Tässäpä teille hevosystäville netti cameran kuwaa Ludger Beerbaum.in hevosesta Goldfever, ainoa vika on, että kuva päivittyy aina vaan muutaman minuutin välein. Kuva on karsinasta.. ovat nähtävästi maksimoineet arvokkaan hevosen suojauksen, kun tallissa ollessaan on paksu loimi selässä ja korkeat/paksut suojat jaloissa, ei ole vielä ikinä ollut ilman niitä, aika useasti olen kahtonut ja eri kellon aikaan.. eli meette sivuille ja siel on Goldfever-Kamera niin sinne...
http://www.ludger-beerbaum.de/
web-camera kuvaa (Goldfever)
sivujen selaaja
2
474
Vastaukset
- Horsegirl
Eiks o hassua, ett heppa seisoo siel karsinas suojukset jalois ja loimi seläs sillonkin ku on kisois ja tulee livenä eurosportilta.
Tsiiihihiii...no joo.. On se aika moinen turva toimi juttu.. mut se on hänen oma tyylinsä sinänsä ku aattelee.. Vaikka on toi aika hassua kylläki.. heh..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354573- 553155
- 302853
- 562758
- 62370
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542165- 151579
- 171564
- 161494
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….71484