Mistä löytyy luettelo erikois-eurokolikoista. Satuin saamaan 2 € kolikon jossa kuvapuolella jokin lintu, palapelin paloja ja teksti: FINLAND-UN 2005. Mikähän juhlaraha tämä on?
erikoiseurot
10
26580
Vastaukset
- heppu
ite löytäny samanlaisen. ihmetys oli suuri.
- Pike
Kyseessä on Yk:n juhlaraha, lyöty kaksi miljoonaa kappaletta. Kannattaa käydä Suomen pankin sivuilla, siellä on hyvin tietoa.
- Pike
Pike kirjoitti:
Kyseessä on Yk:n juhlaraha, lyöty kaksi miljoonaa kappaletta. Kannattaa käydä Suomen pankin sivuilla, siellä on hyvin tietoa.
Viesti on sama, otsikko vain korjattu. Menenkin seuraavaksi kirjoitusopetukseen...
- eke
onkohan tolla jotain arvoo tulevaisuudessa?
- ...............
mietinpä vaan että mahtaako olla aihetta säästää kyseinen raha kun se hyppysissä on...?
- Nero ( höh)
Otin selvää ja löysin tiedo jossa kerrotaan etä se on Yk:n erikoisraha jonka nimi on pala palalta. Sen arvo on aivan sama kuin muiden kolikoiden eli 2 euroa.
- anina
minullakin on sellainen raha, itseasiassa omistan kummankin suomen juhlarahan. sen missä on niitä koukeroita ja sit sen jossa on se palapeli ja lintu :D mä ainaski säilytän ne, niillä voi joskus aikanaan olla suuriki arvo!
- FINLAND-UN
Minäkin olen saannut samanlaisen kolikon ja olisin myös kiinostunut kolikon merkityksestä. Mielestäni kolikko ei ole mikää näistä --> http://www.rahapajamoneta.fi/fi/suomalaiset_juhlarahat vai olenko väärässä?
- Tomppa--
Listaus erikoiseuroista kuvineen ja lyöntimäärineen löytyy täältä:
http://www.kolikot.com/index.php?p=coins_euro_erikois
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä292755- 911044
- 58911
- 66885
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26847Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu6837Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä37810Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65804Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75724Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu136719