Vitun homot.

duvie-westcott

Vittu te ootte kaikki kunfumiehet homoja.


Tikkakosken jättiläinen pistäis teidät kaikki nippuun..

mittani on 199/140

23

5254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • poika vähän lisää

      206cm/187kg (ultimatefighting rulez)

      • duvie-westcott

        TOMMONE VITU HÖYHENSARJALAINE TULLEE TÄNNE VIKISEMÄÄN. PERKELE.


    • t11kerinsilma

      oot siis läski

    • keskilinja

      LOL :D

      • Versinthe

        Joku kynäniska jolla varmaan harrypotter silmälasitkin. Trollailee vielä omalla nimimerkillään :)


    • MiracleMike

      tuo >Vitun homot. ole vähän ristiriitainen ilmaisu?

    • ruletan!!

      Joo yhdyn tähän, naurettavaa pelleilyä!!!! Vittu ootte kaikki pellejä, aivan turhia jätkiä!!! Ootte melkein yhtä turhia ku painimiehet, se on semmosta vitun turhaa mattopaininyhväämistä!!!

      • perkele

        Voi läppä! xD Ja ikää teillä kahdella?

        Hyvää henkistäkasvua pojat! :D


      • duvie-westcott
        perkele kirjoitti:

        Voi läppä! xD Ja ikää teillä kahdella?

        Hyvää henkistäkasvua pojat! :D

        Minä olen ainakin 15 vuotta, mutta alottanut bodauksen jo 9 vuotiaana.

        Se selittääkin mun noi mitat.


      • keskilinja
        duvie-westcott kirjoitti:

        Minä olen ainakin 15 vuotta, mutta alottanut bodauksen jo 9 vuotiaana.

        Se selittääkin mun noi mitat.

        "Minä olen ainakin 15 vuotta, mutta alottanut bodauksen jo 9 vuotiaana.

        Se selittääkin mun noi mitat."

        Ei läppä :D


      • duvie-westcott
        keskilinja kirjoitti:

        "Minä olen ainakin 15 vuotta, mutta alottanut bodauksen jo 9 vuotiaana.

        Se selittääkin mun noi mitat."

        Ei läppä :D

        Mikä itkettää


      • bla?
        duvie-westcott kirjoitti:

        Mikä itkettää

        joo. todellinen kovis, uskaltaa trolli24:n kesustelussä aukoo päätä mutta entäs irl? veikkaan että ton nickin takaa löytyy sellanen 160/45 liimalettifinninaamakynäri(tm), joka kusisi housuunsa jos sille vähän korottaa ääntä.

        tiedän kyllä ettei trolleille kannattaisi aukoa päätä takaisin, mutta minkäs teet.

        toi oli kyllä aika paha: "alotin bodaamisen 9- vuotiaana, ja nyt 15" :D:D:DXDXDXD ja vielä lol päälle. kasvappa hiukan vielä.


      • bla?
        bla? kirjoitti:

        joo. todellinen kovis, uskaltaa trolli24:n kesustelussä aukoo päätä mutta entäs irl? veikkaan että ton nickin takaa löytyy sellanen 160/45 liimalettifinninaamakynäri(tm), joka kusisi housuunsa jos sille vähän korottaa ääntä.

        tiedän kyllä ettei trolleille kannattaisi aukoa päätä takaisin, mutta minkäs teet.

        toi oli kyllä aika paha: "alotin bodaamisen 9- vuotiaana, ja nyt 15" :D:D:DXDXDXD ja vielä lol päälle. kasvappa hiukan vielä.

        ei keskilinjaa itketä mikään, vaan naurattaa, niin kuin 99% niistä jotka täällä lukevat näitä trollailujas.

        ja nyt lopetan kyllä tän vastailun, "älä yllytä trollia", sanotaan


      • ruletan!!
        bla? kirjoitti:

        joo. todellinen kovis, uskaltaa trolli24:n kesustelussä aukoo päätä mutta entäs irl? veikkaan että ton nickin takaa löytyy sellanen 160/45 liimalettifinninaamakynäri(tm), joka kusisi housuunsa jos sille vähän korottaa ääntä.

        tiedän kyllä ettei trolleille kannattaisi aukoa päätä takaisin, mutta minkäs teet.

        toi oli kyllä aika paha: "alotin bodaamisen 9- vuotiaana, ja nyt 15" :D:D:DXDXDXD ja vielä lol päälle. kasvappa hiukan vielä.

        Oot vaan ite säälittävä pelle ja täysin turha jätkä! Että älä kitise!!!


      • bla?
        ruletan!! kirjoitti:

        Oot vaan ite säälittävä pelle ja täysin turha jätkä! Että älä kitise!!!

