Onko luvallista pitää hallussa tämmöistä:
tyhjä hylsy jossa luoti. (ei siiis ruutia eikä nallia)?
kyseessä on kuiteski ampumatarvikkeen osa, niin että onko laillinen vai ei?
tietämättömän kysymys
4
2135
Vastaukset
- jude
laillinen, niitä myyrään koristeina ja vaikka mitä
eli saa vaikka pitää kaula koruna! - suupaltti
Armeijan ampumatarvike on periaatteessa laiton, vaikka tyjä olisikin
- minulla tämmöistä
Minulla on 152 millisen tykin ammus ja se on tyhjä myös sen kaliiperin kartussi on minulla.(hylsy)
Olenko rikollinen?
Mene metsään. Hylsyjä, kartusseja, luoteja saa myydä lupavapaasti mutta ammukset pitää olla tyhjiä. Jos ne ei sisällä räjähdysaineita niin niitä voi ostaa ja hallita kuka tahansa. Ruudille ja nalleille tarvitaan siviilissä poliisin lupa. - A-tarvikeet on
laittomia hallusapitä niin mikä on a-tarvike,ja mikä taas ei ole siinäpä sykymys.
Parolan panssarimuseossa PST-tykin ja panssarivaunutykin hylsyjä myytiin matkamuistoiksi ainakin mutama vuosi taakse päin.
Näkemykseni asiasta on että,tyhjä hylsy pelkkä luoti ei ole lain periaatteen tarkoittamia
a-tarvikeita,sen sijaan nallit ja ruuti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584