hääyö-kalluppi

vanhapiika

*oliko hääyönä neitsyys/poikuus tallella?

Jos Ei niin:
*kaduttaako jos menetit sen aikaisemmin?
*oliko seksillä eroa aikaisempaan?

Jos KYLLÄ
*olitko onnellinen että odotit hääyötä?
*mitkä olivat syyt siihen että halusit odottaa?

Kiitos vastauksistanne!!=)

18

10589

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • maikki

*ei ollut

*ei kaduta, sama mies, jolle menetin neitsyyden. Tosin kauan sitten.
      *Seksi on vain parantunut näiden vuosien varrella, kun on oppinut sen mistä kumpikin pitää

• Maikki

Meitä näyttää olevan kaksi Maikkia, toinen isolla toinen pienellä ;) Minä liikun tuolla Isolla Ämmällä.

Niin asiaan, häitä odotellessa, valitettavasti neitsyys meni joskus -jos tästä nykyisestäni olisin silloin edes uskaltanut uneksia olisin ihan varmasti odottanut. Eli harmittaa..

• meillä

ei ollut, kummallakaan

mua ei sinänsä kaduta, vähän vain harmittaa että se eka oli alkoholisti ja jutusta ei tullut pidemmänpäälle mitään, olin aina kuvitellut, että mies, jonka kanssa menen sänkyyn, on elämäni ainoa mies. mutta nyt mulla on hyvä ja rakas aviomies joka kuitenkin oli viettänyt jo kaksi kertaa hääyötä ennen kuin tapasi minut.

jaa kun vertaa hääyötä aikaisempaan... joo, kyllä aiemmin oli parempaa... hääyönä nimittäin sammahdettiin kaksikuisen vauvamme viereen samantien kun kotiin pääsimme.

jos noin niin kun muuten vertaa, niin seksi paranee sitämyötä, kun opii tuntemaan ja luottamaan toiseen päivä päivältä paremmin, vieläkin. ne kaksi pientä "tahdon" -sanaa ei kuitenkaan muuttaneet seksin luonnetta miksikään.

• ent. eelia-76

Hih, no ei oltu neitsyitä eikä kyllä harrastettu hääyönä seksiäkään :) Tultiin aamulla 07 kotiin ja kontattiin suoraan sänkyyn.
      Näin kohta kahden viikon kokemuksella, voin sanoa että kyllä, avioseksi maistuu nannalta.. Olen ottanut rakkauden puuskissani myös erikois usein mieheltä suihin ja pitänyt muuten extra hyvänä häästressien loputtua, joten hän on ehdottomasti samaa mieltä!!

• Mona-Henrika

ja kaduttaa. Itse asiassa olin jo aika pitkällä raskaudessani. Vaikkakin tämä mies, kenen kanssa temmellettiin, on nykyinen aviomieheni.

Itse ajattelen, että se on aika iso henkilökohtainen lahja, jonka voi antaa hääyönä rakkaimmalleen.

• tähän kysymykseen

Ei ollut neitsyys tallella, eikä kaduttanut. Samalle miehelle sen kuitenkin "menetin" seitsemän vuotta sitten. Siis hän on ainoa jonka kanssa olen ollut, ja meidän rakastelu on mitä on, ei hääyö siihen mitään mullistavaa muutosta tuonut. Ihanaa oli =)

• aviomies useammassa polvessa

Ei ollut mitään tallella
      Jos Ei niin:
      *kaduttaako jos menetit sen aikaisemmin? No ei kaduta,
      *oliko seksillä eroa aikaisempaan? oli, maistui jo puulta.

Jos KYLLÄ
      *olitko onnellinen että odotit hääyötä?
      *mitkä olivat syyt siihen että halusit odottaa?

Kiitos vastauksistanne!!=)

• Aviomies useammassa polvessa

Emme menneet seksin takia naimisiin vaan avioliiton todellisen syyn tähden, mikä asiasta tietämättömille kerrottakoon. Avioliiton tarkoitus on lujittaa kahdenihmisen välistä suhdetta luoden lapsille turvallisuutta sitä kautta. Lapsille vanhempien avioliitto on kaikkein arvokkain asia. Jos avioliitto ei ole itsessään arvokas, niin sitä ei viitsitä vaalia ja täytyy muistaa sekin että avioliitto ei pysy kasassa ellei sitä jatkuvasti ruoki ja vaali.

