Yötaivaan tummuuteen
oppaaksi karttasivulle
ripottelen uusi pilkkuja
pieniä keltaisi pisteitä.
Uusia kiertotähtiä
planeettojen renkaita
valoja matkaajalle
vaeltajalle lohtuja.
Yhden tähdistä puen
pitkään palavaan laahukseen
se merkitse reitin
iltataivaalta aamuun
polun Sinusta minuun.
Taivaan kartta!
8
566
Vastaukset
- lumileopardi
tuo on mielestäni kauneinta mitä maa päällään voi kantaa! Sinne voimme lähettää tuhansia toiveita ja niiden avulla saamme kokea tunteita ja kohdata rakkaita joita ikävöimme! Kaunis runo taivaan kartasta :) Kiitos ja mukavaa päivää!!
- Helmikankare
... ja pienet käsittämättömät tähdet, joita voisi ihailla loputtomasti. Niissä on jotain salaisen kaunista.
Kiitos Sinulle ja leppoisaa alkuiltaa. :)
- sinih52
kaunis runo..
- Helmikankare
Näitä nyt tuntuu vaan taas tulevan. :))
- Lio
Tähtitaivaan olen minäkin tehnyt poikani huoneen kattoon, ei koskaan ole täysi pimeys. Kun illalla valot sammuttaa niin tähdet siellä ylhäällä loistaa himmeää, lempeää valoaan
Hyvää päivänjatkoa!- Helmikankare
Tähdet ja taivas kuin pinet pilkahdukset sielun peilipinnalla.
Hyvää illan jatkoa Sinulle!
- Runoniccari
Mahtava kuvaus reitistä,palava polku sinusta
minuun.Hyvää iltaa sinulle:)- Helmikankare
Kiitos jälleen kerran. Minun ajatukseni kun kulkee niin kovin monia polkuja ja aina on joku
pieni ihme, joka saa sanat juoksemaan runoiksi.
Hyvää iltaa myös Sinulle :))
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134802Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293493No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452420- 501538
- 361473
- 391349
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231212- 141202
- 1651079
- 271078