Olen kiinnostunut poliisin ammatista ja haluaisin tietää heidän työvuoroistaan ja työajoistaan. Toivoisin kysymykseeni asiallisia vastauksia henkilöiltä, jotka oikeasti asiasta tietävät. Kiitos.
Poliisin työajat
8
8645
Vastaukset
- Konsta-aapeli
Meillä kenttäjaoksessa valtakunnan yleisin työaika 12 tuntia. VAihtoaika vaihtelee laitoksittain, meillä 07 ja 19. Lisäksi painipistevuoroja yms. sälää. Kolmen viikon listassa, jos ei ole pyhävähennyksiä on 114.45 tuntia. Se tekee 9 pitkää ja yhden pätkävuoron, noin keskimäärin.
Tutkinta tekee 8-10 tuntista, samoin LP. Mutta kaikki työaikasovellutukset ovat laitoskohtaisia, jossain kentää tekee 8 tunnin kolmevuoroa jne...- >>kiinnostunut<<
Onko teillä sitten käytössä jonkinlaiset vuorosysteemit, kuten esim. pelastuslaitoksilla?
- wurth
monen aikaan poliiseilla vaihtuu pasilassa vuoro? osaisiko kukaan neuvoa, tarvitsisi tietää, eli työajat? entäs keskustassa?
- hlllh
Miksi sun sellaista tarvisi tietää? Suunnitteletko akuankkamaista pankkiryöstöä juuri poliisien vuoronvaihdon aikaan.
- mikä sankari!!!
Luuletkö et joku joka tietää kertois sen sulle ?!
Mihin aikaa muuten pankki kannattaa ryöstää, miten hälytykset toimii ja pyöriikö vartijat paljon?!?! HEI HALOOOO!!!!!!!
****************** - POLIISI
mikä sankari!!! kirjoitti:
Luuletkö et joku joka tietää kertois sen sulle ?!
Mihin aikaa muuten pankki kannattaa ryöstää, miten hälytykset toimii ja pyöriikö vartijat paljon?!?! HEI HALOOOO!!!!!!!
******************Vuoronvaihto toimii porrastetusti siten että kentällä ollaan aina valmiina vastaamaan jos kutsu tulee eli ei sitä pankkia voi sillä varjolla ainakaan alkaa ryöstämään...
- .....
POLIISI kirjoitti:
Vuoronvaihto toimii porrastetusti siten että kentällä ollaan aina valmiina vastaamaan jos kutsu tulee eli ei sitä pankkia voi sillä varjolla ainakaan alkaa ryöstämään...
...heikoin lenkki.
- kello toimii
..... kirjoitti:
...heikoin lenkki.
Narkkarin kello näyttää näköjää ihan mitä sattuu!!! =)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1452525Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2031190Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131091Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299923- 100896
- 66878
- 53851
- 46839
- 60832