        Miten musta alkaa tuntuun että duvie ja ruletan on yks ja sama henkilö? se trollaa tänne toisella nimimerkillä yrittääkseen uskotella että joku on sen kanssa samaa mieltä.

        niin ja pari seikkaa, joissa ei oikein oo järkee: 1. jos oikeesti olisit alottanu bodaamisen 9- vuotiaana, niin olisit sellanen 160-170 pätkä. tämä koska sillon kaikki sun pituuskasvuuntarkotettu energia oliskin menny massan lisäämiseen. tiiän yhen tällasen tapauksen.

        2. ei oo fyysisesti mahdollista että 15- vuotias painais 140 ilman mitään hormoneja. hormonien käyttö aiheuttaa impotenssia--> hyvää rallia vaan sullekkin.


        ai niin: en mää mitään kitise, kerron vaan mielipiteeni, ja jos se on vielä epäselvä, niin tässä: duvie-westcott ja sä ootte täysin ylimääräsiä sällejä.

        hauskaa päivänjatkoa :D


      • duvie-westcott
        bla? kirjoitti:

        Miten musta alkaa tuntuun että duvie ja ruletan on yks ja sama henkilö? se trollaa tänne toisella nimimerkillä yrittääkseen uskotella että joku on sen kanssa samaa mieltä.

        niin ja pari seikkaa, joissa ei oikein oo järkee: 1. jos oikeesti olisit alottanu bodaamisen 9- vuotiaana, niin olisit sellanen 160-170 pätkä. tämä koska sillon kaikki sun pituuskasvuuntarkotettu energia oliskin menny massan lisäämiseen. tiiän yhen tällasen tapauksen.

        2. ei oo fyysisesti mahdollista että 15- vuotias painais 140 ilman mitään hormoneja. hormonien käyttö aiheuttaa impotenssia--> hyvää rallia vaan sullekkin.


        ai niin: en mää mitään kitise, kerron vaan mielipiteeni, ja jos se on vielä epäselvä, niin tässä: duvie-westcott ja sä ootte täysin ylimääräsiä sällejä.

        hauskaa päivänjatkoa :D

        Kateellisten perusvikinää, sanon minä.

        Joten painu sinä vi'ttuun ei-arjalainen tai laitan sut polttouuniin kymmenien muiden mustalaisten ja juutalaisten kera.


      • neiti
        duvie-westcott kirjoitti:

        Kateellisten perusvikinää, sanon minä.

        Joten painu sinä vi'ttuun ei-arjalainen tai laitan sut polttouuniin kymmenien muiden mustalaisten ja juutalaisten kera.

        tikkakosken "mies" jätti kertomatta munan pituutensa, joka on 2cm. olet surkea pano!


      • duvie-westcott
        neiti kirjoitti:

        tikkakosken "mies" jätti kertomatta munan pituutensa, joka on 2cm. olet surkea pano!

        Sinulla on nähtävästi aika huono arviointi kyky, Ja luulet itsestäsi todellakin liikoja jos luulet että panisin sua. Kelpuutan itselleni vain d-kupin eukkoja, ja helvetin hyväperseisiä eukkoja.


        Yleensä on ollut joka sormelle yks.


      • ...
        duvie-westcott kirjoitti:

        Sinulla on nähtävästi aika huono arviointi kyky, Ja luulet itsestäsi todellakin liikoja jos luulet että panisin sua. Kelpuutan itselleni vain d-kupin eukkoja, ja helvetin hyväperseisiä eukkoja.


        Yleensä on ollut joka sormelle yks.

        Mitäs sen on väliä vaikka oiskin trolli? mie nauroin ainakin ihan saatanasti ton möllin juttuja kiesus, hianoa saatana. liekö henkinen tasoni lurpsahtanut laskuun tai jotain


    • MiMMi

      Sä oot varmaan aika täynnä itteäs. Kuule, mää oon semmonen järkälemimmi, että sää lentäsit kiinaan, jos mää hengittäisin sun vieressä. Mää oon 230/199, että siinä sulle. No, okei, ehkä vähän liiottelin, mutta varmasti liiottelit sääki, että ei sen puoleen. Toi mun juttu on sentään vielä uskottava, mutta sun juttuus ei kyl uskois kukaan.

    • Mr. Wong

      Mitä isompi mies
      sen korkeammalta se tippuu..

    • Anonyymi

      Mä en tykkää että tullaan esim. Kapakassa seuraan joku humppelityyppinen tyyppi eiks sitä saa olla naisesta eronnut tai muuten vaan erakko syystä sun toisesta rauhassa.

      • Anonyymi

        Olen samaa mieltä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      226
      1988
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      69
      1728
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      69
      1506
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      105
      1199
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      63
      1120
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1085
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      6
      1006
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      950
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      881
    Aihe