Tyhmä kysymys tyhmältä.

wooop

Minulla olisi teille hieman tyhmä kysymys tuollaisesta Double Layer DVD-asemasta. Niin siis miten tuo oikein toimii?
Kun haluaisin vaikka polttaa musiikkia levyltä tyhjälle levylle, niin miten se oikein onnistuu? Kun ei koneessa olekkaan 2 asemaa, tyhjälle levylle omaa ja toiselle levylle omaa.

Valaiskaa minua näistä asioista. En ymmärrä näistä mitään. :)

7

532

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • +908y86t75r

Ainakin asenne on oikea tälle palstalle.
      Mainitsit itsesi tyhmäksi(good)sekä myös kysymyksesi(edelleen good).Mutta.
      Virhe:
      " En ymmärrä näistä mitään. :)".
      Tuo hymiö pilaa kysymyksesi.
      Ikäänkuin lasket leikkiä ymmärtämättömyydestäsi!
      Korjaa virheesi,muuten et saa gurujen suosiota ja joudut tyytymään palstan eheytys ja easycleaner fanaatikkojen vastauksiin.

• wooop

Anteeksi.Tässä uusi viesti:

Minulla olisi teille hieman tyhmä kysymys tuollaisesta Double Layer DVD-asemasta. Niin siis miten tuo oikein toimii?
        Kun haluaisin vaikka polttaa musiikkia levyltä tyhjälle levylle, niin miten se oikein onnistuu? Kun ei koneessa olekkaan 2 asemaa, tyhjälle levylle omaa ja toiselle levylle omaa.

Valaiskaa minua näistä asioista. En ymmärrä näistä mitään. (Tässä kohdassa ei hymiötä!)

Joko nyt alkaisi vastauksia tulemaan?

• näin.
        wooop kirjoitti:

Anteeksi.Tässä uusi viesti:

Valaiskaa minua näistä asioista. En ymmärrä näistä mitään. (Tässä kohdassa ei hymiötä!)

Joko nyt alkaisi vastauksia tulemaan?

imuroit levyn ensin koneelle ja sitten poltat sen ei onnistu muuten!!

• wooop
        näin. kirjoitti:

imuroit levyn ensin koneelle ja sitten poltat sen ei onnistu muuten!!

Kiitos vastauksestasi!

Löytyisikö netistä mistään ohjeita että miten nyt voin polttaa cd- ja dvd-levyjä?
        Niin että miten saan elokuvan koneelle ja miten sitten poltan sen dvd-levylle?

• kookle

"Double Layer DVD".
      Tuli 15 000 sivua.
      Tuskin saat vastausta kysymykseesi.
      Mutta odota huomiseen.
      Uhraan sinulle koko ensiyön ja rustaan manuaalin sulle.

• Kysymyksiä.

Kun sinulla nyt on yksi CD asema niin sen käyttö sujuu näin,,käynnistä CD,n poltto ja kun tulee komentoteksti(onko CD,n ohjelma suomalainen)?
      laita se diski sisään JOSTA kopioit ja hetken kuluttua luukku aukeaa ja teksti sanoo että laita CD diski sisään johon kopioit,siis tyhjä diski.
      ja eikun luukku kiinni ja OK, niin kone hoitaa polttamisen ja kun se on valmis niin sanoo että,haluatko toisenkin polttaa,,jos et niin paina asianmukaista hanikkaa niin luukku aukee ja se on valmis,jos et usko kykyihisi niin laita poltettu diski sisään niin alkaa musan rallatus.
      Heppu Canadasta.

• wooop

Kiitos todella paljon vastauksestasi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      109
      6866
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      100
      4537
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      46
      3821
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3220
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      628
      1828
    6. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1238
    7. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      202
      1205
    8. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1203
    9. teemu samuli

käykäähän lukemassa uusin alibi lehti 3/26 mitä tämä ihmissaasta satuilee..
      Suomussalmi
      9
      1199
    10. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      48
      1160
    Aihe