niin että kukaan ei kommentoi ton Trollitoksen kirjoituksiin yhtään mitään ennen kuin se vastaa KAIKKIIN hänelle esitettyihin kysymyksiin SELKEÄSTI. Trolli penää muilta asiallista keskustelua, muttei kuitenkaan itse vastaa yhtään mihinkään kysymyksiin, kuinka voi keskustella trollin kanssa jolla ei ole mitään uskottavuutta.
Mitäs niitä kyssäreitä olikaan, esim. se OLETETTU zr-1 joka hänellä piti olla, sen runkonumero...etc.
Laittakaa ne kysymykset tohon perään, eikä mitään kommentteja muihin juttuihin ennen kuin kysymyksiin on vastattu!
Mitä jos
7
860
Vastaukset
- 996 c4
ja ihan vaan varmuuden vuoksi sen Cadillacin rekisteri myös.
- niinpä;
Mullistava tehon laskentakaava,
Corvetella moottoriradalla ajon pvm,
jne. jne.
Ei sillä kyllä ole mitään Vetteä eikä Cadillaciakaan! Korkeintaan joku 80-lukulainen alemman keskiluokan tavis europerheauto.
Valehteleva trollaaja, joka haaveilee urheiluautoista ja jenkeistä. - Salsa
Kopsaan tässä omaa tekstiäni muualta tästä foorumista:
Tapa on valikoinut sopivimmat faktat, jättänyt vastaamatta tai keksinyt ainakin seuraavat:
1. tehon laskukaava, joka saadaan kun kaavassa on =-merkin samalla puolella hevosvoimaluku ja vääntö. Mikään tunnettu mekaniikan oppikirja ei tunne tätä kaavaa, Tapa kylläkin, ei vaan ole kertonut sitä meille.
2. ZR-1:n omistus. Ensin mies omisti sellaisen, sitten ei, sitten taas omisti. Runkonumeroa tai rekisterinumeroa ei pyynnöistä huolimatta ole näkynyt, sen sijaan muutamat muut täällä ovat numeron antaneet. Toistaiseksi voidaan päätellä että Tapatikoksella ei ole minkäänlaista Corvettea.
3. Sledgehammer-Vette ei koskaan '80-luvulla kulkenut virallisesti 254mph, vaikka Tapa näin väittääkin. Tämä "ennätys" on siis epävirallinen, ja yhtä pätevä kuin väite että naapurini Escort kulkee yli 300km/h. Sen sijaan virallinen, voimassaoleva tuotantoauton nopeusennätys on 9ff:n hallussa, 388km/h.
4. "Maailman voimakkaimmat autonmoottorit, yli 550km/h kulkevat dragsterit". Kumma juttu että siellä viivalla onkin juuri jenkkikoneita ja jenkkiautoja, kun lajin säännöt on muokattu juuri niille parhaiten sopiviksi.
5. Corvette on vanhempi merkki kuin Porsche. Tämä on historiankirjoista tarkastettava asia, ja pelkkää paskapuhetta. Ensimmäinen Porsche tehtiin 1948, ensimmäinen Corvette 1953. Porsche perusti suunnittelutoimiston 1800-luvun lopussa, ja julkaisi vuonna 1900 ensimmäisen hybridiauton, nelivetoisena vieläpä. Sveitsiläinen Louis Chevrolet perusti autotehtaan 11 vuotta myöhemmin. Porsche on siis kaikin mittapuin vanhempi kuin Corvette, tai Chevrolet.
6. Turboahdin. Ensin jenkit eivät käyttäneet turboahtimia ollenkaan koska ne ovat huonoja keksintöjä, ja kun Tapatikokselle kerrottiin että Chevrolet Corvairiin sai sellaisen lisävarusteena, niin seuraavaksi Jenkit kuulemma ymmärsivät luopua niistä hyvissäajoin, koska ne eivät olleet tarpeeksi hyviä. Kumma että tänäpäivänä turboahtimet valtaavat koko ajan enemmän ja enemmän alaa. Myös 70- ja 80-luvuilla turboja löytyi todella monesta jenkkiautosta, sillä muutoin sikäläisistä koneista ei saatu tarpeeksi tehoa irti. Myös Sledgehammer-Vette oli tuplaturbo, kuten Tapan näillä palstoilla mainitsemat Lingenfelter-Vette ja Hennessey-Viper. Ihme sinänsä, silti turbolla ei tee mitään, vaikka se vauhdittaa maailman nopeimipia jenkkiautojakin.