• au-lapsi
        Aviomies useammassa polvessa kirjoitti:

Emme menneet seksin takia naimisiin vaan avioliiton todellisen syyn tähden, mikä asiasta tietämättömille kerrottakoon. Avioliiton tarkoitus on lujittaa kahdenihmisen välistä suhdetta luoden lapsille turvallisuutta sitä kautta. Lapsille vanhempien avioliitto on kaikkein arvokkain asia. Jos avioliitto ei ole itsessään arvokas, niin sitä ei viitsitä vaalia ja täytyy muistaa sekin että avioliitto ei pysy kasassa ellei sitä jatkuvasti ruoki ja vaali.

Ottamatta sen kummemmin kantaa avioliiton tarkoituksiin tai teidän naimisiinne, on väitteesi "Lapsille vanhempien avioliitto on kaikkein arvokkain asia" jotain täysin käsittämätöntä. Vanhempani eivät olleet naimisissa ja hyvä niin; näin he pysyivät ystävinä keskenään ja minullakin on ollut ilo saada kaksi kotia ja sosiaalista piiriä.
        Jos vanhempani olisivat minun takiani menneet naimisiin, olisi varhaislapsuuttani erittäin todennäköisesti varjostanut vaikean eroprosessin liian läheltä näkemisen tuska ja voi olla, etten olisi isäni perheen kanssa päätynyt likikään niin hyviin väleihin, kuin nyt on.

• Ei henkiökohtaista
        Aviomies useammassa polvessa kirjoitti:

On ihan turhaa jeesustella että avioliitto tekisi kahden ihmisen elämästä -naps vain -jotenkin sen kummempaa. Avioliitto on yhteiskunnan rituaali,instituutio jolla meitä jossain määrin hallitaan ja jota myös monet kaupalliset toimijat ryöstöviljelevät aika monin eri tavoin.
        Kahden ihmisen välinen kunnioitus, rakkaus ja yhdessä eläminen on sitten oma lukunsa. Se joko toimii tai sitten ei toimi. Siihen ei instituutio pure.
        Tämän takia avioliitto ei tee kenestäkään sen parempaa isää, äitiä tai kumppania kuin vaikka avoliitossa eläjästä. Avioliitto on yhteiskunnan (johon kirkko kuuluu isona vallankäyttäjänä) kontrolliväline.

• Nimetön

Molemmat olimme menettäneet neitsyyden ennen hääyötä. Ja oli touhua tullut harjoitultua mieheni kanssa useaan otteeseen ennen papin aamenta. Papin aamen ei muuttanut seksiä huonompaan suuntaan, nyt siitä voimme nauttia luottavaisin mielin :)
      Hääyönä olimme molemmat niin onnellisia ja väsyneitä, joten emme halunneet pilata sitä ihanaa tunnetta seksillä, josta emme olisi jaksaneet ottaa kaikkea irti. Mutta yön nukuttua, olimme eri vierkeitä....

• ...neitsyyden menettäminen ...

itse en ollut mutta sulhanen oli... kadutti tosi paljon että menetin neitsyyden aiemmin... sulhaselle asia olisi ollut tärkeä ja olisin halunnut ekan kerran kipuineen kaikkineen hänen kanssaan... nooh, mennyt on mennyttä.

• Maikki
        ...neitsyyden menettäminen ... kirjoitti:

itse en ollut mutta sulhanen oli... kadutti tosi paljon että menetin neitsyyden aiemmin... sulhaselle asia olisi ollut tärkeä ja olisin halunnut ekan kerran kipuineen kaikkineen hänen kanssaan... nooh, mennyt on mennyttä.

Me ollaan harrasteltu kumpiki jo ennen häitä, mä kyllä jättäisin mielelläni kaikki muut tekemättä jos se vaan onnistuis. Vaan mistäpä sen nuorena tietää kuka on se oikea. Sitä on tullu kokeiltua ja kaduttua..

