Heippa.mulla on tässä tän viikon ollut kurkku kipua ja nyt nyt nuhaa, kuumetta ei ole ollut ainakaan vielä.sit samalla mun maha on ollut sekasin.voiko flunssa vaikuttaa vatsaan?on ollut kauheita ilmavaivoja ja vatsa löysällä.enkä ole syönyt mitään lääkkeitä, ainostaan c-vitamiini poretablettia olen ottanut yhden päivässä.vai johtuuko jostain muusta?kiitos vastauksista!
Flunssa ja ripuli
3
13187
Vastaukset
- Reino
...
- oli täsmälleen sama juttu
Tosin mulla oli kuumetta melkee 39 ja sit ku kuume laski ni tuli ripuli. Mitään lääkettä en itekkään ollut syöny, vaan pore c-vitamiinia. Kävin lääkärissä niin sano että sitä on liikkeellä tosi paljon ja saattaa olla tosi rajua. Kun oli vuorokauden ripuloinnut (ei se ihan vettä ollu, mut sellasta tosi löysää) ni otin 2 imodiumia ni se sitten autto. Ja sit söin gefilus maitohappo bakteereja sen pienen paketin. (lääkäri kehotti ottamaan imodiumia ja just tota gefilusta) mut vaikka ripulointi loppu ni mulla oli vatsan vääntelyä vielä noin viikko sen jälkeen. VArsinkin aamusin, mut reilun viikon päästä se meni ohi.
Kamalaa, mulla ei ikinä ennen oo ollu mitään ripulia. Hui että oli kamala. Ja nyt oon sen jälkee pelänny että se tulee uudestaan :S.- selvät löysät
paskat housuun, ei siinä muuta
ku jatkoin asiointia, ruokakaupassa
sitten pankissa, kokoajan
paskat housuis,
ei siinä edes naurattanut
kun vielä dösäs matkustin kyllä
hieman kaivelivat nenäänsä
nirppanokat , minä vain sanoin
on paskat housus, vaihda
dösää.
koton sitte hieman saunas istuksin
peseskelin paskat pois
otin hömpsyt, alko
tujuset tokoon
lunssa on kamala, otan
pari rogia vielä
sitte sänkyyn, ehkä
huomenna jo parempi olo
Meinaan vaan sitä jotta nyt on liikkeellä kaikenlaista. Niinku huomaatte (heh heh ), mutta
nää on vielä pikkujuttuja, ku ajattelee jos syöpä tai joku muu vitsaus iskee
sitä onki sitte todella vaikeuksissa, nää paskajutut on viä piäniä vaivoja.
Kannattaa kyllä olla varovaisia ja tarvitesha turvautua lääkärin apuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 18211366
- 575412
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462677- 402355
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131831Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441775Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta411440Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut271413Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61366Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v371349