Gohar

puhut itsesi pussiin!

Sanot ettet halua rajoittaa sananvapautta. Miksi sitten rajoitat mielipiteitä, joissa kerrotaan, miksei halua olla palstalla? Hyvä sheriffi ei ohjaile kirjoituksia haluamaansa suuntaan, vaan kestää myös kritiikin. Eiköhän sinusta jotakin kerro sekin, että kokoajan on jotakin hälyä poistoistasi. Suomi24:ssa on selvät säännöt keskustelun suhteen. Sinä poistat sellaisiakin viestejä, jotka noudattavat sääntöjä. Miksi? Miksi poistat ketjut, joissa toimintaasi arvoidaan ja arvostellaan asiallisesti?

4

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gohar

ainakin minulla on pokkaa seistä omalla nimellä,omalla naamalla ja omalla sähköpostioisoitteella sanojeni ja tekojeni takana.Useista pyynnöistä keskutella asiallisesti valittajien kanssa vaikkapa sähköpostin välituksellä on toistaiseksi mennyt kuuroille korville - en tiedä mikä siinä pelottaa? Minua ei kritiikki hetkauta suuntaan eikä toiseen, sen verran kovassa elämän koulussa olen ollut :) Mutta massapostitus on käsittääkseni kielletty; miksi laittaa uudestaan ja uudestaan samoja avauksia kun vanhatkin on vielä tallella? Jos on asiaa tästäkin aiheesta, niin valmiita linkkejä löytyy alempaa. Käsittääkseni tämä on USKONTO aiheinen keskustelu palsta,ei SELITÄPÄS seriffi palsta. Jos saman kirjoittajan viestejä uudestaan ja uudestaan poistetaan, eikä mikään selitys edes rautalangasta vääntämällä mene perille, niin mitä minä voin enää tehdä muuta kuin yrittää tässä seuraavaksi totaalista ignoorausta.
      Kun aamulla avasin koneen, oli siellä tasan 44 pyyntöä poistaa pari keskustelu viestiketjua - asiattomana, ja niin myös tein, koska olin samaa mieltä. Hassua vähän on se, että pyynnöt koskivat nimenomaan juuri sen kirjoittajan viestejä, joka kaikkein pahimmat valitukset ja vihat täällä on saanut päälleen ystävältämme Jahjilta ja eihän? nimimerkeiltä. Ja siltikin he valittavat,kun menin poistamaan nämä viestit. Tällä kertaa eivät ainakaan voi syyttä puolueellisuudesta. Mistä sitten - ei hajuakaan?
      :) Lähinnä hymyilyttää moinen älämölö - tee niin tai näin niin aina se on väärinpäin, ja kun yhdelle kumarrat niin toiselle pyllistät.

• JAJH

lie selvä: tämä on julkinen keskustelupalsta. Etkä suinkaan ole ainoa täällä, joka on toiminut avoimesti omalla nimellään, joten älä elvistele.

Sen olemme toki kaikki huomanneet, ettei kritiikki sinua hetkauta suuntaan eikä toiseen. Mitä keskustelemista asiassa sitten on, jos jo etukäteen ilmoitat, ettei keskustelulla ole vaikutusta?

Mutta massapostitusta ei ole, jos 1. viesti poistetaan, sen uusii, sekin poistetaan ja sen uusii jne., kun kerran ensimmäisen poistoa ei ole perusteltu.

mitä tulee vanhojen "tallella olemiseen", tiedät yhtä hyvin kuin kaikki muutkin, että keskustelua käydään käytännössä vain aloitussivun säikeissä.

Ja siitä SELITTÄMISESTÄ: SELITÄPÄS, sheriffi, miten uskonnolla perusteltu toiminta EI kuulu uskontopalstalle!

Lähinnä säälittää asenteesi ja kuvittelusi, että sheriffiksi nimittäminen olisi nimittämistä jumalaksi. Et ole, älä siis yritäkään. Ja jos sääntöjen noudattaminen on sinulle noin ilmeisen mahdotonta, eroa.

Ja jajh:n "vihat" johtuvat nimen omaan siitä, ettet perustele toimiasi. Edelleenkään.

Muuten, mikä se arabiankielinen sana on, jota Koraani käyttää kohdassa, jossa annetaan lupa hakata vaimoa?

• se viesti

johon loppuun kirjoitin, että jos sen poistat, voit kopioida kohdat, jotka rikkovat suomi24:n keskustelusääntöjä? Selvitystä odotellaan. Luuletko, että ilkeyttäni kirjoitan? En. Haluat silti sensuroida ilman syytä. Viestissäni ei herjattu yhtään ketään kuten ei niissä aiemmissakaan, jotka olet poistanut. Saat siis poistella viestejä muistakin säännöistä, kuin vain suomi24:n antamista ohjeista? Muutenhan poistosi on asiaton.