• M m63

Ei ollut tallella kummallakaan. Olimme molemmat menettäneet neitsytemme jo aikaisemmin ja asuimme lisäksi avoliitossa muutaman vuoden ennen naimisiin menoa, joten seksiä oli harastettu kahdestaankin aika paljon.

Jos Ei niin:

Ei kaduta. Jos jotain voisi myöhemmin muuttaa, niin ehkä olisi kannattanut vähän enemmän katsella vielä ympärilleen

Hääyönä juhlimme aamuun asti hyvässä ystäväpiirissä, joten tulessamme kotiin kaaduimme suoraan sänkyyn nukkumaan. Hääyö ei sinänsä muuttanut mitään, olimme jättäneet mm ehkäisyn pois jo muutamaa kuukautta aikaisemmin. Onnistunut häämatka Nizzaan kenties oli sellainen eroottisempi hetki. Lasten tulo sen sijaan muutti tilannetta.

Parasta ja villeintä seksiä meillä oli edesmenneen vaimoni kanssa raskausaikoina ja sillon kun lapset olivat ihan pieniä. Lapset olivat molemmille tärkeitä ja varmaan ensimmäinen raskaus tavallaan helpotti. Kaveripiirissäkin oli kuitenkin niin monta paria, jotka pitkään olivat yrittäneet turhaan.

• HH05

Ei ollut kummallakaan tallella ja kyllä mulla ainaki harmittaa etten ollut ensimäistä kertaani juuri aviomieheni kanssa... Mihelleni olin ensimäinen.
      Hääyö oli aika romanttinen kynttilöitä joka paikassa ja ihana tunnelma..
      Odotin hääyötä.. Ihanaa oli:)

• Janita Koski

NOh ei ollut ekan kerran pantiin jossain linjaauto pysäkillä, kesä taisi olla 1973 :)

Jos Ei niin:

eieieieieiei, ei mitään sellaista!!!!!!!!11!!!

\o lisää kokemuksianne tänne hihihi

• no just joo

Oliko hääyönä neitsyys/poikuus tallella?
      Ei ollut kumpaisellakaan.

Jos Ei niin:

Kaduttaako jos menetit sen aikaisemmin?

Ei

Oliko seksillä eroa aikaisempaan?

Kuule, niiden bileiden jälkeen molemmat halus vain ja ainoastaan saada kiristävät kuteet pois päältä, käydä suihkussa ja nukkua hyvin. Eli no sex.

PS.
      Jos olet järjestämässä häitä (eikä vain pikaista vihkimistä maistraatissa) niin olen 100varma että olette yöllä niin sippi (tai ainakin sulho on) että romanttiset kuvitelmat hääyöstä saat unohtaa. Paitsi jos lähdette hyvissä ajoin juhlista yötä viettämään.

Yks kaveri vaimoineen junaili niin, että lähtivät juhlista hyvissä ajoin illalla. Lähtö oli muutenkuvaksellinen upealla veneellä. Tämän jälkeen vanhempiväki alkoi poistua ja bestman sekä kaaso ilmoittivat nuoremmille vieraille bileiden vastaalkavan. Sanoivat myös hääparin palaavan ihan kohta. No se ihan kohta oli kyllä kolmisen tutia ;-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      67
      5940
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      134
      4284
    3. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      102
      1966
    4. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1465
    5. 52
      1169
    6. Toinen toista

Hyvää sunnuntai huomenta susi rinssiltä 🤴🏼☕❄️⚜️❤️
      Ikävä
      261
      1147
    7. Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan

Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E
      Maailman menoa
      127
      1009
    8. Ajattele, miten häviävän pieni

todennäköisyys on sille, että kaksi tiettyä ihmistä yli viidestä miljoonasta sattuvat tulemaan samalle palstalle ikävöim
      Ikävä
      49
      846
    9. Aavistan tai oikeastaan

tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast
      Ikävä
      31
      773
    10. Pieni vinkki miehelle

Jos haluat, että tapahtuu jotain edistystä, niin kannattaa suoda ajatus sille, että miltä toimintasi näyttää mulle päin.
      Ikävä
      39
      755
    Aihe