7. Tapa ei perinteisesti vaivaudu tarkistamaan ollenkaan "kilpailevasta" merkistä esittämiään "faktoja", vaikka ne olisivat helposti tarkistettavissa vaikka netistä. Kyseisen surkuhupaisan hahmon parhaita vetoja Porschen osalta:
-924:ssä on Audin 5-sylinterin kone
-356:ssa oli aina Kuplan kone tai sen johdannainen.
-Boxsterin ja Cayennen koneet ovat sama laite
Tosiasiassa yksikään näistä ei pidä paikkaansa. 924:ssä on 4-pyttyinen kone, 356:n ekoissa vuosimalleissa oli kuplan lohko, sen jälkeen Porschen oma kone, ja Boxsterin 6-bokseri ei ole sama kuin Cayennen v6-kone. Tapatikos ei tiedä tuon taivaallista vastapuolen autoista, joka on aika säälittävä meriitti.
8. Netistä linkitetyt faktat Corvetten huonosta työnlaadusta, ajoittain jopa onnettomasta suorituskyvystä tai teknisistä ongelmista on ohitettu perinteisesti kokonaan, niihin vastaamatta. Mielenkiintoista, kertonee kyseisen hahmon täydellisestä arvostelun kestämättömyydestä.- Tapastikos
1.) Tehonlaskukaavaksi olet muuttanut asian nimikkeen ihan itse. Voima=hevosvoimat vääntö. Esitin tämän jossain yhteydessä jossa totesit että Porsche pääsee lähelle Corvetten huipputehoa joissain malleissaan, tarkoitus oli selventää sinulle että se ei vielä kerro todellista voimasuhdetta sillä Corvettessa on paitsi enemmän tehoa,myös MAHTAVA vääntö ja vääntöhän se autoa liikuttaa. Siis unohdit väännön merkityksen suorituskyvyn suhteen,palautin sen vain mieliisi.
2.) Omistan ZR-1:sen, itsetuntoni ei ole niin heikko,että näkisin tarpeelliseksi jakaa autoni VIN-koodeja tai kaivaa alatukivarren tuotantonumeroa siksi,että joku provoilija suome24-palstalle sitä vaatii. Sitäpaitsi yksityisyydensuojaa ei tule aliarvioida.
2.) Sledgehammer-Vetestä olen liittänyt sinullekin monta virallista linkkiä joissa esitetään selvästi kuinka maailman kaikkien aikojen nopein kilvellinen auto (ei siis mikään suihkumoottorikokeilu,vaan ottomoottoriauto) on amerikkalainen vuoden 1988 mallinen Callaway Corvette,huipuilla 254 mp/h. Se on vauhti johon yksikään saksalainen ei ole sen jälkeen tai sitä ennen päässyt,ei epävirallisena "mun naapurin eskortti menee 600 km/h"-heittona sen paremmin kuin virallisena ilmoituksenakaan.
4.Tiedoksi,että säännöillä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä,sillä maailma on täynnä kiihdytysluokkia joihin pääsee ajamaan myös pienempi-iskutilavuuksisilla autoilla,kuten Porscheilla, fakta vain on että näiden suorituskyky ei riitä esim.tuohon mainitsemaasi 500 km/h loppunopeuteen alle 4,5 sekunnissa varttimaililla. Ne eivät ole tarpeeksi voimakkaita. Amerikkalaiset V8-moottorit taas ovat,ja niillä tuollaiset arvot ovat arkipäivää ympäri maailmaa eri luokissa. Olen sinulle näitä suoritusarvoja tänne usein linkittänytkin,niin että olet ne itse nähnyt.Toistaiseksi et ole pystynyt näyttämään taas yhtään Porsche-koneella ajettua aikaa joka olisi lähellekään noin nopea kuin jenkkiV8:lla tehdyt ajat jotka ovat maailman nopeimpia.Amerikkalainen V8 muuten pitää hallussaan nytkin maailman nopeinta varttimailerit titteliä ja sillä listalla ei ole lähimainkaan pikkumoottorisia autoja.
