KETÄ AJATTELET?

pollis

Ketä ihmistä ajattelet usein tai vaikkapa vähän harvemmin? Vaikka tämä nyt onkin ihastus-palstalla, MUKAAN EI LASKETA NIITÄ, JONKA KANSSA OLET JOSKUS OLLUT TAI HALUAISIT OLLA PARISUHTEESSA. Ei siis niitä perinteisiä ihastumisia, vaan muulla tavoin mieleen jäänyt henkilö, jota et enää koskaan näe tai näet sattumalta tai hyvin harvoin. Sellaista, joka ei ehkä itse tiedä välttämättä että sinä häntä ajattelet.

Itse ajattelen usein erästä J:tä. Haluaisin jotenkin kiittää. Vaikea kuitenkaan sanoa mitään, kun ei ole varma tarkoittiko hän vai kuvittelinko vain.

16

3622

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo-o

hän on mua varmaan 30-v vanhempi mutta monesti mietin häntä. en oo ihastunut, mutta voisin hyvinkin olla jos olisin vanhempi. siinä miehessä on charmia ja viisautta.

Sitten mietin yhtä miestä joka oli syyskuussa helsingin rautatientorilla odottamassa bussia.

• eksyä

väärälle palstalle:)?

• koskettaa sydäntä

Erästä ihmistä, joka on koskettanut sydäntäni monella tapaa.
      Emme tosiaan näe kovin usein, vaikka sitä toivoisinkin.
      Kaiken sen lisäksi, että hän saa minussa aikaan sisäisiä muutoksia, hän saa aikaan myös ulkoisia muutoksia.
      Ensimmäisen kerran kun tapasimme, luulen että meistä molemmista tuntui kuin olisimme aina tunteneet. Niin helppoa oli se kanssakäyminen välillämme.
      Aika ajoin olen harmitellut sitä, kuinka tutustuminen on välillä tuntunut erittäin vaikealta, mitä enemmän aikaa kului(välimatkakin esteenä). Nyt kun tarkemmin ajattelen, en ole itsekään kovin helposti lähestyttävä ihminen.
      Ilmeisesti kuitenkin kuoret on molemmilta murtumassa ja ainoastaan me kaksi tiedämme, mikä sen aiheutti.

• on koskettanu

esim. yks hieroja. Hyvät otteet.

• kun..

se olisitkin just Sinä :-X

Soittaisit tai meilaisit edes.

• koskettaa sydäntä..
        kun.. kirjoitti:

se olisitkin just Sinä :-X

Soittaisit tai meilaisit edes.

...siis miehelle...

• olisikin
        koskettaa sydäntä.. kirjoitti:

...siis miehelle...

liian hyvää ollakseen minulle...:(

• J****

Meidän välillä oli jotain... halauksesi olivat... ihania. Jatketaanko joskus siitä mihin jäätiin? Minulla on sinua ikävä!

• J:tä

..itse teet, ajattelet, mitä?? voi voi huuhuuu, ja niin ja KETÄ AJATTELET?

• aina vaan

T***** (m). Usein olemme nähneet ja kuukausi sitten vahingossa kohdanneet. Yritän vältellä ja unohtaa. Ei mitään tulevaisuutta tämän miljoona vuotta nuoremman miehen kanssa... jotenkin vain tuntui heti niin tutulta ja omalta. =(

• kristalli

ajattelen yhtä itseäni nuorempaa poikaa/miestä... hän kai luuli, että vain leikin hänen kanssaan. se ei todellakaan ole totta, ja haluaisin että hän tietäisi sen. olemme tavanneet vain kerran... mutta hän jäi mulle mieleen.

• Eräs J

Kyllä minä sitä tarkoitin, mitä toivotkin sen tarkoittavan :)

• J****

Tapaus vaikuttaa oudon tutulta.
      Kiitos sinulle sanoin, ja sitä
      tarkoitin.

Ihan vaan huvin vuoksi, mistäs
      päin suunnilleen tämä J on ?

• Eräs J

Pohjois-Pohjanmaalta, lienekkö sitten sama J ;)

• J****
        Eräs J kirjoitti:

Pohjois-Pohjanmaalta, lienekkö sitten sama J ;)

enpäs olekaan.
        Samanlaisia tilanteita
        näyttää olevan enemmänkin.

• Tumma tyttö=)

Tapasin viime viikonloppuna ihanan pojan..Vaikka olin aikamoisessa humalassa, hän teki minuun vaikutuksen. Ihmettelen itsekin, miksen voi häntä unohtaa, sillä tapasimme ensimmäisen ja varmaan viimeisen kerran..

Harmittaa, kun ajoin hänet erittäin tylysti pois..Toivon, että hän tietäisi, kuinka pahoillani olen ja kuinka suloinen hän mielestäni oli.. Hän olisi varmasti yllättynyt, jos tietäisi ajatukseni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      138
      9808
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      148
      5383
    3. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      39
      3982
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      131
      3595
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      35
      2654
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1906
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      359
      1572
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      98
      1567
    9. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      73
      1418
    10. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1376
    Aihe