Ajattelin kysyä voiko 250W Lämmittimen laittaa 100 litran altaaseen?
Lämmitin??
5
1026
Vastaukset
- Elli
onhan se vähän turhan tehokas, joku 100-125 wattinenkin riittäisi. En sitten tiedä mitä haittaakaan isommasta lämmittimestä olisi? Mulle myi kauppias 100 wattisen 60 litraseen ja sanoi että "lämmittää vähemmällä vaivalla" kun on vähän tehokkaampi.
- patu
60 litraseen 60-70W
100-200l/100-125W
jne...
myyjä sai sitten myytyä sulle vaan kalliimman ja tienas lisää huijaamalla sua.
"lämmittää vähemmällä vaivalla", termostaatti sinä säätelee akvaarion lämpötilaa, tietty pieni tehoisempi joutuu olemaan kauemmin päällä mutta ei se lämmittimen kesto ikää juurikaan vähennä.
Myyjän puheita! Taitavahan se oli, täytyy myöntää. - elli
patu kirjoitti:
60 litraseen 60-70W
100-200l/100-125W
jne...
myyjä sai sitten myytyä sulle vaan kalliimman ja tienas lisää huijaamalla sua.
"lämmittää vähemmällä vaivalla", termostaatti sinä säätelee akvaarion lämpötilaa, tietty pieni tehoisempi joutuu olemaan kauemmin päällä mutta ei se lämmittimen kesto ikää juurikaan vähennä.
Myyjän puheita! Taitavahan se oli, täytyy myöntää.En mä nyt ihan idiootti ole!!! Sentilleen maksoi saman verran kun se toinen lämmitin! Että lälläslää!!!:P
***** mitä porukkaa täälläkin, ois vaan pitäny pysyä poissa!
Ja lukekaa hyvät ihmiset ne kysymykset kunnolla ennenkun vastaatte!!! Mitä noita juttuja tossa luin, niin kyselette aina asioita jotka on jo selvästi kerrottu! Patu varsinkin. Pikkulasten temmellyskenttä tämä! - patu
elli kirjoitti:
En mä nyt ihan idiootti ole!!! Sentilleen maksoi saman verran kun se toinen lämmitin! Että lälläslää!!!:P
***** mitä porukkaa täälläkin, ois vaan pitäny pysyä poissa!
Ja lukekaa hyvät ihmiset ne kysymykset kunnolla ennenkun vastaatte!!! Mitä noita juttuja tossa luin, niin kyselette aina asioita jotka on jo selvästi kerrottu! Patu varsinkin. Pikkulasten temmellyskenttä tämä!... vaan myyjään joka ilmeisimmin huijasi sinua, tai niin luulin koska oletin että olit maksanut tuosta lämmittimestä ohjehinnan.
Täällä tosiaan liikkuu välillä ihan ***** porukkaa mutta kyllä täällä saa asiallistakin palautetta, kunhan vaan itse osaa olla vastaan ottavaisella päällä eikä ymmärrä, oleta kirjoitettua tekstiä väärin.
Onhan niitä seikkoja akvan ja kalojen hoidosta joskus varmennettava jotta osattais vetää oikeita johtopäätöksiä.
Oon tosi pahoillani nyt kun pahoitin mielesi, ANTEEKSI.
Kyllä täällä on monen ikäistä keskustelijaa niinkuin muuallakin. lälläslää ;/
- patu
Eiks se oo aikas pitkä jo ja kuitenkin säätöpotikka pitäis jäädä pinnan yläpuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1607169Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/746142628Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk481908Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141461Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna901345Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271139- 711137
Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631103Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.491095- 691017