5.)En ole väittänyt tuollaista. Olet taas kääntänyt asiat väärinpäin ja tunkenut sanoja suuhuni. Olet sanonut,että Corvette on maailman vanhin,yhä tuotannossa oleva urheiluautomalli, vuodesta 1953,eli nyt yhtäjaksoisesti ollut tuotannossa kohta 53 vuotta. Tämä on maailman ennätys, johon ei Porschekaan ole millään mallillaan päässyt edes lähelle. Yksi syy muuten siihen,miksi Corvettea pidetään maailman legendaarisimpana urheiluautona.
6.) Taas pelkkää paskaa Salsan tyyliin. Itse kehuit pää punaisena kuinka eurot on olleet viisaita kun jenkit eivät edes tiedä mikä turboahdin on.Sitten sivistin sinua ja kerroin kuinka itseasiassa juuri GM oli ensimmäinen autonvalmistaja maailmassa koskaan joka asensi tuorboahtimen tuotantoautoon, kyseessä oli Chevrolet Corvair. He tosin huomasivat nopeasti,että paljon kestävämpi ja laadukkaampi konstruktio on ottaa sama teho (ja usein suurempi vääntö vielä kylkiäisenä) ulos suurella iskutilavuudella ennemminkuin herkästi hajoavalla erillisellä turbolla
.Reseptin toimivuutta vain todistivat tosiasiat,esimerkiksi 60-luvun lopulla Corvettesta irroitettiin vapaastihengittävänä helposti 2.tehokkaimmassa mallissa 435 hv,siinä missä Porsche pystyi hädin tuskin 200 hepoon samanaikaisesti. Sittemminhän jenkit vain lisäsivät hallintaansa maailman tehokkaimpien moottoreiden valmistajina käyttämällä välillä myös ahdinvoimaa isojen koneiden kera, esimerkiksi maailman nopeimmat autot, ne alle 4,5 sekuntia varttimailista selviävät V8:t on ruuditettu poikkeuksetta amerikkalaisella remmiahtimella.
7.) Me kaikki olemme ihmisiä ja inhimillisiä Salsa hyvä.Se että välillä teemme kirjoitusvirheitä,ei vielä maailmaa (kai) kaada? 356:sessa todella käytettiin kuplankonetta,aluksi jopa ihan suoraan sellaisenaan ja 924:ssa Porsche tarvitsi Audilta apua ja Audi lainasikin suoraan tekniikkansa Porschelle, kyseessä oli tuo laiskuudestaan legendaariseksi tullut 125 hv Audin kone.
8.) Jostain kertoo se,että kun ei muuta enää voida (toisinsanoen tehoissa ja suorituskyvyssä tulee pataan 10-0) niin sitten takerrutaan inttämään jotain sisustuksen työnlaadusta vuonna 1 ja 2..Huh, ihan kuin tälläinenkin olettama perustuisi taas mihinkään faktaan millään tavalla. Asiatonta!
Nyt olen Salsa vastannut sinun listaasi, Olisitko hyvä ja vastaisit minun esittämiini pariin hassuun kysymykseen tuolla toisessa osiossa joka kantaa sinun nimimerkkiäsikin! - Salsalle hupia koko rahalla...
Tapastikos kirjoitti:
1.) Tehonlaskukaavaksi olet muuttanut asian nimikkeen ihan itse. Voima=hevosvoimat vääntö. Esitin tämän jossain yhteydessä jossa totesit että Porsche pääsee lähelle Corvetten huipputehoa joissain malleissaan, tarkoitus oli selventää sinulle että se ei vielä kerro todellista voimasuhdetta sillä Corvettessa on paitsi enemmän tehoa,myös MAHTAVA vääntö ja vääntöhän se autoa liikuttaa. Siis unohdit väännön merkityksen suorituskyvyn suhteen,palautin sen vain mieliisi.
2.) Omistan ZR-1:sen, itsetuntoni ei ole niin heikko,että näkisin tarpeelliseksi jakaa autoni VIN-koodeja tai kaivaa alatukivarren tuotantonumeroa siksi,että joku provoilija suome24-palstalle sitä vaatii. Sitäpaitsi yksityisyydensuojaa ei tule aliarvioida.
2.) Sledgehammer-Vetestä olen liittänyt sinullekin monta virallista linkkiä joissa esitetään selvästi kuinka maailman kaikkien aikojen nopein kilvellinen auto (ei siis mikään suihkumoottorikokeilu,vaan ottomoottoriauto) on amerikkalainen vuoden 1988 mallinen Callaway Corvette,huipuilla 254 mp/h. Se on vauhti johon yksikään saksalainen ei ole sen jälkeen tai sitä ennen päässyt,ei epävirallisena "mun naapurin eskortti menee 600 km/h"-heittona sen paremmin kuin virallisena ilmoituksenakaan.
