Onko kenelläkään kokemusta asunnon vuokraamisesta Roomassa? Olen menossa taas töihin sinne ensi kesäksi (toukokuun loppu - syyskuun alku?) ja haluaisin vuokrata asunnon tai huoneen solusta jostainpäin keskustaa /todella hyvien (metro)yhteyksien päästä keskustasta sillä en haluaisi asua enää "työpaikalla" tai kavereiden nurkissa.
Paljonhan noita firmoja näyttää olevan jotka vuokraavat esim. 1-2 viikon loma-asuntoja mutta hintaa taitaa kertyä aika rutkasti liikaa näin opiskelijabudjetille, mahdollisimman halvalla kun kuitenkin yritetään tästäkin selvitä... Samoin myös ihan oikeita asunnonvälitystoimistoja mutta niitä kun oon tutkinut jo edellisillä kerroilla niin aika vähissä on a)pienet asunnot ja b)näinkin lyhytaikaiset eli n.3kk. Toisaalta haluaisin myös omaa rauhaa, mielellään siis ihan oma n. 20neliön kämppä. Mulla on monia kavereita siellä jotka väittää että ideani yksin asumisesta pienessä yksiössä on mahdoton Roomassa, haluaisin osoittaa heidän väittämänsä vääräksi eli kaipailisin nyt neuvoja, kokemuksia, vinkkejä jne. Kiitoksia etukäteen!
Vuokrakämppä Roomasta?
finlandese
0
240
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283067No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760