Mistä löytäisin netistä Joutsenlaulun nuotit?
Yritin googlen kautta etsiä muttei löytynyt...
ja onko netissä sivua jossa voisin kuunnella tämän biisin? mutta tärkein ois nyt että löytäisin nuotit:)
joutsenlaulun nuotit?
13
8115
Vastaukset
- misse
Joutsenlaulun nuotit löytyy YÖn Parhaat: Nuotteja 1983-1999.
Sen voit ostaa netistä Yön sivuilta tai käy kysymässä kirjastossa, sieltä voit sen lainata...- Annuzki
Jos ootte löytäny ne joutsenlaulun nuotit niin mailatkaa mulle!!!!! Tarviin niitä tosi kipeesti, voin jopa maksaa niistä vähän
- 123
Annuzki kirjoitti:
Jos ootte löytäny ne joutsenlaulun nuotit niin mailatkaa mulle!!!!! Tarviin niitä tosi kipeesti, voin jopa maksaa niistä vähän
kitaran vai pianon nuotit?
- Annuzki
123 kirjoitti:
kitaran vai pianon nuotit?
Pianon. Onko sulla ne???
- 123
Annuzki kirjoitti:
Pianon. Onko sulla ne???
On.
- Annuzki
123 kirjoitti:
On.
No voitko jotenki lähettää ne mulle????
- 123
Annuzki kirjoitti:
No voitko jotenki lähettää ne mulle????
voin yrittää skannata ne ja lähettää sun sähkäriin.
- lada
123 kirjoitti:
voin yrittää skannata ne ja lähettää sun sähkäriin.
Onko sulla siis Joutsenlaulun nuotit??
Voitko lähettää ne mulle?? :O - 34543534534534
- HönötysGuvatus
Kuitenkin, kuten otsikosta voi päätellä, niin Youtubesta löytää sen kappaleen, jos laittaa ihan vaan joutsenlaulu, tosin musavideota siitä ei taida olla, en oo kovin tarkkaan katselut, mutta eikös se musiikki ole pääasia? :)
- kukkelisvaa
Katoin sivua, mutta ei löytynyt sitä pmmp:n joutsen laulua?? O__O
- Tia-Maria
On musavideo myös!
- Anonyymi
jos joku vielä joskus haluaa
https://www.youtube.com/watch?v=ru6NMqNXaMw
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2537600Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1444011Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas1232251Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy261727- 471540
- 331412
Minneapolisin tapauksesta hyvä video
Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh3421224Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1411022Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!
Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä8983- 134965