4.Tiedoksi,että säännöillä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä,sillä maailma on täynnä kiihdytysluokkia joihin pääsee ajamaan myös pienempi-iskutilavuuksisilla autoilla,kuten Porscheilla, fakta vain on että näiden suorituskyky ei riitä esim.tuohon mainitsemaasi 500 km/h loppunopeuteen alle 4,5 sekunnissa varttimaililla. Ne eivät ole tarpeeksi voimakkaita. Amerikkalaiset V8-moottorit taas ovat,ja niillä tuollaiset arvot ovat arkipäivää ympäri maailmaa eri luokissa. Olen sinulle näitä suoritusarvoja tänne usein linkittänytkin,niin että olet ne itse nähnyt.Toistaiseksi et ole pystynyt näyttämään taas yhtään Porsche-koneella ajettua aikaa joka olisi lähellekään noin nopea kuin jenkkiV8:lla tehdyt ajat jotka ovat maailman nopeimpia.Amerikkalainen V8 muuten pitää hallussaan nytkin maailman nopeinta varttimailerit titteliä ja sillä listalla ei ole lähimainkaan pikkumoottorisia autoja.
5.)En ole väittänyt tuollaista. Olet taas kääntänyt asiat väärinpäin ja tunkenut sanoja suuhuni. Olet sanonut,että Corvette on maailman vanhin,yhä tuotannossa oleva urheiluautomalli, vuodesta 1953,eli nyt yhtäjaksoisesti ollut tuotannossa kohta 53 vuotta. Tämä on maailman ennätys, johon ei Porschekaan ole millään mallillaan päässyt edes lähelle. Yksi syy muuten siihen,miksi Corvettea pidetään maailman legendaarisimpana urheiluautona.
6.) Taas pelkkää paskaa Salsan tyyliin. Itse kehuit pää punaisena kuinka eurot on olleet viisaita kun jenkit eivät edes tiedä mikä turboahdin on.Sitten sivistin sinua ja kerroin kuinka itseasiassa juuri GM oli ensimmäinen autonvalmistaja maailmassa koskaan joka asensi tuorboahtimen tuotantoautoon, kyseessä oli Chevrolet Corvair. He tosin huomasivat nopeasti,että paljon kestävämpi ja laadukkaampi konstruktio on ottaa sama teho (ja usein suurempi vääntö vielä kylkiäisenä) ulos suurella iskutilavuudella ennemminkuin herkästi hajoavalla erillisellä turbolla
.Reseptin toimivuutta vain todistivat tosiasiat,esimerkiksi 60-luvun lopulla Corvettesta irroitettiin vapaastihengittävänä helposti 2.tehokkaimmassa mallissa 435 hv,siinä missä Porsche pystyi hädin tuskin 200 hepoon samanaikaisesti. Sittemminhän jenkit vain lisäsivät hallintaansa maailman tehokkaimpien moottoreiden valmistajina käyttämällä välillä myös ahdinvoimaa isojen koneiden kera, esimerkiksi maailman nopeimmat autot, ne alle 4,5 sekuntia varttimailista selviävät V8:t on ruuditettu poikkeuksetta amerikkalaisella remmiahtimella.
7.) Me kaikki olemme ihmisiä ja inhimillisiä Salsa hyvä.Se että välillä teemme kirjoitusvirheitä,ei vielä maailmaa (kai) kaada? 356:sessa todella käytettiin kuplankonetta,aluksi jopa ihan suoraan sellaisenaan ja 924:ssa Porsche tarvitsi Audilta apua ja Audi lainasikin suoraan tekniikkansa Porschelle, kyseessä oli tuo laiskuudestaan legendaariseksi tullut 125 hv Audin kone.
8.) Jostain kertoo se,että kun ei muuta enää voida (toisinsanoen tehoissa ja suorituskyvyssä tulee pataan 10-0) niin sitten takerrutaan inttämään jotain sisustuksen työnlaadusta vuonna 1 ja 2..Huh, ihan kuin tälläinenkin olettama perustuisi taas mihinkään faktaan millään tavalla. Asiatonta!
Nyt olen Salsa vastannut sinun listaasi, Olisitko hyvä ja vastaisit minun esittämiini pariin hassuun kysymykseen tuolla toisessa osiossa joka kantaa sinun nimimerkkiäsikin!1.) Tehonlaskukaavaksi olet muuttanut asian nimikkeen ihan itse.
Sinä sitä mainostit tehonlaskukaavana ensimmäistä kertaa kun asia tuli esiin. Näytä siis sellainen
2.) Omistan ZR-1:sen
Et omista, niin kauan kun toisin olet todistanut.
3.) Sledgehammer-Vetestä olen liittänyt sinullekin monta virallista linkkiä
Linkit voivat olla virallisia, mutta ennätys ei ole kahteen suuntaan ajetun nopeuden keskiarvo, joka sen kuuluisi olla. Ja tämän tiedät itsekin.
4.Tiedoksi,että säännöillä ei ole tämän asian kanssa mitään tekemistä, maailma on täynnä kiihdytysluokkia joihin pääsee ajamaan myös pienempi-iskutilavuuksisilla autoilla,kuten Porscheilla, fakta vain on että näiden suorituskyky ei riitä esim.tuohon mainitsemaasi 500 km/h loppunopeuteen alle 4,5 sekunnissa varttimaililla.
Ai ei ole? Asia selvä. Niissä nitroluokkien säännöissä ei tosiaan käsketä käyttämään jenkki-v8:ia, mutta säännöt suosivat niitä, joten niitä käytetään. Niissä muissa luokissa sitten nopeimpia ovatkin esim. Toyotan, Nissanin tai Hondan koneisiin perustuvat laitteet.
"Amerikkalainen V8 muuten pitää hallussaan nytkin maailman nopeinta varttimailerit titteliä"
Tietysti, mutta esimerkiksi maailman nopeimman autoluokan, F1:n titteliä se ei ole koskaan pitänyt hallussaan. Ja ihan samasta syystä, kun säännöt eivät suosi tässä luokassa jenkki-v8:eja.
5.)En ole väittänyt tuollaista.
Ai et:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000009778209#22000000009778209
7.) Me kaikki olemme ihmisiä ja inhimillisiä Salsa hyvä.Se että välillä teemme kirjoitusvirheitä,ei vielä maailmaa (kai) kaada? 356:sessa todella käytettiin kuplankonetta,aluksi jopa ihan suoraan sellaisenaan ja 924:ssa Porsche tarvitsi Audilta apua ja Audi lainasikin suoraan tekniikkansa Porschelle, kyseessä oli tuo laiskuudestaan legendaariseksi tullut 125 hv Audin kone.
Ai tarvisi apua Audilta? Eiköhän se ollut tällä kertaa toisinpäin. Suosittelen tutustumaan autoilun historiaan vähän, niin selkiää mistä tässä on kyse....kirjoitusvirheestä tuskin on bokserikone vs. v6-kone-jutussa kyse, ei kukaan ole niin kädetön että kirjoittaa "bokseri" muodossa "v6". Vai onko kuitenkin? ;)
8.) Jostain kertoo se,että kun ei muuta enää voida (toisinsanoen tehoissa ja suorituskyvyssä tulee pataan 10-0) niin sitten takerrutaan inttämään jotain sisustuksen työnlaadusta vuonna 1 ja 2..Huh, ihan kuin tälläinenkin olettama perustuisi taas mihinkään faktaan millään tavalla. Asiatonta!
Ai arvailua taas? Noh, se on poimittu tälläiseltä Corvette-fanisivulta, joka löytyy tämän linkin takaa:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=95&conference=1500000000000044&posting=22000000010952207#22000000010952207
Tässä vielä linkki:
http://www.idavette.net/trivia.htm
- keväällä Nurburgringille,
lähetkö tipatapa mukaan,kokeillaan radalla miten se sun vettes pesee meidän kaikki Porschet ja sit saat viel autobahnilla jättää meidät huipuissa,lähdetkö?aikaa järkkää matka kevääseen asti
- =)))
Loistava heitto. Tähän voisin lähteä vaikka itse mukaan kärrylläni. Automiehet eivät ehkä koskiksesta vetoa lyö, mutta pitäiskö laittaa jotain vetoja kuitenkin?
T:kesäksi vähemmän sekuntteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818