Erotic Housen Miitti!

hunajapeipeh*[happy]

Hei Immeiset!
Taas olisi Miitin aika..eli 10.12 kello 18.00 eteenpäin on vuoden paras tapahtuma ja ei siis kannata jäädä pois ;)
Paikkana on Helsinki ja Mikonkadun Hemingways (aikatalo).
Kysymyksiä otan vastaan minä ja minut saa varmimmin kiinni Erotic Housesta :)
Toivon, että mahdollisimman moni osallistuisi!

21

3945

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mr_Tampax

      mäkin tuun jos siellä on viinaa ja villejä naisia! =)

      • hunajapeipeh*[happy]

        mää tiesin et sinnuu voi luottaa.. ;)


    • CayennePieni

      Eli tää tyttö tulee kans!

    • No sehän nähdään, kannattaako jäädä pois, kiusallanikaan en lähde Suomen toiseen päähän ihan siksi, että väitit sen olevan vuoden paras tapahtuma :P

      Ei varmaan tule ikävä kellään silti :)

      • hunajapeipeh*[happy]

        kyl se on..usko vaan! ;) tai ainakin yritän siitä parhaani mukaan tehdä sellaisen..mut niin..en mäkään ehkä lähtis niin kaukaa.tai no..mikä on kenenkin kaukana :)


    • Norah20

      Ei Tamppi tainnu viimekskään enää sitä viinaa pahemmin tarvita, kun silmät harotti siihen malliin jo paikalle saavuttaessa :D

      Käytsä Tamppi usein täällä? ;)

      Ja Kaitsuhan nyt lähtee vaikka maailman ääriin, jos kerran on peipejä paikalla =)

      • En minä nyt (ihan) niin helppo kuitenkaan ole :)

        Teidän pitää järkätä sinne intternetyhteys ja joku kertomaan zättiin kaikki tapahtumat.


      • hunajapeipeh*[happy]
        Kaitzschu kirjoitti:

        En minä nyt (ihan) niin helppo kuitenkaan ole :)

        Teidän pitää järkätä sinne intternetyhteys ja joku kertomaan zättiin kaikki tapahtumat.

        Mä teen sit selvän luennon siitä illasta et mitä on tapahtunu ja sillattiis.. :) pitäs järkkää jonnekin vähän kauemmas joku miitti et sit pääsis nekin jotka ei tänne etelä-suomeen välttämättä pääse... :)


    • Ujohko*76

      Uskaltaiskohan ujompikin mies liittyä seuraan? Miten porukan tunnistaa?

      • hunajapeipeh*[happy]

        Tietty uskaltaa, ja äänestä varmaan tunnistaa :) minun kuvat voi tietty käydä kattoon www.irc-galleria.net ja nimellä Rinsessa^, jolloin minut ainakin tunnistaa ja silloin suuntaat sinne! Tervetuloa! :D


    • hunajapeipeh*[happy]

      Eli minut tunnistaa siis siitä että käytte ennen miittiä katsomassa kuvani www.irc-galleria.net ja nimellä Rinsessa^. Tulkkee sit nykimään olemattomasta hihastani :D

    • hunajapeipeh*[happy]

      ELi EroticHousella on nyt omat sivut joissa on kaiki tieto miiteistä ja muusta :) Osoite on http://erotichouse.no-ip.org Varautukaa ettei se toimi välttämättä IE:n tai Operan selaimilla!

    • rule

      mie yritän tulla tällä kertaa mukaan.. jos vain pääsee. :)

    • Hellraiser

      joo messis ollaan ellei ihmeempiä satu... =)

    • Hellraiser

      Elikkä en sit tullutkaan, mutta olikos teillä hyvä miitti? =)

      • hunajapeipeh*[happy]

        Ilmeisesti kaikki muutkin ajatteli niinkuin sinä ja kukaan ei tullu...ainakaan mulle mitään sanoo...mä miitin sit onneks yhen kamun siel ja mulla oli loppujen lopuks kamalan kivaa...että kiitän vaan kovasti kaikkia.......


      • hunajapeipeh*[happy] kirjoitti:

        Ilmeisesti kaikki muutkin ajatteli niinkuin sinä ja kukaan ei tullu...ainakaan mulle mitään sanoo...mä miitin sit onneks yhen kamun siel ja mulla oli loppujen lopuks kamalan kivaa...että kiitän vaan kovasti kaikkia.......

        Minähän ilmaisin omalla toiminnallani jotain sen suuntaista, ettei kannata mainostaa sitä vuoden parhaaksi :)


      • hunajapeipeh*[happy]
        Kaitzschu kirjoitti:

        Minähän ilmaisin omalla toiminnallani jotain sen suuntaista, ettei kannata mainostaa sitä vuoden parhaaksi :)

        mulla ainakin oli huippuhauskaa.. :D :D


    • Cay

      Mä olisin edelleenkin tullut, mutta kuten sanoin, en saanut poikaa hoitoon

    • Sivusta seuraaja

      Taisi käydä niin että 5 on parempi ko 0??

      • hunajapeipeh*[happy]

        kuka on sanonu jotain muuta? mut onneks en ollu kuitenkaa koko iltaa yksin vaan menoa kyl piisas....


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe