Millä vehkeellä saisi ruiskutettua öljyä koteloihin ovien sisäpuolelle niin että leviää joka suuntaan. Olisiko joku vehje joka toimisi ilman kompressoria?
Öljyä koteloon
9
3432
Vastaukset
- purkilla
jos ei ite omista paineilmaa ni osta sitte ilmaa purkissa! kotelosuojia on spray pulloissa ja yleensä mukana tulee pitkä letku millä pitäs ylettää koteloihin. en tiiä onko hyvä
- pruut
sitroen kirjoitti:
saa kohtuuhintaan sähköruiskuja ja niihin letkusuuttimia.
Mikä on kohtuuhinta?
pruut kirjoitti:
Mikä on kohtuuhinta?
päättää itse kukin kohdallaan tarpeen, rahavarojen yms mukaan. Olisikohan luokkaa 30 euroa, en nyt viitsi etsiä hinnastoa käsiini.
- 2005
moi kannattaa viedö suojattavaksi , ne ruikkii asiantuntevasti joka suuntaan ja massaa huonot kohat pohjasta , mä käytän massauksessa joka kevät autoni.
- pruut
Ei ehkä kannata jos massaus maksaa noin yhtä paljon kuin auto? Paljonko maksaa?
- halpoja
Itse ostin juuri 230 litraisen kompuran 89 eurolla.
Miksi värkätä ilman tuota ja miksi levittää jotain öljyä koteloihin, joka ei pysy, kun ruostesuojan valmistajilla on testattuja tuotteita riittämiin.
ravista ittees... - ettäs
Jollain kotikonsteilla ruiskuttais öljyä koteloiden kosteisiin seinämiin... Varmaan saakin tasaisesti joka paikkaan..., no vähän märälle pinnalle, mutta olkoon, ei sitä näy jälkeenpäin...
Vai uhraisko sittenkin 400 euroa ja antaisi ruosteenestoliikkeen ensin puhdistaa ja kuivattaa pohjan ja kotelot ja sitten ruiskuttaa ammattilaitteilla oikeaa ruosteenestoainetta koteloihin....
Vaikea valinta ? Mikähän on kyseessä olevan auton arvo...?- Vuonna 1979
Ostimme työkaverini kanssa samasta autoliikkeestä samanlaiset datsunit,kaverini suojautti,minä en,3 vuoden kuluttua työkaveri autossa alkoi esiintyä ruostetta helmoissa ja ovien alareunoissa,ajo-olosuhteet ja km-määrät suht.samat,vieläkin ajelemme,tosin eri autoilla,nyt kaverinikaan ei suojaile,herääkin kysymys : ovatko näiden "suojaamoiden" mainokset kuivista pinnoista pelkkää "potaskaa".(autot ulkosäilytyksessä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1511833
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121711Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va351417Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1941177- 921161
- 771063
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta353983- 62859
- 49821
- 50816