• Eihän?

>ainakin minulla on pokkaa seistä omalla nimellä,omalla naamalla ja omalla sähköpostioisoitteella sanojeni ja tekojeni takana.>

Mielenkiintoinen oma nimi sinulla. Varsin harva ihminen Suomessa on varustettu vain yhdellä nimellä, vaan heillä on sekä etunimi että sukunimi, joskus useampiakin.

>Minua ei kritiikki hetkauta suuntaan eikä toiseen, sen verran kovassa elämän koulussa olen ollut :) >

Se mitä olet aiemmin kokenut elämässäsi käsittääkseni ei pitäisi vaikuttaa Eniron suhtautumiseen palstojen sääntöihin. On aina surullista olet joutunut kokemaan kovia, mutta ei sitä pidä kostaa palstalaisille. Kannattaa tehdä yksityiselämänsä asiat selviksi itselleen ennen kuin ottaa itselleen vaativia tehtäviä vastaan. Muista sinäkin kuitenkin tukea köyhiä taidemaalareita, varmuuden vuoksi.

>Useista pyynnöistä keskutella asiallisesti valittajien kanssa vaikkapa sähköpostin välituksellä on toistaiseksi mennyt kuuroille korville>

Tämä kuitenkin on julkinen palsta, joten ainakin itse kirjoitan suoraan palstalle enkä ala vinkumaan jotain piilossa sähköpostiisi.

>Mutta massapostitus on käsittääkseni kielletty>

On, kiitos toimistasi jsvp:n ja Eurturkin suhteen.
        Myös massapoistatus pitää saada loppumaan.

>ei SELITÄPÄS seriffi palsta.>

Selittäisikö oma toimintasi syyn tuohon? Vertaa asiallisten kirjoitusten määrää vuosi sitten ja nyt. Asiallisella en tarkoita hurmoksellisen tunnustuksellisia viestejä, vaikka ei nekään minua häiritse.

>Kun aamulla avasin koneen, oli siellä tasan 44 pyyntöä poistaa pari keskustelu viestiketjua - asiattomana, ja niin myös tein, koska olin samaa mieltä.>

No hyvä jos kuitenkin tutkit ne viestit itse etkä anna virtuaali-umman päättää. Jos niitä oli nyt 44, niin ahdasmielisyys tuppaa aikaa myöten kasvamaan, ja ei mene kauaa kun saat poistovaatimuksia kaikista viesteistä joissa ei ylistetä allahia. Voisit rittää olla hiukan kriittisempi myös varsinkin niihin sähköposteihin jotka tulevat jatkuvasti samasta osoitteesta. Miksi nämä valittajat eivät kommentoi palstalla, herää kysymys. Toivottavasti kysymys ei ole mielikuvituksesta.

>Hassua vähän on se, että pyynnöt koskivat nimenomaan juuri sen kirjoittajan viestejä, joka kaikkein pahimmat valitukset ja vihat täällä on saanut päälleen ystävältämme Jahjilta ja eihän? nimimerkeiltä. Ja siltikin he valittavat,kun menin poistamaan nämä viestit. Tällä kertaa eivät ainakaan voi syyttä puolueellisuudesta. Mistä sitten - ei hajuakaan? >

NYT PITÄÄ "HUUTAA"!! MINÄ EN HALUA SINUN POISTAVAN KENENKÄÄN VIESTEJÄ, VAAN HALUAN SINUN LOPETTAVAN JÄRJETTÖMYYDEN RAJAN YLITTÄVÄN SENSUURISI. MIKÄ SIINÄ ON NIIN VAIKEAA YMMÄRTÄÄ? TOISTETAAN VARMUUDEN VUOKSI: MINÄ EN HALUA SINUN POISTAVAN KENENKÄÄN VIESTEJÄ!

>Lähinnä hymyilyttää moinen älämölö - tee niin tai näin niin aina se on väärinpäin, ja kun yhdelle kumarrat niin toiselle pyllistät.>

Ongelma onkin siinä että sinä pyllistelet aina samaan suuntaan. Älämölö tunnetusti huvittaa tiettyjä piirejä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      72
      4757
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      72
      4634
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      111
      2977
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      76
      2883
    5. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      22
      2226
    6. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      59
      2015
    7. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      16
      1707
    8. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1513
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      112
      1399
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      185
      1298
    Aihe