! Tossaki se nyt selittää kuinka pitäs asennoituu tehtävään niin että osaa tehdä ja että mää oon tosi hyvä tässä niin kyllä se hyvin menee! Akka ite oli kun perseeseen ammuttu karhu siinä armeija tehtävässä kun ei pikku prinsessaa miellyttäny! Pitäs nyt helvetti turpansa kiinni...tolla menolla lähtee ja nopeesti!! Sit ärsyttää ihan kybällä se kun Tiina saa kyllä tahallaan mokailla mutta muut ei edes vahingossa! Ja ne sen kommentit rangaistuksen selvittyä että oottehan te ennenkin nukkunu tuolla ulkona! Pikku prinsessa saa vääntää sen pallonaaman nyt yksinään pehmeään ja lämpimään sänkyyn kun muut värjöttää ulkona myrsky yössä ilman tupakkaa ja puliks jo flunssaisena...
Ulos tommonen esittävä akka!!!!
Voi VITTU tota
Tiinaa!!
3
443
Vastaukset
- toivottavasti tippuu
toivottavasti prinsessa tippuu niin että rysähtää eikä enää nähdä sitä julkisuudessa. noi sen kotisivutkin on ihan niinku jotain ei eieieiei.... rasittaa tosi paljon, ei edes Piina-Iinakaan ärsyttänyt kun Tiina.
- ???
eli annappas osoite
- joookoskookos
??? kirjoitti:
eli annappas osoite
http://www.puluvslokki.com/theindiangirls/navi.htm Ilmeisesti jonkinlainen bändi tai jotain? Siis näkee että pitää olla lapsen tasolla . . .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1265334Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella313842No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452480Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv371972Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241694- 241693
- 411630
- 501608
- 291443
- 141362