Kotisiivousta Turun seudulla?

Andy

Olen harkinnut isälleni kotisiivous palvelua. Minkä hintaista on kotisiivous Turun seudulla? Millaisia kokemuksia, ja miten/millä perusteella valitsitte firman?

18

5387

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jelena

      Kotipalvelu Klassikkoa. Tuttavani suositteli ja minä tilasin sieltä syyssiivouksen. Todella hyvää työtä tekivät ja hintakaan ei sieltä kalliimmasta päästä. Taidanpa tilata joulusiivouksen piakkoin.

    • 2802

      Pikku Lumikkia en voi suositella. Toivottavasti olet löytänyt hyvän firman jossa on myös ystävällistä asiakaspalvelua, ei se hinta aina ole tärkein kriteeri. Itselle jäi Pikku Lumikista paha mieli.

    • Yrittäjä Helsinki

      Työtehoseuransivut www.elias.fi / muista kilpailuttaa ja tarkistaa voimassa oleva EPR www.ytj.fi

      • aniram59

        www.ajanvoitto.fi paras kotisiivous


    • lumikki

      Sama kokemus minulla Pikku Lumikista - en suosittele kenellekään. Kallista ja epäystävällistä palvelua!

      • loukattu

        Olen samaa mieltä en suosittele kenellekkään tätä siivousfirmaa.


    • pl

      Pikku Lumikista sain sellaista tylytystä että oksat pois. Kuulemma ihmisten kodit ovat aina aivan "holtittomassa tilassa" ennen heidän palveluitaan...! En päästä enää sen firman ihmisiä kotiini, tuli sen verran ikävää ja asiakkaita halveksivaa tekstiä omistajalta.

    • LH

      Puhtaat Huoneet Ay siivosi meillä jonkun aikaa. Työntekijät olivat jotenkin uneliaan näköisiä ja haisivat alkoholilta. Omistajat olivat oikein mukavia ja rehellisen oloisia. Vahvat epäilykset tavaroiden häviämisestä alkoivat nousta (mm. eteisen lipaston päältä rahaa, vessasta meikkejä jne), joten lakkautimme siivouksen. Ei ole aikaa kahden lapsen äitinä vahtia vielä siivoojienkin tekemisiä :/ Myöhemmin kuulin huhua, että työntekijät olisivat aina töissä ollessaan huumausaineiden vaikutuksen alaisena. Tiedä sitten, mikä totta ja mikä ei - minun kotiini ne eivät enää tule.

    • Epiiistä

      Varsinais-suomen rakennuspalvelu tekee pääsosin rakennussiivousta, mutta myös kotisiivouksia. Ei mitään virosta tuotuja likkoja kuten useimissa, eikä hinnassakaan moittimista. Suosittelen!

    • Maikkutku

      Minulla ollut monta huonoa kokemusta eri "yrityksistä" Nyt löysin hyvän. Pesivät ensin ikkunat ja sitten jatkuu viikottaisella siivouksella. Ihanaa tulla puhtaaseen kotiin. Dr-siivous on pitänyt mukavasti lupauksensa. Fiksua ja asiallista.

    • Pettynyt79

      On vain aikalailla epäilyttävä tuo Dr-siivous, kun on eri alan osakeyhtiön aputoiminimi.
      Näitä yrityksiä on kyllä nähty ja ikävä kyllä myös koettu

    • Maikkutku

      Meillä ainakin tekevät hyvää jälkeä. Muusta en tiedä.

    • Matti H

      Ite oon käyttänyt tällasta pientä firmaan kuin www.cleancontrol.fi ja hyvin toimii!

    • Tyyttii

      Pikku-Lumikkia ei voi suositella edes pahimmalle vihamiehelle. Todella törkeää palvelua! Eikä ne edes siivoa, mutta aikaa menee paljon.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        www.aviclean-siivous.fi

        Tuolta ainakin saa hyvää palvelua ja puhdasta jälkeä. Olen käyttänyt säännöllisesti jo melkein 10 vuotta.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe