levymyynti

ekso

Paljonko AC/DC:n kaikkia levyjä on myyty maailmanlaajuisesti???

15

2257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 90 miljoonaa

      • problem child

        AC/DC on levynmyyntitilastoissa yllättävän korkealla; rockbändeistä aivan kärkipäässä Beatlesin, Rollareitten, Eaglesin kanssa. AC/DC on myynyt yli 100milj. levyä. Jotkin tahot ovat listanneet myytyjen levyjen määräksi 120-140milj. kappaletta. Helvetin paljon jokatapauksessa!


      • problem child kirjoitti:

        AC/DC on levynmyyntitilastoissa yllättävän korkealla; rockbändeistä aivan kärkipäässä Beatlesin, Rollareitten, Eaglesin kanssa. AC/DC on myynyt yli 100milj. levyä. Jotkin tahot ovat listanneet myytyjen levyjen määräksi 120-140milj. kappaletta. Helvetin paljon jokatapauksessa!

        90 miljoona on realistinen arvio.
        Stiff Upper Lip- albumin aikoihin levyjä oli "virallisesti" myyty 90 miljoonaa.

        Jenkeissä AC/DC on viidenneksi eniten myynyt rock-orkesteri, aika kova saavutus:)


      • aasee
        problem child kirjoitti:

        AC/DC on levynmyyntitilastoissa yllättävän korkealla; rockbändeistä aivan kärkipäässä Beatlesin, Rollareitten, Eaglesin kanssa. AC/DC on myynyt yli 100milj. levyä. Jotkin tahot ovat listanneet myytyjen levyjen määräksi 120-140milj. kappaletta. Helvetin paljon jokatapauksessa!

        Tiedätkö mitkä ovat bändin 3 myydyintä levyä?
        Entäs Suomessa 3 myydyintä?


    • HaukiOnKala

      Muistan lukeneeni jostain että pelkkää Back In Black- levyä olis myyty n. 20 milj. kappaletta.

      • salama

        Muistelin tässä listaa joka oli mm.teksti tv:ssä jokin aika sitten että BACK IN BLACK levy olisi toiseksi eniten myyty albumi maailmassa yli 42miljoonan myynnillä.


      • problem child
        salama kirjoitti:

        Muistelin tässä listaa joka oli mm.teksti tv:ssä jokin aika sitten että BACK IN BLACK levy olisi toiseksi eniten myyty albumi maailmassa yli 42miljoonan myynnillä.

        Aivan oikein! Back in Black on kaikkien aikojen 2. eniten myynyt albumi koko maailmassa ja maailman eniten myynyt Rock´n´roll albumi (yli 42milj. kpl.) Ainoastaan Michael Jacksoni "Thriller" on Back in Blackin edellä reilulla 54milj.kpl. myynnillä!


      • BigGUN
        problem child kirjoitti:

        Aivan oikein! Back in Black on kaikkien aikojen 2. eniten myynyt albumi koko maailmassa ja maailman eniten myynyt Rock´n´roll albumi (yli 42milj. kpl.) Ainoastaan Michael Jacksoni "Thriller" on Back in Blackin edellä reilulla 54milj.kpl. myynnillä!

        Nyt uusi levy ja uudet fanit kehiin niin Back In Black myy muutaman lisää!


      • patu
        BigGUN kirjoitti:

        Nyt uusi levy ja uudet fanit kehiin niin Back In Black myy muutaman lisää!

        jacksonin levymyynti on ollut vaisua jo monta vuotta. AC/DC on ajatonta rock musiikkia ja tulee varmasti myymään levyja vuosienkin päästä joten Trilleri ohitetaan joskus tulevaisuudessa. Toki siihen voi menna pitkäkin aika.


      • Ronald46
        problem child kirjoitti:

        Aivan oikein! Back in Black on kaikkien aikojen 2. eniten myynyt albumi koko maailmassa ja maailman eniten myynyt Rock´n´roll albumi (yli 42milj. kpl.) Ainoastaan Michael Jacksoni "Thriller" on Back in Blackin edellä reilulla 54milj.kpl. myynnillä!

        Pojat innostuu nyt vähän liikaa:)
        Back in black´in todellinen myyntimäärä on n. 20 miljoonaa, mutta ei missään tapauksessa 42 miljoonaa!


      • asdfght
        Ronald46 kirjoitti:

        Pojat innostuu nyt vähän liikaa:)
        Back in black´in todellinen myyntimäärä on n. 20 miljoonaa, mutta ei missään tapauksessa 42 miljoonaa!

        n. 42 miljoonaa AC/DC:n omien sanojen ja wikipedian mukaan. Arviot AC/DC:n maailmanlaajuisesta albumimyynnistä vaihtelevat noin 120 miljoonasta yli 200 miljoonaan kappaleeseen. Varmasti 5 myydyimmän joukossa.


    • overdose

      http://www.rumba.fi/jutut/acdc.html

      Tuo on jo vanhaa tietoa ja siinä sanotaan, että AC/DC olisi myynyt jo tuolloin Stiff Upper Lip -levyn aikaan yli 100 miljoonaa levyä joten... AC/DC on jo varmaan 105 miljoonassa levyssä, ainakin pian.

    • perseestä

      yleensä puhutaan b in b myyneen ton 20 milj.,mutta luku koskee amerikan myyntiä.bändi sai jonkun palkinnon tovi sitten myytyään kait 75 milj.levyä jenkeissä.joten kun puhutaan binb myyneen 40 milj josta 20 jenkeissä voip laskee levymyynin nousevan kutakuinkin 150milj.kpl.

      • arponen

        Pojat rupes arpomaan:)
        Pistetäänkö kisa pystyyn kuka tarjoaa suurimman luvun?
        Mä laitan levymyynniksi 200 miljoonaa.
        Pistäkää paremmaksi:)


      • Hard Rock- fani
        arponen kirjoitti:

        Pojat rupes arpomaan:)
        Pistetäänkö kisa pystyyn kuka tarjoaa suurimman luvun?
        Mä laitan levymyynniksi 200 miljoonaa.
        Pistäkää paremmaksi:)

        Mitä helvetin väliä sillä on, paljon bändi on myynyt levyjä?
        Pääasia on, että KOLISEE!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      109
      1175
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      998
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      906
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      93
      749
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      285
      704
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      641
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      606
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      501
    Aihe