Kotisiivousta Turun seudulla?

Andy

Olen harkinnut isälleni kotisiivous palvelua. Minkä hintaista on kotisiivous Turun seudulla? Millaisia kokemuksia, ja miten/millä perusteella valitsitte firman?

18

6451

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jelena

Kotipalvelu Klassikkoa. Tuttavani suositteli ja minä tilasin sieltä syyssiivouksen. Todella hyvää työtä tekivät ja hintakaan ei sieltä kalliimmasta päästä. Taidanpa tilata joulusiivouksen piakkoin.

• 2802

Pikku Lumikkia en voi suositella. Toivottavasti olet löytänyt hyvän firman jossa on myös ystävällistä asiakaspalvelua, ei se hinta aina ole tärkein kriteeri. Itselle jäi Pikku Lumikista paha mieli.

• Yrittäjä Helsinki

Työtehoseuransivut www.elias.fi / muista kilpailuttaa ja tarkistaa voimassa oleva EPR www.ytj.fi

• aniram59

www.ajanvoitto.fi paras kotisiivous

• lumikki

Sama kokemus minulla Pikku Lumikista - en suosittele kenellekään. Kallista ja epäystävällistä palvelua!

• loukattu

Olen samaa mieltä en suosittele kenellekkään tätä siivousfirmaa.

• pl

Pikku Lumikista sain sellaista tylytystä että oksat pois. Kuulemma ihmisten kodit ovat aina aivan "holtittomassa tilassa" ennen heidän palveluitaan...! En päästä enää sen firman ihmisiä kotiini, tuli sen verran ikävää ja asiakkaita halveksivaa tekstiä omistajalta.

• LH

Puhtaat Huoneet Ay siivosi meillä jonkun aikaa. Työntekijät olivat jotenkin uneliaan näköisiä ja haisivat alkoholilta. Omistajat olivat oikein mukavia ja rehellisen oloisia. Vahvat epäilykset tavaroiden häviämisestä alkoivat nousta (mm. eteisen lipaston päältä rahaa, vessasta meikkejä jne), joten lakkautimme siivouksen. Ei ole aikaa kahden lapsen äitinä vahtia vielä siivoojienkin tekemisiä :/ Myöhemmin kuulin huhua, että työntekijät olisivat aina töissä ollessaan huumausaineiden vaikutuksen alaisena. Tiedä sitten, mikä totta ja mikä ei - minun kotiini ne eivät enää tule.

• Epiiistä

Varsinais-suomen rakennuspalvelu tekee pääsosin rakennussiivousta, mutta myös kotisiivouksia. Ei mitään virosta tuotuja likkoja kuten useimissa, eikä hinnassakaan moittimista. Suosittelen!

• Maikkutku

Minulla ollut monta huonoa kokemusta eri "yrityksistä" Nyt löysin hyvän. Pesivät ensin ikkunat ja sitten jatkuu viikottaisella siivouksella. Ihanaa tulla puhtaaseen kotiin. Dr-siivous on pitänyt mukavasti lupauksensa. Fiksua ja asiallista.

• Pettynyt79

On vain aikalailla epäilyttävä tuo Dr-siivous, kun on eri alan osakeyhtiön aputoiminimi.
      Näitä yrityksiä on kyllä nähty ja ikävä kyllä myös koettu

• Maikkutku

Meillä ainakin tekevät hyvää jälkeä. Muusta en tiedä.

• Matti H

Ite oon käyttänyt tällasta pientä firmaan kuin www.cleancontrol.fi ja hyvin toimii!

• Tyyttii

Pikku-Lumikkia ei voi suositella edes pahimmalle vihamiehelle. Todella törkeää palvelua! Eikä ne edes siivoa, mutta aikaa menee paljon.

• Anonyymi
      • Anonyymi

www.aviclean-siivous.fi

Tuolta ainakin saa hyvää palvelua ja puhdasta jälkeä. Olen käyttänyt säännöllisesti jo melkein 10 vuotta.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1087
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      23
      1069
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      842
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      615
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe