Mikähän on vikana kun kytkin on tosi raskas painaa pohjaan?
Auttaako säätäminen vai onko vika muualla?
Ja heh, vika ei ole jalassa...
Jäykkä kytkin?
8
14707
Vastaukset
- vaijeri
lopussa.
- kulunut..
Kytkinlevyn kuluessa paineasetelman vivuston asento muuttuu, mitä kuluneempi levy sitä raskaampi painaa. Tämän huomaa varsinkin kun uusii kytkimen (paineasetelma, kytkinlevy, painelaakeri)
- on kyllä
täyttä paskapuhetta,ei se kytkinlevyn kuluminen vaikuta kytkimen jäykkyyteen mitenkään,se levy on ehkä korkeintaan 1.5cm paksu ja kulumisvaraa muutama milli ja se ei todellakaan vaikuta kytkimen jäykkyyteen mitenkään,ei ne vivustot muuta asentoaan mihinkään levyn kulumisen takia.Oletkohan koskaan edes purkanut kytkintä kun noin tyhmiä ehdottelet?
- vaihtanut..
on kyllä kirjoitti:
täyttä paskapuhetta,ei se kytkinlevyn kuluminen vaikuta kytkimen jäykkyyteen mitenkään,se levy on ehkä korkeintaan 1.5cm paksu ja kulumisvaraa muutama milli ja se ei todellakaan vaikuta kytkimen jäykkyyteen mitenkään,ei ne vivustot muuta asentoaan mihinkään levyn kulumisen takia.Oletkohan koskaan edes purkanut kytkintä kun noin tyhmiä ehdottelet?
Olen vaihtanut satoja ja pysyn kannassani.Käyppäs itse kysymässä sellaisilta kun on vaihtanut.
Ei kannattaisi tuoda tänne mielipiteitä kun et ole asiosta perillä. - ja lisäksi
vaihtanut.. kirjoitti:
Olen vaihtanut satoja ja pysyn kannassani.Käyppäs itse kysymässä sellaisilta kun on vaihtanut.
Ei kannattaisi tuoda tänne mielipiteitä kun et ole asiosta perillä.joissakin merkeissä tuo vielä korustuu erityisen jäykkänä ennen loppumista!
- korjaan
vaihtanut.. kirjoitti:
Ei kannattaisi tuoda tänne mielipiteitä kun et ole asiosta perillä.työkseni autoja eikä vielä koskaan ole tullut vastaan ilmiötä jossa kytkin olisi jäykkä sen takia että levy on loppu,se on paska puhetta se.
- kytkin
tsekkaa maadoitus Akku -> kori -> moottori ennenkuin teet enempää eli suomex jos ko. yhteys ei ole kondiksessa kulkee maadoitusvirta startatessa kytkytin vaijerin kautta ja sehän lämpenee ja muovikuori sulaa vaijeriin kiinni.
- olla
vaijeri toiminen kytkin tossa volvossa,se on siinä tapauksessa vaijeri kauppaan ja uusi ennenkuin vanha menee poikki,on tod.näk. rispaantunut ja kohta poikki.Voi olla tietysti myös vaan kuiva mutta helvetin hankalaa on saada rasvaa koko vaijerin matkalle ilman vaijerin rasvainta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791