HUOM! NAISET

meri

Hyvät suomalaiset naiset! Eikö meidän pitäisi huolehtia siitä, että NAINEN VOITTAA bb:n? Siis nyt äänestämään joku pojista pois esim. ensin perttu ja sitten mika ja lopuksi antti. Pääasia että NAINEN VOITTAA!!

10

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

mika ekana sitten antti tiina lopussa terhi ja perttu finaalessa

• Emma

Minä äänestän nyt eka Mikaa ja sitten taas katsomme ensi viikolla ketkä joutuu äänestykseen..toivottavasti Antti.

• Maipsi

Olen nainen mutta en seksisti. Aivan sama minulle voittaako mies vai nainen. Tällä hetkellä suosikkini on mies.

• todella

Mää olen kans nainen enkä kyllä lähtis tuohon sukupuoli hömppään mukaan ollenkaan! Kyllä sen voittajan pitää olla se paras persoona ja se joka sen voiton ansaitsee!! Tällä hetkellä talossa on niin huonot naiset että mies tulee voittamaan!! Pidän Pertusta ja toivon voittoa hänelle...

• feminismiksi en ..

ala kun en ole tähänkään asti ollut sitä.

• aidoin

Jos halutaan aidoin ja rehellisin voittaja niin se on joko Perttu tai likat.

• ?!Woman?!

Joo, tosi hyvä peruste voittajasta, "kunhan se on nainen"...hoh,hoh.

Mitäs tuolla on väliä olisko voittaja oikeasti ansainnu sen, kunhan se on nainen. Mitä sitte vaikka onkin kiero ja muutenkin läpimätä tyyppi, kunhan se on nainen, joka voittaa. Hoh, hoh!

• Magdalena

että ikinä en näitä naisia äänestäisi koska en heistä pidä. Pelkkä naiseus ei riitä mihinkään. Minä kannatan Perttua, tuota tulevaisuuden lupausta! Sinä et minun mieltäni muuta! Hiphei sun heiluvilles!

• sanon

minä, kuka haluaa finaalissa nähdä aina jostain asiasta kitisevän keskenkasvuisen ja omahyväisen pennun tai joka välissä parkuvan mielistelijä-takkutukan? Nainen kuin olenkin, ylpeänä toivon miehen voittavan!

• justiinsa juu
        sanon kirjoitti:

minä, kuka haluaa finaalissa nähdä aina jostain asiasta kitisevän keskenkasvuisen ja omahyväisen pennun tai joka välissä parkuvan mielistelijä-takkutukan? Nainen kuin olenkin, ylpeänä toivon miehen voittavan!

Femakkojen touhua! Jos talossa olisikin NAINEN, voisi ajatella noin, mutta kun nyt talossa on vain pikkulikka ja nooh.. sanotaan vaikka valas, niin kyllä mä toivon että skaban voittaa MIES. Ja todella mies, ei neiti-Antti.

Perttu ja Mika rulaa!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe